تاریخ انتشار
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۴۵۸۹۶

پیام تبریک کاندیداهای شوراهای شهر به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شورا

۴
۱
کبنا ؛شخصیت‌ها، مسئولان و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی‌داشتند.
به گزارش کبنا، شخصیت‌ها، مسئولان و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی‌داشتند.
سیده رقیه حجازی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

قران کریم: و شاوِرهُم فِی الأمرِ فَإذا عَزَمتَ فَتَوَکَّل عَلَی اللَّهِ) ای پیامبر! در کارها با ایشان مشورت کن، و آن‏گاه که تصمیم گرفتی بر خدا توکّل کن) آل عمران، آیه ۱۵۹
نهم اردیبهشت‌ماه روز پایه‌گذاری شوراهای اسلامی است، که زمینه‌ تأثیرگذاری عینی مردم در گزینش سرنوشت جامعه گردید، این بیانگر تأثیر مردم در سازمان امور شهری است.
کمترین نقش این روز، بازگشت آگاهی مردم به کارکرد نهادی است، که هنگام چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه‌ای را در دگرگونی‌ها ساختاری هر شهری به دست آورده است.
سیده رقیه حجازی

حاتم پیام معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی روز ملی شوراها را تبریک گفت:

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.
همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم در اداره امور کشور در کنار نقش دین و شریعت اسلامی یکی از پایه های اصلی اندیشه های اسلامی و سیاسی امام خمینی (ره) و  تحقق انقلاب اسلامی بود که این خود عاملی اساسی در استمرار انقلاب اسلامی  میباشد و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی و توسعه همه جانبه کشور  داشته باشند.
بدینوسیله برخود لازم میدام نهم اردیبهشت ماه،سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس شوراهای اسلامی شهر و روستا و روز ملی شوراهای اسلامی را به همه مردم عزیز بویزه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، تبریک عرض می نمایم.
با امید به اینکه به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » گام بردارد و در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» نامگذاری شده، تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و انشاالله توفیقات روزافزونی در خدمت به اقشار محروم منطقه داشته باشیم.
حاتم پیام معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

سرخاب بیننده کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

«و امرهم شورا بینهم»؛ نهم اردیبهشت یادآور حضور جدی‌تر مردم در اداره امور خود هستند که به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل گردیده است، شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور ذکر کرده است. طبیعی است وقتی قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصول کلی خود شورا را به عنوان ابزار تجلی اراده مردم و نهاد سیاسی تصمیم گیرنده مورد پذیرش قرار داده در اصول بعدی بیشتر به آن توجه کند، لذا اینجانب این روز را که در واقع نکوداشت یاد و خاطره کسانی است که شوراها در قانون اساسی جمهوری اسلامی بوجود آوردند را به مسئولان خدوم، مردم شریف ایران و بویژه شهروندان محترم یاسوج و کسانی که در شوراها با اخلاص و دلسوزی خدمت کرده‌اند، تبریک می‌گویم و قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.
سرخاب بیننده
 
 
 

 
علمدار پناهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر باشت با ارسال پیامی روز نهم اردیبهشت را تبریک گفت.
متن پیام ارسالی وی به شرح زیر است؛
نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را به همه‌ی اعضای محترم شوراهای شهر و روستا که با وظیفه شناسی در حل مشکلات مردم تلاش می‌نمایند و با امانت، کفایت، درایت، کیاست و حسن و سلوک برای میل به جامعه شهروندمدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند و در جهت بالندگی، شکوفائی، عمران و آبادانی قدم بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
مهندس علمدار پناهی-کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشت

سید طاهر درخوش کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر باشت با ارسال پیامی روز شوراها را تبریک گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است؛
به نام فرمان دهنده به شَور و خالق شعور
اینجانب «سید طاهر در خوش» با توجه به تقارن روز شوراها (۹اردیبهشت) با ایام انتخابات شوراها، ضمن تبریک به مردم بزرگوار وخون گرم شهر و دیارم،با تمام وجودم شورا را مظهر شعور دانسته و شک ندارم که شور و شعور سیاسی مردم طوایف مختلف شهر شهید پرورم، درخت شورای شهرم را تنومند خواهد ساخت.و اینجانب به پشتوانه لطف مردم دوست داشتنی طوایف مختلف شهرم به عنوان کاندیدای شورا،در صورت انتخاب، تمام وجودم را برای توانمندسازی شورای شهرم به کار خواهم گرفت. انشالله....
سید طاهر در خوش - کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان باشت

برازنده شهردار باشت با ارسال پیامی روز شوراها را گرامی‌داشت.
متن پیام شهردار باشت به شرح زیر است؛
سالروز تشکیل شوراها (نهم اردیبهشت) را به جامعه شورایی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه به اعضای محترم شورای شهر باشت تبریک می‌گویم، بی تردید شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی شهروندان، با حاکمیت جامعه هستند. حفظ هویت و اصالت شهرها و روستاها، ترویج فرهنگ نظم و قانون  و  گسترش نمادهای دین و اخلاق و اهتمام به سلامت محیط زیست و ارتقای رفاه عمومی از اهداف تشکیل شوراها است، لذا انتظار می‌رود که همه در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید گام بر داریم.
برازنده شهردار باشت
 

آزیتا حکمتی‌اصل کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.
متن پیام آزیتا حکمتی‌اصل به شرح زیر است؛
(«و شاورهم فى‌الامر فإذا عزمت فتوکل على الله ...؛»... اى پیامبر! در کارها با ایشان مشورت نما، ولیکن آنچه خود تصمیم گرفتى با توکل به خدا انجام ده .... آل عمران، آیه ۱۵۹)
شورا یک اصل عقلى است که آموزه‌هاى دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است. انقلاب اسلامى ایران بر مبناى آموزه‌هاى اسلامى در چارچوب هدف سلبى خود با استبداد و خودرایى فرمانروایان به مبارزه برخاست و تحقق مشارکت عمومى مردم در تعیین سرنوشتشان را به عنوان یک هدف ایجابى برگزید. بنا بر این سالروز تشکیل شوراها را به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.
آزیتا حکمتی‌اصل
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج

محبوبه رضایی عضو شورای شهر دوگنبدان و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با ارسال پیامی روز شوراها را تبریک گفت.
نهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل شوراها به فرمان بنیانگذار است که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده و این نامگذاری فرصتی است مناسب تا آن را ارج نهیم، اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی که منبعث از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است. اینجانب ضمن عرض تبریک روز شوراها، امیدوارم بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.
محبوبه رضایی
عضو شورای شهر دوگنبدان
نام شما

آدرس ايميل شما

طاهری
Iran, Islamic Republic of
هر کدومش که به مدیر کبنا پول میده خیلی مورد احترامه خیلی مسخره هست ....
جمع کنید بساطتتون رو
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بانو آزیتا حکمتی اصل
یوسف
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حکمتی به امید موفقیت
طاهری
Iran, Islamic Republic of
باز هم . نظر داد....پول بده تا عقل برات بنویسه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1