تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۲۴۶۰۸۰

ما نمی‌خواهیم کشور به شکل پارتیزانی اداره شود / بابک زنجانی چگونه به وجود آمد؟ / انتقاد تند وکیلی از قالیباف

۳۵
۰
کبنا ؛دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم با بیان اینکه منتقد دولت روحانی بودیم، گفت: عملکرد برخی از اعضای دولت یازدهم ضعیف است.

به گزارش کبنا نیوز، محمدعلی وکیلی عصر امروز در جمع هواداران حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به مناسبت افتتاح ستاد انتخاباتی این نامزد در شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم  انتظار می‌رود این پیوند عشیره‌ای را به خاطر مناسبت‌های سیاسی به حراج نگذارید چرا که این فرصت‌ها زودگذر است و به طور قطع پیوندهای قومی و عشیره‌ای ماندگار هستند.
دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم در این آیین با تاکید بر اینکه باید به این مسئله به عنوان یک دوره کوتاه مدت نگاه کرد، بیان کرد: بعد از پایان انتخابات این اختلافات را کنار بگذارید اما با این وجود این مسائل انتخابات را جدی گرفته چرا که سرنوشت همه ما در این انتخاب شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه علاقه و عرق خاصی نسبت به استان خودم دارم، عنوان کرد: اما می‌خواستم برای سخنرانی کمتر در استان حضور داشته باشم ولی هنگامی که متوجه خدعه بزرگی که در حال اتفاق است، شدم؛ حضور خود را لازم دیدم.
وکیلی گفت: ما در کشور بزرگی چون ایران با سرمایه معنوی عظیم همچون شهدا و رزمندگان چیزی کم نداشتیم اما سرانجام در سال ۹۱ مطابق با مصوبات سازمان ملل و خواست آمریکا، اروپایی‌ها و جامعه جهانی، ایران را از فروش نفت محروم و صادرات از ۴ میلیون بشکه به ۷۰۰ هزار بشکه کاهش پیدا کرد.
وی افزود: کشتی‌های غول پیکر ایران در اسکله‌ها لنگر انداختند و ۷۰۰ هزار بشکه را در زیر سایه کشورهای ذره‌ای همچون جیبوتی به فروش می‌رساند و معادل آن  را از کشورهای چین و هند اجناس بنجل خریداری می‌کردند و این مسئله چیزی جز عزت فروشی ایران نبود.
وی تصریح کرد: به عنوان یک بچه عشایر هیچ گاه حاضر نیستم به هر قیمتی در اریکه قدرت حضور یابیم و بارها آقای روحانی را مورد انتقاد قرار دادیم و این تعلق گفتمانی سبب نشد ضعف عملکرد برخی از وزرای دولت روحانی را نادیده بگیریم.
وکیلی با تاکید بر اینکه چشم بسته تمجیدگوی روحانی نیستیم، تصریح کرد: ما روحانی را دارای هاله نور نمی‌دانیم  و این دولت را قدسی فرض نکرده‌ایم.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار بیان کرد: به اعتراف مسئولان اروپایی سایه شوم جنگ  بعد از پیروزی تیم مذاکره کننده از سر ایران عزیز دور شد و در حالی که دشمن به نام انرژی هسته‌ای حتی معادلات چگونگی جنگ را نیز ترسیم کرده بود.

وی تصریح کرد: اگر برجام نبود ترامپ دیوانه و غیرقابل مهار دست به هر کاری علیه ایران می‌زد و همینطور تا قبل از برجام به هرکاری دست می‌زدیم جامعه جهانی مانع می‌شد اکنون با پیروزی برجام جامعه جهانی پشت سرما است.
وکیلی گفت: ما نمی‌خواهیم کشور به شکل پارتیزانی اداره شود و بدانید که پدیده‌هایی همچون بابک زنجانی  با وجود این همه شبکه اطلاعاتی به دلیل سیستم معیوب و عدم ارتباط با کشورهای دیگر به وجود آمد.
وی تصریح کرد: وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و کارشناس ما اجازه نداشتند با هیچ کشور در تعامل باشند و نفت ما از طریق دلال‌های همچون بابک زنجانی به فروش می‌رفت اما اکنون با کشتی‌های غول پیکر ایران و با سربلندی نفت خود را به فروش می‌رسانیم.
