تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۴۶۷۳۹

سخنی با هم استانی‌هایم

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ جواد شجاعی‌فر

با توجه به جو انتخاباتی که در کشور وجود دارد، این روزها صحبت، صحبت انتخابات است و انتخابات ریاست جمهوری در رأس آن.
بنده به عنوان عضوی از جامعه جوانان و فرهنگیان این مرز و بوم هم چون دیگر جوانان در پی انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری مدام مشغول بررسی و تعمل هستم.
ریاستی که در چنین برهه زمانی نیازمند اصلح ترین میباشد تا سکاندار مملکت اسلامی در چنین موقعیت حساس شود.
انتخابی که اگر آگاهانه صورت نگیرد با توجه سیاست بین الملی که جهان را به سوی جنگی بزرگ پیش می برد، ممکن است فاجعه‌ای به بار آورد.
هنگامی که سوابق و توانمندی های اجرایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که دایره انتخاب تنگ و دشوار است چرا که از بین گزینه های اصلی هیچ کدام از کاندیدا برتری مطلق و حتی برتری نسبی بر دیگری ندارد و همین انتخاب را دشوار کرده است.
در خانواده ای بزرگ شده ام که سرپرست خانواده اندیشه ای اصول گرایی دارد و یقینا من نیز تحت تاثیر این انتخاب قرار خواهم گرفت و گاه ترازوی انتخابم ناخودآگاه به سمت اصولگرایی روانه میشود.
همانند دیگر جوانان سیاست زده این استان که نگاهی فراحزبی به انتخابات دارند ، اندیشه و صداقت سیاستمدارن اصولگرا همچون دکتر احمد توکلی و مهندس باهنر و... و سیاستمداران اصلاح طلب هم چون دکتر علی مطهری و دکتر کواکبیان را میپسندم نه اصولگرایانی همچون رسایی یا اصلاح طلبانی همانند زیباکلام.
زیرا در رفتار و گفتارشان جزء صداقت و تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی چیزی نخواهید دید.
با بررسی عملکرد دولت یازدهم میبینیم که نقطه مقابل وزارت خانههای موفقی چون وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت و درمان ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار و رفاه قرار دارد که عملکرد مثبت دولت را زیر سوال میبرد و انتخاب مجدد باز دشوار می‌شود.
به عنوان عضوی از کانون جوانان ایران اسلامی دوست داشتم دایره انتخابم گسترده تر بود ولی باید انتخاب کرد.
جوانان عزیز هم استانی، بیایید حالا که باید انتخاب کنیم و گزینه ها محدود و مشابه اند مقوله دیگری را مد نظر قرار داد و آن هم منافع استانمان . استانی که نامش برای مردم نا آشناست و چند صباحیست که بر سر زبان سیاستمداران قرار گرفته است.
با نگاهی به محرومیت ها ی چند دهه گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد در همه بخش ها اعم از سیاسی، اقتصادی ، ...و احیا شدن آن در چند سال اخیر پی می بریم که باید در کنار نمایندگان توانمند ، دولتی هم سو با آن ها در راس باشد.
پس بیایید راه پیشرفت را سریعتر هم چنان طی کنیم. پیشرفتی که جز به دلیل همسویی دولت با نمایندگان میسر نمی‌شد. ما میتوانیم با در نظر گرفتن یک مقوله به انتخابمان برسیم، انتخابی برای پیشرفت استانمان یعنی انتخاب دکتر حسن روحانی.
