تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۲۴۵۷۴۲

احتشامی: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت چرام بی نظیر است

۱۳
۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در گفت و گو با خبرنگاران عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت را تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، مسعود احتشامی مدیر شبکه بهداشت شهرستان چرام در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای رسیدن به نشاط و شادابی در جامعه باید در برخی رفتارهای خود تغییر ایجاد کنیم
وی افزود: مهمترین گام هایی که برای رسیدن به زندگی سالم و با نشاط لازم است ، ایجاد تحرک و ورزش در میان افراد جامعه توجه ویژه به تغذیه و کنار گذاشتن دخانیات است.
مدیر شبکه بهداشت چرام گفت:  لازم است در آغاز هفته ی سلامت مهمترین عملکرد و دست آوردهای نظام و دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت در سطح کشور و منطقه بیان شود.
این مسئول اضافه کرد:اقدامات دولت تدبیر و امید را در حوزه ی سلامت کم نظیر دانست و با توجه به تاثیر مستقیم مسائل اقتصادی و سیاسی بر سلامت جامعه ، دولت توانست مهمترین مشکلات این حوزه را به خوبی حل کند.
احتشامی اظهار کرد: در دوره ای ما مجبور بودیم ، تجهیزات پزشکی را با چند واسطه خریداری کنیم که بسیار گران تمام می شد و یا در پاس کردن برخی نسخه های دارویی به کشورهای دیگر مراجعه کنیم و حتی در خصوص تهیه شیر خشک نوزادان هم با تحریم های ظالمانه  قدرت های بزرگ روبه رو بودیم.
مدیر شبکه بهداشت چرام  در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه ی اجتماعی اشاره کرد و گفت : در این حوزه در دو بخش بهداشت و درمان گام های موفقی برداشته شد و همه به حقیقت مشاهده کردند که در بخش درمان خصوصا بخش بستری در بیمارستان ها چه تحولی انجام گرفت و موضوع زیرمیزی پزشکان و خرید لوازم جراحی توسط بیمار و برخی مشکلات دیگر به طور کلی حذف شد.
احتشامی در ادامه به برخی دیگر از دست آوردهای دولت در حوزه ی سلامت اشاره کرد و افزود : توسعه و تجهیز بیمارستان های کشور ، بیمه نمودن بیش از ۱۵ میلیون نفر برای اولین بار در کشور ، پایین آمدن هزینه های درمانی خصوصا در حوزه بستری ، کاهش سهم پرداختی مردم از ۳۷ درصد به ۳ درصد در حوزه ی بیمه روستایی و ۶ درصد در حوزه ی شهری ، کاهش پرداختی از جیب مردم ، از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده هفته سلامت در چرام اظهار کرد: همایش پیاده روی،سخنرانی و کارگاه های آموزشی،صبحانه سالم در مدارس وغیره از جمله برنامه های اجرایی در این هفته در چرام است.
مدیر شبکه بهداشت چرام در ادامه سخنانش در جمع خبرنگاران تصریح کرد:هر ۱۰سال یکبار مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد که در بررسی از مراکز ما توانستیم خانه بهداشت تمبی و روستای القچین را پیشنهاد دهیم تا پس از مصوب شدن این طرح،این مراکز را راه اندازی کنیم.
وی افزود:مستقر شدن ۶پزشک عمومی و راه اندازی مرکز تخصصی  چرام با حضور چندین پزشک متخصص باتوجه به نیاز مردم از اقدامات خوب و شایسته بهداشت ودرمان چرام بود.یکی دیگر از اقدامات جالب شبکه بهداشت چرام مجهز کردن تمام نقاط شهر و روستاهای چرام به سیستم اتوماسیون و همچنین راه اندازی مرکز مشاوره زایمان بود  که یکی از اولین مراکز مشاوره زایمان استان تلقی می شود که کاری شایسته بحساب می آید.
احتشامی با اشاره عملکرد دولت در حوزه عمرانی شبکه بهداشت و درمان چرام گفت:ساخت ۸باب خانه بهداشت در روستاهای بردیان،توگبری،بناری ،سادات،تمبی،شیخ حسین ،گره ای و طسوج که با ساخت و تامین تجهیزات بیش از ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان چرام در دولت تدبیر و امید کارهای بی نظیری انجام شده که تمام این اقدامات و خدمات بیش از خدماتی بوده که تا قبل از  دولت تدبیر و امید انجام شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام گفت:در بحث نوسازی ناوگان این شبکه ۳دستکاه آمبولانس با بیش از یک میلیارد تومان خریداری شد که یک دستگاه در چرام و ۲دستگاه آمبولانس دیگر در سرفاریاب و مرکز بهداشتی سواری مستقر هستند و دیگر نگرانی از بحث آمبولانس های فرسوده نداریم.
