تاریخ انتشار
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۲۴۵۸۳۵

مردم در انتخابات شوراها از طایفه گرایی پرهیز کنند/ رئیس جمهور توهین به امام رضا(ع) را محکوم کند/ مشکلات اقتصادی با مدیریت انقلابی برطرف می‌شود

۰
کبنا ؛مردم در انتخابات شوراها از طایفه گرایی پرهیز کنند
امام جمعه موقت دوگنبدان گفت: آحاد مردم جامعه از مسایل باند بازی و طایفه گرایی در انتخابات پیش رو پرهیز کنند و به افراد دلسوز، آگاه و وفادار به نظام جمهوری اسلامی رای دهند.
حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قوم گرایی کنار گذاشته شود و شایسته سالاری مدنظر قرار گیرد.
وی بیان کرد: شورا ها باید ترکیبی از افراد متخصص، متعهد، انسان‌های شایسته و باانگیزه باشد تا بتواند خدمت شایسته به شهر و روستا ارائه دهند.
امام جمعه موقت دوگنبدان گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اخلاق اسلامی در رقابت های انتخاباتی را رعایت و از تخریب همدیگر پرهیز کنند.
وی، توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، حرکت در خط ولایت، دوری و باند بازی و بصیرت افزایی مردم را از ضروریات ۲ انتخابات پیش رو دانست.
حجت الاسلام صفایی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در ۲ انتخابات پیش رو نقش تعیین کننده و اثر بخشی در اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف دارد.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، عنوان کرد: هفته معلم فرصت مناسبی است تا ویژگی های شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری و تاثیر اندیشه های ایشان در زندگی اجتماعی فرهیختگان جامعه به ویژه معلمان نهادینه شود.
وی ادامه داد: آثار علمی ارزشمندی از شهید مطهری به جامانده که می تواند چراغ راه قشرهای مختلف مردم به ویژه معلمان باشد.
تعصبات قومی و قبیله‌ای آفت توسعه شهری در کهگیلویه و بویراحمد است
امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه تعصبات قومی و قبیله‌ای آفت توسعه شهری در کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: مبنای انتخاب در انتخابات شورای شهر تعهد و کارآمدی بدون نگاه‌های قومی، جغرافیایی و سیاسی باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: در دین مبین اسلام به مشورت و شور کردن سفارش شده و این مهم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه پیامبر عزیز اسلام به مشورت کردن به عنوان یکی از رسالت‌های دین نگاه ویژه داشت، عنوان کرد: انتظار می‌رود مدیران منافع عمومی را بر منافع شخصی، قومی و گروهی ترجیح دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در انتخابات شورای شهر و روستا بنا باید تعهد و کارآمدی باشد، ابراز کرد: رای قومی و قبیله‌ای در انتخابات شورای شهر و روستا مردود بوده و باید با هدف توسعه و با درایت انتخاب کرد.
حسینی خواستار تلاش مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری شد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان خواستار حضور گسترده در انتخابات و مایوس کردن دشمن همچون سنوات گذشته شد.
وی با تشریح برنامه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم و کم رنگ شدن انتخابات افزود: در تمامی صحنه‌ها و بویژه انتخابات گذشته مردم انقلابی و دین باور ایران جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار و حامیانشان داد و به طور حتم برگ زرین دیگری در انتخابات ریاست جمهوری دوازهم در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.
حسینی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری گفت: در این منصب خدا را در نظر بگیرید و نکند غرور شما را فرا بگیرید و سعی نکنید به هر قیمتی رای مردم را با خود همراه کنید.
خطیب جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه مردم قدردان خدمات دولت‌های گذشته هستند، اظهار داشت: با مدیریت صحیح و با شعار ما می‌توانیم با داشتن ظرفیت‌های موجود امکان کاهش بیکاری در کشور وجود دارد.
حسینی با اشاره به اینکه نامزدهای باید به وعده‌های داده شده عمل کنند خاطرنشان کرد: با فراموشی وعده‌های داده شد به طور حتم دلسردی مردم را به همراه دارد.