به امید پیشرفت دیارمان
با تشکر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صادقانه بخوایم حرف بزنیم در مجموع روحانی تونسته تا حد قابل قبولی کشور رو از وضعیت خطرناکی که داشت نجات بده. یادتون باشه قبل از روحانی حتی در زمینه دارو هم در تحریم بودیم تنها ۲۵ درصد نفتمون رو میتونستیم بفروشیم و اون هم با دور زدن تحریم ها که آخر و عاقبتش بالا کشیده شدن پول های نفت توسط امثال زنجانی بود. الان حداکثر تولید نفتمون رو میتونیم بفروشیم، دارو که وارد میکنیم و علاوه بر اون هواپیما رو هم که حتی قبل تحریم هسته ای بهمون نمیدادند رو وارد میکنیم. دستمون واسه سرمایه گذاری هم بازتر شده. الان مثلا در یاسوج و گچساران پایگاههای امداد هوایی راه اندازی کردن راهها رو درست کردند. برای استان خودمون هم به ویژه خوب کار کرده، بیمه سلامت به صورت رایگان به هر ایرانی داده، خدا نکنه کسی بستری بشه ولی اونهایی که در جریان هستن میدونن که چقدر از هرینه های درمان بیماریهای خاص رو دولت داره پرداخت میکنه. به نظر من این کارها بهتر از دادن پول یارانه هست که باعث ایجاد تورم میشد. مشکل رکود رو هم در چهار سال دوم حل خواهد کرد البته ناچار هست کمی تورم رو تا حد ۲۰ یا ۳۰ درصد بالا ببره چون راهی نیست. یادتون نره که قبلا هر روز قیمت کالاها بالا میرفت و پایین اومدنی هم تو کارش نبود الااقل الان این مشکلات رو دیگه کمتر داریم
جاده
Iran, Islamic Republic of
در راه سازی هم اقدامات خوبی انجام و در حال انجامه. بخصوص پروژه چهاربانده شدن مسیر باشت تا بهبهان/ دوگنبدان- آبریگون- دیل/ دیلم- بی بی حکیمه-گچساران و تکمیل باندهای یاسوج- پل قره
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
شاید شما هم .. در این دولت برخوردار هستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که بنده اطلاع دارم .. هرجریان یا حزبی که حاکم است را حمایت می کنید البته تازمانی که ازقبل احساس کنید در خطر سقوط است اون زمان دیگه فرد یا گروه دیگری که احتمال پیروز شدن و حاکم شدن را داشته باشند را دوباره . یعنی سبکتان همیشه همینطور بوده دنبال به قولی دست چرب هستید افراد یا گروه کم زور را حمایت نمی کنید چون ..ا ندارید ؛پس نه اصولگرا هستید ونه اصلاخ طلب
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام معلومه این چهار سال ایران نبودید . هر کس ما را بیشتر بی اهمیت کند و کوچک پندارد برای ما مثل اینکه عزیز تر است روحانی دوره قبل برای تبلیغات به استان ما نیامد واخرین استانی بودیم که برای سفر استانی آمد یعنی ما رااصلا حساب نمی کند .بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست حرف تحقیر ایتان ماست. کمی بیاندیشیم
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
جتاب ناشناس واقعا تفکر عوام مسلک رنگ رو رفته امثال شما باعث دامن زدن به چنین وضعیت فجیعی در استان شده.کشور که وضعیتش مشخصه.
امیدوارم مردم بجای سرو دست شکستن برای شرکت در انتخابات بدنبال پیگیری وعده های همان منتخبینی استانی که تا الان به ایشان رای داده اند باشند وعملکرد ضعبف آنها رامورد بازخواست قرار دهند بعدا بفکر شلیک برای انتخاب دیگر باشند.
تنها بازخورد دولت حرف این بود که پس از آن ..محمود احمدی نژاد سکوت و مسامحه برای دنیا پیش گرفت و حرف بی عمل هم برای مردم ایران.
