تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۲۴۵۴۶۷

نشست روسای ستاد‌های روحانی در یاسوج برگزار شد/ رضاتوفیقی: مدیران کهگیلویه و بویراحمد جرأت دفاع از روحانی را ندارند / کدورت‌های ۹۴ را فراموش کنید / برای ثبات اقتصادی به «روحانی» رأی دادیم

۰
کبنا ؛رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور در سال ۹۲، سایه جنگ را از کشور دور کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست هماهنگی روسای ستادروحانی در شهرستان‌های هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
رئیس ستاد استانی دکتر روحانی در این نشست ضمن تبریک مبعث حضرت پیامبر اسلام، گفت: رای دادن به آقای روحانی به صلاح ایران، مردم و تمامیت ارضی خواهد بود.
وی ادامه داد: با جریانی روبرو هستیم که چندان اعتقادی به رای و مشارکت مردم در حکومت و قدرت و مردمسالاری ندارد و در دوره‌های گذشته با شعارهای عوام‌فریبانه کسی  را به مسند ریاست جمهوری رساندند که جز ویرانی برای ایران چیزی در پی نداشت.
رضاتوفیقی ادامه داد: صدور هفت قطعنامه شورای امنیت  علیه ایران و سایه جنگ بر سر کشور، ماحصل دولت اصولگرایان بود که اگر آن وضعیت ادامه می یافت با روی کار آمدن آدم عوامفریبی مثل ترامپ، شرایط کشور به طور حتم به سمت جنگ می‌رفت.
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: در دوره زمامداری اصولگرایان اقتصاد کشور ویران شد و در همین دوران نیز کشور تحریم اقتصادی شد که حدود ۸۰۰ هزار بشکه نفت بیشتر نمی توانستیم بفروشیم و به سمت شرایط  نفت در برابر غذا می رفتیم.
وی بیان داشت: فضای سیاسی و فرهنگی بشدت امنیتی شده بود و فرصت نفس کشیدن به جامعه مدنی، احزاب سیاسی، فعالان سیاسی و دانشگاهها داده نمی شد.
فساد و اختلاس به سرحد خود رسیده بود. خارج شدن ۱۸ میلیارد دلار پول و کشف آن در ترکیه و فسادهای که در گوشه و گوشه این کشور اتفاق افتاد حاصل شیوه مملکت دارای جریان اصولگرا بود.
رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گسترش ناامنی در کشور به دلیل عدم اعتماد به مردم، دانشگاهها، احزاب و ...  اوضاع متزلزلی را بوجود آورده بود و نه در حوزه فرهنگ، نه در سیاست خارجی نه در اقتصاد وضعیت باثباتی نبود و اوضاع خطرناکی در کشور به وجود آمده بود.
رضاتوفیقی افزود: این وضعیت برای تمامیت ارضی کشور خطرناک بود. کشورهای قدرتمند نیز که خیر و صلاح ایران را نمی خواستند و همیشه به دنبال فرصت برای تجزیه ایران بوده و هستند.کافی است در داخل افرادی اوضاع را بدست بگیرند که تدبیر ندارند و دلسوزی هم ندارند آن وقت بهانه برای کشورهای خارجی و قدرتهای بزرگ فراهم می شود.
وی در تشریح دلایل رای به روحانی گفت: اصلاح طلبان در سال ۹۲ برای جلوگیری از جنگ و ثبات اقتصادی در کشور به آقای روحانی رای دادند و اکنون نیز به همان دلایل به روحانی رای می دهیم. فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: تورم در کشور به بالای ۴۵ درصد رسیده بود و اگر آن روند ادامه می یافت به تعبیر اکثر اقتصاددانان باید اکنون وضعیتی مشابه ونزوئلا با تورم بالای ۷۰۰ را تجربه می کردیم.
رضا توفیقی تاکید کرد: سیاست‌های اقتصادی آقای روحانی باعث شد که تحریم‌ها برداشته شود، فروش نفت به ۴ میلیون بشکه در روز برسد و تورم نیز به زیر ۱۰ درصد برسد و آرامش بر بازار و صنعت و جامعه حکمفرما شود و همه قطعنامه های شورای امنیت با مذاکره تیم سیاست خارجی ایران کم لن یکن شدند در حالی که سابقه نداشت کشوری با وجود این قطعنامه ها وارد جنگ نشود.
حامی دولت روحانی در کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: وضعیت اضطراری در کشور بر طرف شد و فضای امنیتی تقریبا برداشته شد روابط خارجی متعادل‌تر شد و در همه عرصه ها اعتدال حاکم شد و خوشبختانه کشور از شرایط جنگ دور شد.
رضاتوفیقی با بیان اینکه الان نیز اکثر مردم ایران به آقای روحانی روی می‌آورند و وی راقبول دارد گفت: این شرایط به این دلیل است که مردم این روند را مناسبت‌تر از روند ویرانگری و جنگ و سقوط و تحریم های اقتصای و فضاهای بسته و امنیتی می دانند.
وی در خصوص دلایل اصلاح طلبان برای رای دوباره به روحانی تصریح کرد: اگر دوباره به روحانی رای میدهیم و از مردم می خواهیم که به وی رای دهند به این دلیل است که قانون شکنی های دولت قبل اتفاق نیفتد، فضای امنیتی و بسته بازنگردد و استبداد بازتولید نشود و رسانه ها، احزاب ، جوانان، نهادهای مدنی، فعالان اقتصادی، کارآفرینها و صنعتگران از آزادی قانونی برخوردار باشند و همه، خود را صاحب کشور بدانند و رای خود را اثرگذار بدانند.
رئیس ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با مهم دانست وحدت اصلاح طلبان در انتخابات آتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر محاسن زیادی که دارد در استان کهگیلویه و بویراحمد بستری برای وحدت اصلاح طلبان در سراسر استان فراهم کرده است.
رضاتوفیقی گفت: اگر ناراحتی و کدورتی در انتخابات های گذشته به خصوص در انتخابات مجلس در سال ۹۴، امیدواریم با همت، گذشت و فداکاری همه دوستان، این انتخابات سبب وحدت مجدد شود.
وی در پایان گفت: برخی مدیران این دولت جرأت دفاع از دولت روحانی را ندارد و باید گفت که این مدیران جایگاهی در دولت آینده ندارند.
در انتهای این مراسم احکام روسای ستادهای هشتگانه به آنان تحویل داده شد.

