تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۲۴۵۴۹۳

نشست «جمنایی»‌ها در گچساران / مدعیان دروغین خط امام در خانه‌های چند ۱۰۰ میلیاردی زندگی می‌کنند/ نیازمند دولت پاکدست و انقلابی هستیم

۱۷
۰
کبنا ؛

رئیس اسبق دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ارزش پول افغانستان از پول ما بیشتر است.





به گزارش کبنا از گچساران، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر عصر امروز در جشن عید مبعث که با حضور جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان گچساران در مسجد شهیدان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که پس از ۱۶ سال یک بار دیگر در جمع شما مردم انقلابی گچساران هستم.

وی با یادآوری حضور عزیزانی چون امام جمعه اسبق گچساران مرحوم متقی کاشانی، مرحوم نبی‌زاده نماینده اسبق گچساران، مرحوم جهانشیر علیزاده و سرهنگ هدایتی و سید یعقوب موسوی در باشت گفت: آن روزها این بزرگان در کنار ما بودند و امروز جای آنها در میان ما خالی است.

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: بعثت نبی اکرم (ص) یکی از بزرگترین تحولات در جزیره‌العرب بود.

وی افزود: با آمدن پیامبر اکرم(ص) و آغاز نبوت مانند امروز تحولات بزرگی در جزیره العرب آغاز شد و پیامبر اکرم آمد تا جامعه را متحول کند و موجب رشد و تعلیم و تربیت انسانها شود.

این مسوول بیان کرد: تنها جایی که خدای متعال با صراحت بر بشر منت می‌گذارد همان بعثت پیغمبر است.

وی با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین(ع) گفت: ایشان می‌فرماید وقتی پیامبر از غار حرا بیرون آمد نبوت را استشمام می‌کردم و همان وقت صدای جبرئیل را می‌شنیدم.

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: امروز حرکت در مسیر انقلاب نیاز به علم دارد و نباید با تحولات در بالا علم هسته‌ای ما به تاراج برود.

حجت الاسلام سپهر ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مدیریت مقام معظم رهبری در مسیر توسعه و پیشرفت علمی قرار داریم.

وی با اشاره به فرمایشات شهید مطهری در خصوص امام راحل خاطرنشان کرد: امام به آن هدفی که انتخاب کرده بوده ایمان داشت.

وی با اشاره به خصوصیات بارز امام خمینی(ره) ابراز کرد: این انقلاب بر اساس باورهای امام و اعتقادات او به این نقطه رسیده است.

حجت‌الاسلام سپهر با بیان این که امت امام خسته نمی‌شوند و به خدا اعتقاد دارند تا پیروز شوند، عنوان کرد: امروز آنهایی که ادعا می‌کنند در مشی امام زندگی می‌کنند باید سوال کرد در خانه‌های چند صد میلیاردی زندگی می‌کنند.

سپهر تاکید کرد: اینها چگونه می‌توانند اندیشه امام را اجرا کنند در حالی که این عده وقتی قدرت را در دست گرفتند در همان ابتدا حقوق خود را صدها برابر افزایش دادند.

وی ادامه داد: آن روز امام بر صندلی چوبی می‌نشستند و می‌گفت، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما امروز اینها در کاخ‌هایشان اندیشه امام را به تاراج داده‌اند.

سپهر افزود: امام فرزندان خود را از گرفتن مسوولیت منع می‌کند اما امروز مشاهده می‌کنیم از بالا به پایین خواهر زاده‌ها و بردار زاده‌ها تا خاله خورزویی‌ها چگونه بیداد می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز برخی از دولت‌های نظام جمهوری اسلامی ۳ هزار میلیارد و ۸ هزار میلیارد را به راحتی به تاراج می‌برند.

حجت‌الاسلام سپهر با اشاره به سخنان روز گذشته شهردار تهران در قم اذعان کرد: دیروز قالیباف بیان می‌کرد ۵۰ هزار میلیارد تومان از ثروت این مملکت در اختیار ۴۰۰ نفر قرار گرفته است و آیا می‌دانید با این پول چه میزان شغل در کشور ایجاد کرد.

سپهر با باین این که امانت امام امروز نیازمند یک دولت پاک دست و انقلابی است با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ابراز کرد: ایشان می‌فرماید مدیر در جمهوری اسلامی باید پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد لذا دولت دوازدهم باید انقلابی باشد.

حجت الاسلام سپهر بیان کرد: دولت انقلابی باید هدفمند باشد و اهدافش را در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظر بگیرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: وقتی مدیری در این کشور درست کردن یک غذای ساده را در ارتباط داشتن با آن سوی مرزها می‌داند چگونه می‌خواهد کشور را نجات دهند.

