تاریخ انتشار
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۲۴۵۸۵۷

دیدار مردم سی‌سخت با آیت‌الله ملک حسینی+ تصاویر

۱
۰
کبنا ؛مردم شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با آیت‌الله ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.


 مردم شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا ظهر امروز با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مردم سی سخت گفت: مردم سی سخت همیشه خواسته های خود را معقول و مودبانه ارائه دادند که این نشان از فرهنگ والای این مردم دارد.
آیت الله ملک حسینی خدمات رسانی مطلوب به مردم سی سخت را وظیفه ی مسئولان دانست و افزود: با توجه به مشکلات مختلف در زمینه های درمانی، گردشگری، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی مسئولان برای توسعه این شهر مهم بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری احداث بیمارستان سی سخت را برای خدمات رسانی بهتر به مردم این شهر ضروری دانست و گفت: برای تحقق این مهم تلاش مسئولان، همکاری مردم و پیروی از قانون نیاز است.
ملک حسینی کمک به توسعه صنعت توریسم در این شهر گردشگری را مهم خواند و گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان دنا برای توسعه اقتصادی، ایجاد زیرساختهای گردشگری از ضروریات این منطقه است.
نماینده ولی فقیه در استان توسعه خدمات و کشاورزی را هم زمان با توسعه جمعیت از نیازهای مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان منابع طبیعی برای تحقق این مهم زمین های مورد نیاز را استخراج کنند و اگر مسئولان نمیتوانند برای رفع این مشکل در استان به توافق برسند در جلسه با مسئولان کشوری این مشکل را برطرف کنند.
وی ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دستی در شهر سی سخت را برای حمایت از تولیدات باغداران مهم خواند و گفت: تاکنون در این زمینه کم کاری صورت گرفته و اگر این مشکل از طرف مردم بوده که مردم مقصرند و اگر نه، مسئولان در این زمینه کم کاری کرده اند.
آیت الله ملک حسینی حضور در انتخابات را مهم خواند و گفت: حضور یکپارچه مردم در انتخابات نشان از ولایت مداری مردم دارد و تهمت و تخریب در فضای انتخابات کار ناپسندی است.
وی همچنین توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) از طرف مجری ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را امری بی ادبانه دانست و گفت: عده ای با کمال بی ادبی به امام رضا (ع) توهین می کنند و این گونه افراد تصور می کنند امامان ما همانند سیاستمداران جامعه اند که می توانند به هر صورتی با آنها صحبت کرد.
وی افزود: امامان ما خلفای جامعه اسلامی هستند و مانند سیاستمداران نیستند که کودکان بزرگ شده ای هستند و هر طور که دلشان خواست میتوانند با آنها صحبت کرد.
در این دیدار نمایندگان مردم سی سخت خواسته هاو مشکلات این شهر را مطرح و از نماینده ولی فقیه در استان درخواست کردند تا این مشکلات را پیگیری کند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

باوي
Netherlands
اینکه نماینده خبرگان رهبری به مردم برای حل مشکلاتشان نامه بدهد خیلی خوب است اما جای تاسف آنجا است که سرپرست ادارات ومدیر کل ها وظیفه خودشان رابه درستی انجام نمی دهند وبرای چاپلوسی می خواهند با نامه کار مردم بیچاره را انجام دهند!
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1