مشکلات اقتصادی کشور با مدیریتی انقلابی و جهادی برطرف می‌شود
ائمه‌ جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تاکید کردند: رفع مشکلات کشور در گرو مدیریتی با روحیه انقلابی و جهادی بوده و باید مردم با شناخت کامل به کسانی با این روحیه رای دهند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توصیه همگان را به رعایت تقوا فرا خواند و اظهار داشت:
وی مهمترین مشکل کنونی جامعه را وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دانست و گفت: مسئولان دولتی باید از جنس مردم و همطراز زندگی آنان باشند تا بلکه از درد و رنج ولی نعمتان انقلاب باخبر باشند.
محمودی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از انتقادات مردم به خشم بیایند بلکه در مقابل دشمن خشمگین باشند ابراز کرد: مخالفت باظلم و بی عدالتی و دفاع از حقوق عامه مردم از جمله شاخصه‌های مهم مسئولان بوده و نباید انتصابات براساس سیاسی کاری باشد بلکه لیاقت، شایستگی، فهم و کمالات انسانی و اخلاقی لحاظ شود.
امام جمعه لنده با اشاره به ضرورت وحدت مسلمانان افزود: در صورت وحدت مسلمانان دیگر دشمنان اسلام نمیتوانند به راحتی به کشتار مسلمانان اقدام کنند و به اهداف شوم خود برسند.
رئیس جمهور توهین به امام رضا(ع) را محکوم کند
امام جمعه شهرستان باشت نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه باشت گفت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان که اگر کسی می‌خواهد بترسد از طرف خودش بترسد نه مردم،ملت ما همیشه پشت نظام و انقلاب هستند و با گرانی و مشکلات اقتصادی کشور را تحمل کرده‌اند
حجت السلام عبدالرحیم عبودی افزود: برخی کاندیدها تبلیغات می‌کنند که برجام سایه جنگ را برداشت که این حرف کاملا دروغ است،کسی جرات جنگ با ایران را ندارد زیرا مردم عزیز ما بیدار هستند و همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند.
وی ابراز کرد: در افتتاح ستاد روحانی در ایلام، مجری خبیث به ساحت مقدس امام رضا(ع)اهانت کرده، از شنیدن این حرف‌ها و کارها جگر هر انسانی به‌درد می آید، شرمتان باد،خدا نابودتان کند که از امام رضا هم نگذشتید.
عبودی گفت: خواسته ما از روحانی این است که باید این مسئله را محکوم کند، باید تبری بجویند از این افراد که اگر این کار را نکنند شریک این افراد هستند.
سامانه‌های دفاعی و موشکی سایه جنگ را از سر کشور دور کرد
خطیب موقت سی‌سخت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سی‌سخت گفت: برخی‌ها که از تعامل با دنیا سخن می‌گویند باید سوال شود که آیا قبل از آن‌ها تعاملی با دنیا نبود و البته باید بدانند تعامل در صورتی امکان پذیر است که احترام متقابل و عزت ملی مد نظر باشد.
حجت الاسلام مجتبی رضوانی اشاره به اینکه برخی می‌گویند ما سایه جنگ را از سر کشور دور کردیم، اظهار داشت: کسانی که چنین ادعایی دارند باید بدانند هشت سال مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار سایه جنگ‌های جدید را از سر ملت دور کرد و اقتدار ما در سامانه‌های دفاعی و موشکی بوده که سایه جنگ را از سر کشور دور کرد.
وی با تاکید بر اینکه جنگ امروز جنگ اقتصادی و تحریم است و هر کسی ادعا دارد باید این شرایط را بهبود بخشد ادامه داد: سپاه پاسداران ما می‌توانیم را به اثبات رسانید و وقتی ما در بخش‌های مختلف تولیدی و علوم دانش بنیان به خودکفایی رسیدیم یعنی ما می‌توانیم.
رضوانی عنوان کرد: علاج مشکلات کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بوده و راه برون رفت از رکود، بیکاری و گرانی اقتصاد مقاومتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1