تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۲۴۶۱۰۲

جلسات مهم هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد + عکس

۷
۰
کبنا ؛جلسه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در محل دبیرخانه هیات عالی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، وحید محمدی‌تبار دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان جلسات هیأت عالی نظارت را اینگونه تشریح کرد؛ ابتدا جلسه هیات عالی نظارت استان با دستگاه ارشد امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مجمع نمایندگان محترم استان (به عنوان رئیس و اعضای هیات عالی نظارت) با مدیرکل  اطلاعات استان و معاون وی بود. در این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون فرایند انتخابات و پروسه بررسی صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعامل مثبت و همکاری خوب مراجع چهارگانه شد و از همکاری های خوب دستگاه امنیتی استان تشکر گردید.
محمدی تبار افزود: جلسه دوم، جلسه هیات عالی نظارت استان با حضور دکتر تاجگردون رئیس و آقایان «زارعی» و «هاشمی پور»  اعضای هیات عالی نظارت استان با دستور کار بررسی اعتراضات داوطلبین رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی در بخش شهر استان برگزار شد. در این جلسه مورد به مورد روی پرونده های طبق آیین نامه ها و قوانین انتخاباتی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید، نتیجه برای بررسی های دقیق تر و بیشتر و اعلام نظر نهایی به جلسه آینده هیات عالی استان طی چند روز آینده موکول شود.
دبیر هیات عالی نظارت ادامه داد: سومین جلسه امروز هیات عالی نظارت استان با اعضای دبیرخانه هیات به منظور رصد و نظارت فعالیتها و اقدامات دبیرخانه هیات عالی با حضور آقایان دکتر تاجگردون، حاج هاشمی پور و حاج زارعی برگزار گردید.
محمدی تبار در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب و حسن نیت هیات عالی نظارت استان، تعامل و همکاری سازنده مراجع چهارگانه و تلاشهای شبانه روزی کارشناسان و پرسنل دبیرخانه و هیات های نظارت شهرستانهای ۸ گانه و بخش های ۱۹ گانه استان گفت: رسیدگی به اعتراضات رد صلاحیت شده روستایی در هیات های نظارت شهرستانها در حال بررسی و رسیدگی است و قطعا دغدغه همه مجموعه نظارتی و مراجع چهارگانه جز ؛ اجرای قانون و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخاباتی باشکوه ، آرام و قانونمند ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون این آقایی که شرکت نفت کار میکنه مگه سر کار نیست که همیشه همراه شما می باشد . دوم اینکه خودش از ... از فامیلهای شما میباشد همراه شما هست
شهاب
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون جان هرکسی دوست داری این .. په په را همراه خودت نبر
جهان
Iran, Islamic Republic of
... قرار نبود آن طرفها پیدات بشه مگه خودت نبودی که التماس میکردی میگفتی من قلبم مشکل دارد حالا یادت رفته
باوی
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون که این ... همراهش هست
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
جان هر که دوست دارید این عکس این ب...را بردارید
کوه دنا
احسنت بر مهندس محمدی تبار عزیز
125
Iran, Islamic Republic of
حاج مراد حسن زاده چکاره هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1