وکیلی با اشاره به اینکه یکی از اشکالات دولت روحانی این است که زبانش در بیان دستاوردهایش الکن است، بیان کرد: در دو هفته پیش یکی از عقده‌های تاریخی  ما رفع شد و در پارس جنوبی به میزانی از اکتشافات دست یافتیم که قطری‌ها با اتکای به شرکت‌های چند ملیتی آن را به دست آوردند ولی ما به اتکا به جوانان خود به آن رسیدیم.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار با بیان اینکه یکی از بی‌توجهی‌ها عدم تعادل در منابع انسانی بود و بارها گفتیم که سهم زاگرس در تامین منابع آب، هوا، اکسیرژن و انرژی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: ما خواستار یک تحولی در دولت شدیم آقای روحانی پذیرفت که حضور اهالی زاگرس در دولت پررنگ شود و تا بتوانند در تخصیص منابع به این مناطق و توازن منطقه‌ای موثر باشند.
 
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با گذر از گردنه های سخت در سال ۹۵ توانست حدود ۷۰۰ هزار شغل پایدار و واقعی ایجاد کند که با کار برنامه ریزی شده، عقلایی، سرمایه گذاری و استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود امکان افزایش این میزان به یک میلیون تا حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز وجود دارد.
وی برخی بداخلاقی ها در نخستین مناظره تلویزیونی نامزدها را در تراز جمهوری اسلامی ندانست و اضافه کرد: که یکی از نامزدها که آغاز گر این معرکه بود و خود را علامه دهر می نامید باید ببیند که عملکردش در کلان شهر بزرگ تهران در طول ۱۲ سال چگونه بوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ۹۶ به چهار در صدی نامزد انتخاباتی که مدام در مناظره به دولت حمله می کرد، برگرفته از جنبش خیابانی وال استریت در آمریکا بود و حرف های این نامزد نیز بر اساس این مدل مشورتی کپی برداری شده است.
وکیلی ادامه داد: شهرداری تهران تا پیش از یک دهه گذشته به عنوان یکی از شهرهای با درآمد بالا در دنیا مطرح بود ولی اکنون پس از ۱۲ سال مدیریت ناکار آمد شهردار فعلی بیش از ۶۰۰هزار میلیارد ریال بدهی دارد.
** ادعای یارانه ۲۵۰ هزار تومانی توهین به کرامت مردم
وکیلی ادعای برخی نامزدها در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی مبنی بر افزایش یارانه نقدی به بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان را شبیه به جوک سال توصیف و بیان کرد که چنین ادعایی توهین به شعور و کرامت مردم است.
** مردم فریب ادعاها و بازی های سیاسی را نخورند
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم فریب برخی ادعاهای دروغین و بازی های سیاسی را در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نخورند، کشور اکنون در نقطه طلایی و عقلایی قرار گرفته و مسیر توسعه کشور هموار شده و این راه باید با قوت با محوریت و پرچم تدبیر، عقلانیت و اعتدال ادامه یابد.
** زمان برداشت محصول برجام فرا رسیده
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین توافق هسته ای جمهوری اسلامی را که با تدبیر و درایت حسن روحانی، ظرافت و تیزهوشی تیم مذاکره کننده و البته با حمایت های داهیانه رهبری فرزانه انقلاب به ثمر نشست را یکی از دستاوردهای بزرگ ایران در طول سه دهه گذشته دانست و گفت:هم اینک زمان برداشت محصول برجام فرا رسیده است.
وی گفت که نباید اجازه داد که افرادی با فریب و شیوه پارتیزانی و روش های قاچاقچی اداره امور کشور و مملکت به ویژه در حوزه حساس سیاست خارجی را بر عهده گیرند.
سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی بیان کرد: نباید اجازه داد مجدد پدیده شوم رفتارهای امنیتی بر این کشور حاکم شود.
وی با تاکید براینکه دولت روحانی تاکنون مشغول آوار برداری خرابی های گذشته ناشی از سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها بوده است، افزود: کشور اکنون به ریل و مسیر اصلی خود بازگشته و البته هرچند باید اذعان داشت که روند و شتاب این مسیر کند است.