رکود و بیکاری و انفجار آمار طلاق و مهاجرت وخودکشی و فساد افسار گسیخته و دارایی های بلوکه ای که مصادره شده وووووو
البته کسانی که سر رابه خواب زده اند این را نمیبینند
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
آقا تو را بخدا بگید با چه منطقی میخایید به روحانی رای بدهید.استان ما در این چهارسال رتبه سوم در خودکشی را به خود اختصاص داده .بیکاری هم که غوغا میکنه .دولت دولته پولداران هست و فقیران را بدبخت کرده همه مینالند.حالا هم این آقا پسر گل از اقتصاد و دستان پینه بسته پدران و ناله های پسران همسایه از گرسنگی اطلاعی ندارد که بازهم میگه روحانی را انتخاب کنید.خدایا خودت نجاتمون بده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس ، امثال شما روحیه نقادی و فرهنگ انتخاب رو از مردم گرفتین . من خانواده این آقا رو میشناسم تا این حد که تو خانواده هر کس حق رای داره و مث شما مستبد نیستن که رای یکی از اعضای خانواده رو بر دیگری تحمیل کنند.هرکس با توجه ب شرایطش تصمیم میگیره شاید ایشون منافع ملی رو بر منافع حزبیش ترجیح داده ، همین شماها بودین که وقتی علی مطهری در طیف اصولگرایی حقیقت را بیان میکرد به جای اینکه از نظراتشون استفاده کنید ایشون رو از اصولگرایی روندید و به سمت اصلاح طلبان سوق دادین اون هم بذا اینکه حقیقت ها رو بازگو میکرد ، براتون متاسفم
حسنی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، واقعا اگه بخوایم صادقانه صحبت کنیم آقای شجاعی حرف حساب میزنن ، زمانی که تاجگردون تو صحنه انتخابات بود یه عده ..اومدن و به رقیبی بی نام و نشان رای دادن ،، ایشون صحیح میگن چرا که ما به عنوان یک اصول گرا باید ب فکر منافع شهری و کشوری بود ن منافع حزبی ، ایا واقعا رقیب دکتر تاجگردون در اون حد و اندازه بود که حمایت بشه یا همین الان اگه قالیباف قبول بشه میتونه کشور رو اداره کنه یا اصلا رقیب قدری هست که بخوا مملکت داری کنه حداقل این آقا فهمش میرسه که منافع حزبی رو بر منافع ملی ترجیح نده ولی شماها هنوز به اون درک نرسیدین.اصولگرای واقعی امثال ایشون ، ابوترابی،لاریجانی،باهنر،مطهری،توکلین نه امثال بذرپاش و رسایی و ماهای ..
حسینی
Norway
دوستان خدا وکیلی از بین رییسی و قالیباف و روحانی کدوم بهتره ، همونطور که این جوان گفتن همشون در یک سطحن ولی در این شرایطی ک هیچ کدوم بر دیگری برتری نداره کدومش قبول بشه برا خودمون بهتره ، اگه همسویی دولت با تاجگردون نبود ایا ماهایی که ارزو داشتیم با استاندار احوال پرسی کنیم و الان تو احوال پرسی با وزرا گزینشی عمل میکنیم و گاهی ب راحتی باهاشون حرف میزنیم ، چنین شرایطی مهیا میشد ، قطعا نه پس ب قول این آقا حالا که همه مث همن بیاید اونکه به نفع خودمونه را برگزینیم چ اصولگرا چ اصلاح طلب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا تو رو خدا روحانی چی میخواد به این آقا بده که میگین دنبال منافع خودشه، آقا تو این شرایط روحانی بهتره تا قالیباف
...
Norway
جناب ناشناس شماهایی که دم از اصولگرایی میزنید و بقیه رو به منافع شخصی محکوم میکنید پس چرا زمانی که سید قدرت حسینی و علیمراد جعفری پرچمداران اصولگرایی منطقه از دکتر تاجگردون حمایت کردن شماها پیروی نکردین پس حتما شما خیل میدونید یا ..
حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب شجاعی عزیز یقینا حرفهای شما همه از منطق و عقل پیروی می کنند درود بر شما دایی باسوادم
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر افکار و اندیشه و صداقت جناب شجاعی ، یقینا اصولگرایانی چون میتوانند دو طیف را متحد و به هم نزدیک کند و هم چنین موجب پذیرش انتقادات منصفانه در هر دو جناح میشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1