وی بیان کرد در شهرستان چرام ۲۴خانه بهداشت با ۴۸نیرو و ۳پایگاه بهداشتی در مناطق شهری و ۲مرکز فوریت های جاده ای در چرام و سرفاریاب وجود دارد.
احتشامی با اشاره به ضرورت وجود مکان مناسبی برای حضور ثابت پزشکان در چرام گفت:در دولت تدبیر و امید برای تعمیر و تجهیز و بهسازی کلیه خانه های زیست پزشکان قریب ۲۰۰میلیون تومان هزینه شد  که هم اکنون ۶پزشک عمومی در چرام و سادات خدمت رسانی می کنند.
وی بیان کرد :برای اولین بار در دولت تدبیر و امید در شهرستان چرام کلینیک پزشکان متخصص راه اندازی شد و به صورت تمام وقت و برحسب نیاز وجود دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام با اشاره به وضعیت جوی در تابستان مرکز شبکه بهداشت و مرکز بهداشتی و درمانی چرام به وسائل سرمایشی مجهز و همچنین  ۲۰عدد یخچال مخصوص نهداری واکسن در مراکز بهداشتی چرام خریداری و تحویل داده شد.
وی همچنین خبر داد:مرکز جامعه سلامت روستاهای القچین سفلی به همت این دولت راه اندازی می شود که گام مهمی در سلامت روستائیان بخش مرکزی چرام می باشد.
احتشامی در پایان به  پروژه در دست اقدام از جمله بیمارستان ۳۲ تختخواب چرام، مرکز خدمات جامعه سلامت سرفاریاب و کره شهبازی، پایگاه سلامت چرام ،افتتاح ۵ خانه بهداشت این شهرستان اشاره کرد و بیان کرد که آزمایشگاه آب و سل چرام در هفته ی آتی راه اندازی می شود.
براساس این گزارش ،در این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه چرام توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی طرفدار دولت تدبیر امید
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر امید باید به داشتن چنین مدیرانی همچون مهندس احتشامی که از عملکرد طرح تحول سلامت در دولت تدبیر امید دفاع میکنه باید به خود ببالد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دولت تدبیر و امید و انتخاب شایسته مهندس احتشامی عزیز در سمت مدیریت بهداشت و درمان چرام، خسته نباشین، خدا قوت
اصلاح طلب گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این مدیر شجاع که تو این برهه زمانی داره از دولت تدبیر امید دفاع میکنه کاش مدیرای دیگه این شجاعتو هم داشته باشند
شهرونددچرومی
Iran, Islamic Republic of
مهندس احتشامی بهترین مدیر شهرستانه؛چرام به داشتن چنین مدیرانی به خود می بالد
کارمند شبکه چرام
Iran, Islamic Republic of
ما به داشتن چنین مدیر پرتلاش کاربلد شجاع خصوصا خوشتیپ افتخار میکنیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بنده چهارسال پیش در جریان انتخابات افتخار آشنایی با مهندس احترامی در یاسوج رو داشتم ایشون یه اصلاح طلب اصیل به تمام معنا هستش درود بر هر چی اصلاح طلبه
فرهاد انصاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس احتشامی مدیر کاربلد و خستگی ناپذیر شبکه بهداشت چرام
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
واسه نونه اگر نگه عوضش میکنن نونش میبرندمجبوره طفلی
چرامی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشتیپی بخدا مهندس، دوست داریم
چرومی
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به مهندس احتشامی ،جبهه اصلاحات چرام به داشتن مدیری شجاع جسور با دانش همچون مهندس احتشامی افتخار میکند
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی واقعا عالیه ,بسه دیگه فرافکنی لطفا
Iran, Islamic Republic of
حالا تاماهها باید عملکرد درخشان مدیریت موفق و تحسین برانگیز دانشگاه را بیان کنیم, یادش بخیر
همگی خسته نباشید
اصلاح طلب چرام
Iran, Islamic Republic of
عرض خسته نباشید دارم خدمت مهندس احتشامی اصلاح طلب شهرمون مدیری لایق بادانش خوش برخورد به امید پیروزی دولت تدبیر امید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1