وی ابراز داشت تا زمان قبل از توافق هسته ای(برجام) جامعه جهانی مقابل ایران بودند و حتی برنامه و تاریخ جنگ علیه کشورمان نیز مشخص شده بود، گفت: امروزه وضعیت بر عکس شده و جامعه جهانی با پشتوانه برجام و درایت دولتمردان تدبیر و امید پشت سر ایران قرار گرفته است.

نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
خوب اقای وکیلی حالا پول نفت کجا میره طرح های عمرانی همه تعطیل شده یارانه مردم هم تعغیر نکرده بودجه دفاعی کشور هم کم شده گرانی هم بیدادمیکنه جوانان هم بیکارند هیچ دولتی جرات نکرد طرح یارانه ها سهام عدالت سفرهای استانی را اجرا کنه بجز دولتهای نهم ودهم اقای وکیلی ۸۸ چه کسانی به ... می شود
۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی سایه شوم جنگ را امثال سردار سلیمانی ها از سر ایران کم کرد نه گفتمان لبخند در دولت قبل یازدهم عربستان از ما حساب می برد ولی حالا چی
۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
پول نفت کجا میره اشتغال صفر شده یارانه ها تعغیر نکرده طرحهای عمرانی هم تعطیل اند اگر طرحی افتتاح میشه نتیجه زحمات دولت قبل می باشد عزت ایرانی کجا رفت
۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
کجا روحانی را مورد انتقاد قرار دادی مانفهمیدیم تو نطقهات یا توی روزنامه ات
۱۲۵
Iran, Islamic Republic of
خوب اقای وکیلی حالا پول نفت کجا میره طرح های عمرانی همه تعطیل شده یارانه مردم هم تعغیر نکرده بودجه دفاعی کشور هم کم شده گرانی هم بیدادمیکنه جوانان هم بیکارند هیچ دولتی جرات نکرد طرح یارانه ها سهام عدالت سفرهای استانی را اجرا کنه بجز دولتهای نهم ودهم اقای وکیلی ۸۸ چه کسانی به... می شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام بروکیلی
که وکیل الدوله است
ali
Iran, Islamic Republic of
ع عجب . هم شده .؟خب چرا این اقای .. از اون ۲ فقره چکی که جمعا میشد ۵ میلیارد تومان صحبتی نکرده که زنجانی به ستاد ..کمک کرده و خود.. شخصا این مبلغ رو دریافت کرده که در دادگاه هم با شکایتی که از رسایی کرد این داستان ثابت شد که حالا ..علنا در جلوی دوربین میگه من این اقارو نمیشناسم و تکذیب میکنم؟.دقت فرمودین ای .. که قالیباف گفت من کاری ندارن ایشون بازداشت شده (درست یا غلط!!!) این یعنی اینکه زنجانی اصلا بدهکار نیست و .. ایشون رو به عنوان ابزاری برای خوده..اونم یه نابغه بانکدار رو که از سال ۸۳ موسسه مالی بین المللی در امارات داشته..چه ساده نابغه ها رو در نطفه خفه میکنیم حیف
دانشگاه.
Iran, Islamic Republic of
بر .. ببخش مدرک چییه
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای وکیلی نماینده تهران بزرگ چه تغییری در استان ما حاصل شده در دولت تدبیر و امید کدوم کارخانه ماشین سازی را به استان اوردی کدوم راه اهن کدوم پالا یشگاه و کدوم صنعت هم ااستا نی های شما از دردبیکاری ضجه می کشند
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
کدام طرح پارس جنوبی را دولت روحانی احداث کرد که شما جناب وکیل روحانی از ان تعریف وتمجید میکنید
همشهريuyllkjjjjytttDSD[D
Iran, Islamic Republic of
.. کارمو تمامه ملت خداحافظ
رشیدی خ
Iran, Islamic Republic of
... خودت ازکجا آورده ای ... شماکه بچه روستایی بوده وازفقیرترین قشرمحروم این استان اماچطورص...
کارمندسازمان برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
آقای وقیلی این حرفای شماخریدارندارند..به پایان رسیده به نان باشیدکه خربزه آب است
کارمندسازمان برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی تو که خودت از دیار غربت فقر و بیچارگی ونداری مردم دیار پر افتخار ولی در عین حال فقیر بزرگ شده ای تو چرا تو چرا واقعیت نمیگی ولی چند روز اینده مشخص میشه مردم چقدر بر ..ی دولتمردان واقفند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا.. بود باید پیگیر چگونه بوجود آمدن(کشف) بابک زنجانی میشدی آقای ..
