تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۴۵۶۸۳

افزایش ساخت و سازهای خلاف در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی زیادی در شهر و حومه انجام شده است گفت: در این زمینه نیازمند اصلاح شیوه مدیریت هستیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌ها و ساخت و ساز عمرانی در شهر یاسوج اظهار داشت: برای ساخت و ساز و عمران شهری نیازمند تغییر بینش شهروندان و اصلاح شیوه مدیریت هستیم.
وی ابراز کرد: ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی زیادی در شهر و حومه شهر یاسوج انجام شده است که در این زمینه تغییر بینش شهروندان گام اساسی برای رفع این مشکل است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری و نظام مهندسی ساختمان باید در خصوص سطح اشغال، جلوه بیرونی و تراکم حساسیت ویژه به خرج داده و با جدیت با متخلفان برخورد کنند.
خادمی ابراز کرد: آرامش، آسایش، حفظ محیط زیست و رعایت ارزش‌های فرهنگی و دینی در امر ساخت و سازهای جدید باید به طور کامل رعایت و نظارت‌ها تقویت شود.
وی با تاکید بر رعایت کامل قانون و مقررات و اصول ساخت و سازها در همه نقاط شهری و روستائی استان خاطرنشان کرد: آمار ساخت و سازهای فاقد پروانه در شهر یاسوج رو به فزونی بوده و باید بپذیریم که این امر یک تخلف است و جلوی این دسته افراد را باید گرفت.
خادمی تصریح کرد: طبق آمارهایی ارائه شده نزدیک به ۹ هکتار ساختمان خارج از طرح محدوده شهری در استان ساخته شده که این مسئله واقعا معقول نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اصلاح طرح تفضیلی و شیوه مدیریتی در این زمینه می‌تواند، کمک کار مسئولان و متولیان امر بوده که باید جلوی این رویه گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
استاندار چقد باهوشه.چه زود فهمید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بله درست گفته ای اصلاح شیوه مدیریت که فکر کنم اول باید مدیریت ارشد استان که جنابعالی هستید باید تغیی کنه
منطق
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ضعیف اقای (خ) در نظام مهندسی استان،ساخت وساز رو نابود کرده و هر روز شاهد تخلفات بی سابقه ساختمانی در شهر های استان هستیم.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1