تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۴۵۶۸۸

تجلیل از دانش آموزان مدال آور و مربیان ورزشی چرام(+تصاویر)

۰
کبنا ؛تجلیل از ۱۵۰دانش آموز مدال آور و سفیر سلامت و رابطین بهداشتی و مربیان ورزشی برگزیده و قهرمان و قهرمانان خانم رعنا جانی نژاد عضو تیم ملی زیر ۲۰سال کشور انجام شد
به گزارش کبنا نیوز از چرام،با حضور فرماندار و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان شهرستان چرام و به همت آموزش و پرورش از دانش آموزان مدال آور رشته های مختلف ورزشی چرام تجلیل بعمل آمد.
صدرالله عزیزی رئیس آموزش و پرورش چرام در این همایش با اشاره به موفقیت های دانش آموزان چرام در رشته های ورزشی اظهار داشت:در مسابقات ورزشی دانش آموزان چرام با همکاری خوب مربیان ورزشی توانستند در استان ۲قهرمانی ،۴نائب قهرمانی و دو مقام سومی را کسب نمایند.
وی بیان کرد:خانم رعنا جانی نژاد دانش آموزان چرامی توانست با پشتکار به تیم ملی فوتسال راه یابد که به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.
عزیزی با اشاره به هفته بهداشت و سلامت گفت:با توجه به شعار زندگی سالم و. بانشاط و امید جهت ترویج فرهنگ سلامت جامعه از رابطین و مذبیان بهداشتی تجلیل بعمل می آید.
رئیس آموزش و پرورش و چرام در این همایش گفت:نقش و مشارکت و همراهی اولیا در موفقیت های دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت بخصوص حوزه تربیت بدنی و سلامت کاملا مشهود است.
عزیزی گفت:از ۱۲الی ۱۴ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته معلم میزبان مسابقات ورزشی والیبال فرهنگیان شهرستان ها و مناطق استان به میزبانی آموزش و پرورش چرام برگزار  و به تیم های برتر توسط این اداره جوایز نفیسی اهدا می شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام تصریح کرد:روز شنبه نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های هفته معلم و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان چرام را در دولت تدبیر و امید خواهیم داشت چرا که وظیفه داریم خدمات نظام و دولت را به اطلاع مردم شریف برسانیم.
به گزارش کبنا ،همچنین توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مربیان بهداشتی و سفیران سلامت آموزش و پرورش در این همایش تجلیل بعمل آمد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1