سپهر ادامه داد: اینها قرار بود درب‌ها را باز کنند اما فکر نکنیم خودشان را هم به سازمان ملل راه بدهند آیا این همان عزتی بود که این‌ها می‌خواستند به پاسپورت‌های ایرانی بدهند و چگونه است که امروز پول افغانستان و دیگر کشورها ارزشش از ما بیشتر است.

وی  با اشاره به فرمایشات مقام و معظم رهبری گفت: دولت انقلابی باید دشمن شناس باشد و برای رفتارهای دشمنان طرح و برنامه داشته باشد.

سپهر افزود: امروز مقام معظم رهبری می‌فرماید، تهدیدهای دشمن یک حرف پوچ است و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بیان کرد: دولت انقلابی باید دولتی باشد که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و چنین دولتی باید تقوا داشته باشد تا بتواند موفق شود.

وی افزود: دولت انقلابی دولتی است که اگر فیلمبرداری به صورت محرمانه یک هفته زندگی او را تصویربرداری کند برای پخش نهراسد و مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

سپهر ادامه داد: گچساران همیشه شهر اولین‌ها بوده است من از سال ۱۳۶۲ با اندیشه حزب جمهوری اسلامی در گچساران شروع به فعالیت سیاسی کرده‌ام.

وی افزود: گچساران در مبارزه با منافقین و تقدیم شهدای انقلاب در جنوب پیشتاز بود.

سپهر خاطرنشان کرد: من و مرحوم نبی‌زاده حزب موتلفه از گچساران به شهرستان بهبهان معرفی کردیم و امروز بسیار خوشحال هستم که در قبل از جمنا دوستان گچسارانی این کار را شروع کردند و باید این اجتماع مبارک را تقویت کرد.



نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام اینقدر دور بر ندار شما و دوستانت امتحان پس دادی/ /
اخوي
Iran, Islamic Republic of
لطفا منبع را بزنید
Iran, Islamic Republic of
ارزش پول افغانستان در زمان احمدی نژاد از ایران بیشتر شد شما الان یادت افتاد که بگی؟ مردم گچساران رو چی فرض کردی؟ این حرفهای شما رو بچه دبستانی گچساران هم باور نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
زمان انتخاب احمدی نژاد هم همین حرفا رو زدید وقتی اومد و رفت و کلی خسارت به کشور وارد کرد گفتید منحرف شد
Iran, Islamic Republic of
تازه رشد اقتصادیمون هم منفی شده بود که با تلاش دولت روحانی الان مثبت شده
Iran, Islamic Republic of
اره گچساران در همه چیز اولین هست در فقر، در امار بیکاری در امار خودکشی و اینها یک شبه اتفاق نیافتاده بلکه اینا رو بر سرمون اوردن
Iran, Islamic Republic of
کاش میگفتی کدوم دولت رو میگی که سه هزار میلیارد و هشت هزار میلیارد از پول ملت رو به تاراج بردن همون دولتی که امثال شما میگفتین بهتر از اون نیست
Iran, Islamic Republic of
شماها در گچساران رای ندارید برید یه جای دیگه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چقدر باید اعتماد به سقف داشته باشید .یادتون رفته هشت سال با مردم چه کردید
بابک
Iran, Islamic Republic of
بازم همان تیم ورشکسته همیشگی
من وتو
Iran, Islamic Republic of
جناب مرادی والله کرم پور توصیه وتاکیدمیکنم روش اتحادمهرهای اصول گرااین نیست خیلیها ازدوشقه شدن این جبهه درسنوات گذشته ضربه خوردن وعکس العمل آنهارای به جناح رقیب دادن بود پس تابدترنشده درست کارکنید میدون روبه انسانهای ولمی واصول گرای کاذب ودروغین ندین توجلسات کی رومیبرین درست جلوبرید
قریانی
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای سهپر عزیز گمان نکنم مردم گچساران از شما و دوستانتون خاطره خوبی داشته باشند وه دوباره به حرف های شما گوش کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنتم حاج آقا امید است که باحمایت همه جانبه انشااله بی تدبیری وناامیدی ریشه کن بشود انشااله
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مردم خوب و ولایت مدار گچساران قطعا رایشان به نیروهای انقلاب خواهد بود
گچسارانی
هشت سال دولت شما کشور غارت وپولهای بانکی وپولهای نفت وسی کشور جهان وام بلاعوض فراموش کردند مردم اقای محترم گچساران پایگاه ندارید کم اوردهاید
جانبازان و جوانان دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این اتحا انشاااه با ارای بالای ۲۸میلیون ایت ااه ریسی پیروز میشود
حق
دیدیم که چه دولت پاکدستی تحویل دادید دکلها وبانکها وبابک زنجانیها غارتها. و خاوریها بوجود اوردید جوانها بیکار کردید والا خیلی رو دارید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1