تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۴۵۵۳۲

تحقق عدالت اجتماعی در شورای شهر یاسوج

۱۰
۰
کبنا ؛دکتر الله‌کرم جانی‌پور*

همشهریان بزرگوار و شریف: به عنوان کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج، لازم میدانم هم نکاتی از فرایند قانون انتخابات در ایران اسلامی و هم مختصری از کارنامه ی خدمتی خود را جهت اگاهی انتخاب کنندگان اعلام دارم.
چون قانون اساسی کشور ما برگرفته از قوانین و احکام الهی است که در قرآن کریم آمده است و رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت ایت الله امام خمینی ( ره ) آن را تایید فرمودند و نیز در مورد انتخابات در قانون اساسی ایران آمده است تصمیم گیرندگان واقعی مردم هستند. پس بهترین نوع حکومت، حکومتی است که اداره کنند گان ان با رای مردم انتخاب شوند. تحقق دموکراسی در هر کشوری موجب رشد نهادهای مردمی است. و دموکراسی واقعی بهترین روش تحقق عدالت خواه بود.
لذا به منظور رعایت عدالت اجتماعی، مردم و مسئولین مؤظف هستند اصول قانون اساسی و ارشادات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و در اجرای آن خود را متعهد بدانند. همانگونه که در قانون انتخابات در مورد کاندیداها به صراحت امده است که باید دارای تمامی شرایط قانونی باشند. در مورد انتخاب کنندگان هم توصیه شده که درباره کاندیداها تحقیق و تفحص لازم را به عمل آورند، و با رعایت مفاد قانون انتخابات و احکام شرع مقدس اسلام و رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری که همواره تاکید می فرمایند به فرد اصلح رای داده شود، تا هم عدالت اجتماعی رعایت گردد و هم حقی از کسی ضایع نشود بلکه اصل شایسته سالاری محقق شود. امید است مردم مسلمان و انقلابی شهر ما آنگونه عمل کنند که مورد رضای خداوند متعال و لبیک به توصیه های مقام معظم رهبری و ارج گزاری به شهدای انقلاب باشد. اینجانب الله کرم جانی پور در راستای خدمات صادقانه و بی دریغ خود به مردم استان، در دوران خدمتی گذشته ام چون این توانمندی را در خود سراغ دارم که می توانم در سنگر شورای شهر یاسوج، نماینده ای امین و خدمتگزاری صدیق از طرف مردم فهیم و شریف این شهر باشم لذا به این عرصه ورود پیدا کردم. پس ضرورت دارد نظر انتخاب کنندگان محترم را به مختصری از موقعیت شغلی و کاری خود به شرح زیر معطوف دارم:
متولد سال ۱۳۴۶ شمسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران (گرایش برنامه ریزی شهری و ترافیک دانشگاه تهران ) و دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان میباشم.در سال ۱۳۷۴ به عنوان کار اموز در اداره کل راه و ترابری استان مشغول به کار شدم و در سال ۱۳۷۶ به استخدام رسمی اداره راه درآمده و در ادامه خدمت در سمت های کارشناس عالی اداره ابنیه فنی، رییس اداره ی طرح مطالعات مسیر و معاونت راه های روستایی و همکاری در شورای ترافیک و حمل و نقل استان فعالیت های چشمگیری داشتم. حاصل بیست و دو سال تلاش بی وقفه و مستمر در نقاط محروم استان، احداث صدها کیلومتر جاده شوسه و آسفالت و صدها پل، با همیاری و مساعدت همکاران عزیز و دلسوز و تشویق و ترغیب مدیران لایق و دلسوزی که خود خدمتگزار واقعی مردم بودند چون آقایان مهندس نژاد صفوی، مهندس علیزاده، مهندس حبیبی، مهندس عبدی پور، مهندس جمشیدی، مهندس بیدار پور و مهندس جهانگیری که به حق مشوق خوبی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم این استان بودند. نمونه بارز قدر دانی آنان از افراد زحمت کش، موارد کتبی بوده که در پایان منعکس خواهد شد. بدون شک مردم شریف و حق شناس استان که شاهد تلاش شبانه روزی اینجانب در نقاط محروم استان بوده اند با الطاف کریمانه خود به منظور تحقق عدالت اجتماعی و جلوگیری از تضییع حق افراد محق در جهت اطلاع رسانی و آگاهی یابی انتخاب کنندگان دریغ نخواهند فرمود، باشد تا با استعانت از خداوند متعال و دارا بودن شرایط لازم به ویژه روحیه ی خدمتگزاری به مردم و داشتن تخصص و تجربه و سطح علمی مناسب در صورت راهیابی به شورای شهر یاسوج منشا خدمات صادقانه به همشهریان عزیز باشم.


* کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر الله کرم جانی پور و برادر مردم دوست ایشان دکتر کرم جانی پور به امید رای آوری در صحنه انتخابات✌?️
....
Iran, Islamic Republic of
دورد بر دکتر جانی پور
متخصص
نفت
مگه تبلیغات شروع شده /////
علی حجتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد دکتر جانی پور. با آرزوی موفقیت . از افتخارات ما شاگردی در مکتب علم و اخلاق جنابعالی هست
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خدایی ۲۰۰۰تا تشویقی از وزیر میرکل رئیس جمهور واستاندار و دیگران دارم
Iran, Islamic Republic of
یکی مث دکت به درد شهر میخوره چون تخصص و تجره و کاردانه
نیکنام.هوشمند
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف لیاقت دکترجانیپور ستودنی است .و جای بسی افتخار است
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جانی پور عزیز
انشالا که با اتحاد مردم فهیم این دیار بتوانیم سرنوشت زیبایی برایی این شهر رقم بزنیم
سیدآیت فرجی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جانی پور مرد با غیرت وکار ی وبا تجربه در مدیریت راه وشهر سازی استان انشاءاله در انتخابات شورای شهر یاسوج با اعتماد مردم به شما موفق گردی
دانش
Iran, Islamic Republic of
درودبرخانواده محترم جانی پور ودوصددرود بر دکتر عزیزوبرادر محبوب ودوست داشتنی اش حاج خداکرم بزرگ.خانواده اصیل ومردمدار.ایشالا جناب دکتر موفقه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1