تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۴۶۶۵۳

سفر «معصومه ابتکار» به یاسوج / ابتکار: مردم باید بتوانند مسئولان را نقد کنند / دولت یازدهم نگاه‌های امنیتی را از جامعه برداشت / توجه ویژه رئیس جمهور به محیط زیست + تصاویر

۱۰
۰
کبنا ؛معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور  به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
دیدار با تشکل‌های زیست محیطی و بانوان فعال، شرکت در نشست شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نشست با مدیرکل و کارکنان حفاظت محیط زیست استان از دیگر برنامه های عصر سفر یک روزه ابتکار به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بحث محیط زیست داشت و در برنامه‌ها و سیاست‌های این دولت این موضوع به خوبی قابل مشاهده بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معصومه ابتکار صبح امروز در نشست تشکل‌های زیست محیطی، سازمان‌های مردم نهاد، هئیت‌های ورزشی  بانوان فعال استان با بیان اینکه دولت یازدهم در ابتدای راه با سختی‌های زیادی مواجه بود، اظهار کرد: اما با این همه مشکلات مسئله محیط زیست برای رئیس جمهور و دولت یازدهم اولویت داشت و همه ابعاد محیط زیست در برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و شخص رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت.
رئیس سازمان محیط زیست در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست و با بیان اینکه یکی از مولفه‌های عدالت استفاده درست از منابع خدادادی است که خداوند متعال آنها را در اختیار ما قرار داده، بیان کرد: در بحث حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با تصمیمات کوتاه مدت شاید بتوان عده‌ای را راضی کرد اما در بلند مدت این عدالت قابل تحقق نخواهد بود چرا که ذخایر و منابع خدادادی که به مردم خدمات ارائه می‌دهد دیگر در دسترس نخواهد یود.
ابتکار با تاکید بر نگاه ویژه دولت یازدهم در خصوص بسط جامعه مدنی و برداشتن نگاه‌های امنیتی در جامعه، اظهار داشت: مردم باید بتوانند خواسته‌ها و نقدهای خود را آزادانه با دولت مطرح و یا ارائه دهند و به وجود آمدن این فضا که از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است در دولت یازدهم ایجاد شد.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: مردم هستند که باید خواسته‌هایشان و حرف‌هایشان را بتوانند با صاحبان قدرت و دولتمردان مطرح کنند و مسئولان را مورد نقد قرار دهند.
وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مسئله ملی است و حق مردم است که در این انتخابات شرکت کنند و هر رأی آنها نیز تعیین کننده است.
ابتکار گفت: مردم بزرگ ایران و بویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همانند انتخابات گذشته یکپارچگی و وحدت خود را در انتخابات پیش‌رو به نمایش بگذارند.
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من اف..رانیت خوانی کنم:نگاشوکن.چه آدمهای بدبختی هستند.شکل شون شبیه د...خوبه.راحت میشه ....دکه زندگی شون روواسه روحانی بذارن.چقدآدمهای نازی هستند.همیشه استان شون گردوخاکه ولی صدتاستادواسه روحانی زدند.چقدخوبند.یادم باشه رفتم تهران بگم یه تقدیرنامه واسه همه شون بفرستندتاقاب کنندبگن .. واسه مون تقدیرنامه فرستاده.ای نور
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت مردم یاسوج کی تاحالا دیدید مسئولین ردبالا به شهرکوچکی برود ولی مرکز استان هیچ ..؟؟؟آقای زارع امروز خانم ابتکار فردا وزیربهداشت دو روزدیگر وزیر نیرو بعداز چندروز دیگر وزیر راه پس مرکز استان چه شد درود برتاجگردون
125
Iran, Islamic Republic of
همه رنگهای بنر های پشت صحنه بنفش هستند پس مسولان دولتی دارند از بیت المال برای آقای روحانی هزینه می کنند
دوست دار محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیت بحرانی محیط زیست استان کاش فکری به حال محیط زیست میکر د بعد به استان می آمد دیگه چیزی از محیط زیست نمونده اومده چیکار کنه البته وظعیت سایر استانها هم بهتر نیست
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
اومدی رو نعش محیط زیست استان بابا محیط زیست م.. کرد تمام نخبگان محیط زیست تو استان ب. برید واقعا یک آمار از جمعیت حیات وحش استان بگیرید ببینید چه خبره آخرین پلنگ هم جند روز پیش شکارچیا ..د بعد . محیط زیست مصاحبه میکنه میگه پلنگ افتاد تو گودال کجای دنیا پلنگ بیخودی میفته تو گودال
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
نگاهها همه نگران کننده هست /احتمالا خبرهایی در را ه هست
هوش
Iran, Islamic Republic of
درود برشیرزن سیاستمدار
Iran, Islamic Republic of
جی ار توی جلسه بیرون اومد سفر انتخاباتی با هزینه بیت المال
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ
Iran, Islamic Republic of
تبلیغاتی بود؟
Iran, Islamic Republic of
معلومه بیچاره مردم به چه کسایی اعتماد کرذن.. برای روحانی تازه مدیران از کارمندان شروع کردن برای م..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1