رفیق
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقای.. ۴ درصدی . آقای قالیباف امثال... رو ... نمی دونید
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سایه جنک بلطف برجام کم که نشد هیچ سایه .. هم اضافه شد اما اقای... میزنند ومردم را هم کر کور میپندارن وگرنه انگار... پایتخت ناتدیده میگیرند
شحاع
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی شما درهمین مدت اندک که را ه به محلس..ل پیدا کردید بگو چند نفر از فامیل وبستگانت را درمناطق مختلف بکار گرفتی چرا میگویید چیزی را که به...د نیستید متاسفانه جمهوری اسلامی اگر برمواضع اصیل خود بود ... اینگونه میدان نمیداد این بیانگر این است که دولت...ه است شعار بس است مردم شعور دارند ودیگر ..وطومار ...ن به بیت المال را خواهند داد.است که هرکس هرچه میخواهد میگوید ولی خودش به چیزی ..
تقی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ماهرچه دکتر نماینده داریم یا وکیل الدوله احمدی نژاد بودند یا وکیل الدوله روحانی . دستخوش
شحاع
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی د...ا را هم پر کرده گرنه خدا مابین اگر چهار نفر تحصیل کرده عالی در کنج خانه داشتی آن وقت این حرفها را نمی زدی ..برای شما بچه عشایر
شحاع
Iran, Islamic Republic of
عزت ایران سربلند با بستن راکتور اراک از بین رفته جناب آقای وکیلی .کهگیلویه قهرمانانی امثال کی لهراس باطولی وغیره ....داشته نه آدمهای وطن فروش
شهری
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ
جناب دکترررررررررررررر
انگار خبر نداری
خبر نداری در حال حاضر بیشترین واردات را از چین داریم
ای بابا
چه نماینده ای
سی. قالیباف!
Iran, Islamic Republic of
توی دوران م.. بوجود اومد آقای باهوش
مشت جهانگيري
Iran, Islamic Republic of
مانفهمیدیم کبنا کدوم طرفیه
علی خواه روحانی
Iran, Islamic Republic of
این آقایانی که کامنت گذاشتند همه سر ته یک کرباسند خدا عقلی به اولادتان عطا فرماید
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
همه کامنتا رو مشخصا یه نفر نوشته اینهم از اون کارای هس که این رسانه ها میکنن خودشون مینویسن که مثلا عقدشون رو نسبت به یه فرد خاای کنن کبنااااا تامیتونی خودت کامنت بزار خودت هم تایید کن تا جونت در بیاد وکیلی یه چهره ملی هست غریبپور یه چهره ملی هست چه بخوای چه نخوای وکیلی محبوبیتش داره در کشور فراگیر میشه تو هم خود بزار و خود تایید کن و لرهای اصیل پشت سرمایه هاشون هستند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وکیلی نماینده محترم مردم تهران چهار سال پیش روحانی رئیس جمهور شد و اون همه وعده که داد به هیچ کدومش عمل نکرد تو دیگه نمیخواد دل مردمو الکی خوش کنی برو به هموم کار نمایندگیت برس این استان محروم است و تا ابد محروم خواهد ماند شما ها هم بخاطر رای مردم اونا را دوست دارین این واقعیت بر هیچ کسی پوشیده نیست جناب دکتر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به خاطر...جایزه به ان .. دادورهبری فرمودند سایه جنگ را مردم دور کرد چرا حرف .. این دولت برای مردم چه آورد دولت گذشته یارانه سهام عدالت مسکن مهر وام های کم بهره سفر های انسانی انرژی هسته ای مدرسه سازی .
Iran, Islamic Republic of
وکیلی کیه تا حالا کجا بودی تازه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قال الارو... کن
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
حالا فکر کردی به لطف نوشتن چند مقاله و زبان بازی رفتی در لیست امید رفتی مجلس در اریکه قدرت قرار گرفتی نه برادر با همان..رفتی با همان سرعت هم پ..
جانبازان و جوانان گچساران و دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای ..است هرچه گیرش بیاید
بینا
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی اگر در یاسوج کاندید میشدید چند رای میداشتید؟
سرباز
Iran, Islamic Republic of
که جمع ..
'گیت بازرسی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مدیر نا بخرد این سایت که انقد بچه و بی عقل هستن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1