--------------------------------
گزارش و عکس: محمود آرام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بازهم حرف های تکراری
اگه ما نیایم جنگ میشه
همه بدبختی ها مال احمدی نژاده
از /واصلاحطلبهای ثروتمند / خسته شدیم
کاظم
Iran, Islamic Republic of
/ برای اصلاحات وسر دمدارانش در استان که بی کاندیدند
نخبگان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
/ /نشستن برا مردم تصمیم میگیرن ک//////کاسه وکوزه تون رو جمع کنین.
دوست
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت استان بی صاحب
جفا
Iran, Islamic Republic of
قیا فشون بیشتر به اصول گرایی میخوره تا اصلاحات
مارین
Iran, Islamic Republic of
/ نظام راقبول/
یاسوج
بگو ده او بخارینه وگریت تا جاتو بو
خخخخخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ستادهای تدبیر و توسعه زیرمجموعه دکتر جهانبخش نیز فعالیت های خود را آغاز و بدون شک از هیچ تلاشی برای دکتر روحانی دریغ نخواهد ورزید. ستادهای دکتر جهانبخش بسیار قوی تر از این ستادها است. فقط روحانی
125
Iran, Islamic Republic of
منتظر...باشید
افشین
Iran, Islamic Republic of
دقیقا من و خانواده و فامیلها و دوستان به همین خاطر به روحانی و اصلاحات رای نمیدیم چون اگه قرار هست ما خودمون را سبک کنیم و همون مخالفین پست بگیرند چرا ما دوباره خودمون را ضایع کنیم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
ای ای همه شان مطمئن هستند روحانی پیروز است دندون تیز کردند برای یه پستی در دولت آینده زیاد هم دلخوش نباشید شاید صندلی خالی نباشه
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
شنوندگان عزیز توجه فرمایید/شنوندگان عزیز توجه فرمایید: علیرغم گفتگوی تلفنی شیخ حسن روحانی با رئیس جمهور آمریکا ودادن کلید طلایی قرن ایران به دولت آمریکا قول وتضمین آنها در خصوص عدم تهاجم نظامی وتعطیل شدن سایت های هسته ای کشورمان متاسفانه دشمن از هوا و زمین کشور مان را ... قرار داد واین را بدانید مقصر اصلی این حمله دولت نهم ودهم احمدی نژاد بود
ناامیدم
Iran, Islamic Republic of
های های های های خدا
جک
Iran, Islamic Republic of
خدایا دددددددد بسه
جانبازان و جوانان دیل
Iran, Islamic Republic of
دیگر فایده ندارد به فکر خودتان باشید که این پولهای که گرفتید باید پس دهید اصلاحات رفت
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ی خد !!!!!!!!!!!!
ین ... شده کی میخوان اصلاحات را به جوانترها بدهند؟؟؟؟بابا بس کنید این همه نیروی جوان هنوز رضاها و....تصمیم میگیرند ....خدایی اصلاحاتی که هنوز ....
بویر1
Iran, Islamic Republic of
.. بعنوان یه اصلاحطلب که مسولیتش در بویر ب...
محمدصادقی
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت استانی که ای ر.............سیش تصمیم ایگرن ! ایگم په .. تو بینشو چه ایخی ؟
باوي
Netherlands
پس چه فایده داره آقای رضا توفیقی ما به روحانی رای بدهیم اما عدل هاشمی وتاجگردون که نشست وبرخواستش با احمد خاتمی است رای بدهیم تا بروند مخالفین اصلاح طلبان را در اداراتی هم چون سازمان مدیریت ویگر سازمانها استخدام کنند!حتی مراکز خصوصی را هم ساداتی ها در دهدشت به طرفداران عدل واقوام عدل ومنطقیان که در انتخابات سال ۹۴ به عدل رای دادم واگذارش ون کردند!
باوي
Netherlands
نباید طاهری را سرپرست روحانی بکردی،چون هیچ عملکرد مثبتی در دهدشت نداشته است!
باوي
Netherlands
مردم به روحانی رای بدهید تا علیرضا پوش طرفداار احمدی نژاداز معاونی بهزیستی در دوره احمدی نزاد در دولت روحانی برود مدیرکل بهزیستی بشود وهم چنین نصیری طرفدار احمدی نژاد از سرپرستی اداره راه دهدشت برود در دولت روحانی ارتقا پیدا کند ومعاون مدیر کل اداره راه بشود
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی ا توفیقی از تورم چه سر در می آوری ،هروقت مردم ناتوان از خرید باشند همه اجناس روی دست مغازه دارمی ماند وقدرت خرید نیست وخود بنگاها هم شکست می خورند وآنوقت تو شعار بدون تورم سر می دهی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1