تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۲۴۵۳۹۳

نظافت گچساران مدیون تلاش کارگران شهرداری است / عملکرد شورای چهارم شهر دوگنبدان قابل قبول است

۴
۰
کبنا ؛عضو شورای شهر دوگنبدان عملکرد شورای شهر را قابل قبول دانست و گفت: توسعه فضای سبز، روکش و آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها، ساماندهی میادین و معابر شهری از جمله اقداماتی بود که شورا و شهرداری دوگنبدان تصمیم‌گیری و اجرا شد.
به گزارش کبنا نیوز از دوگنبدان، محبوبه رضایی  شب گذشته در جمع کارگران بخش‌های خصوصی و دولتی با تبریک میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و روز کارگر و با بیان اینکه اسلام بر مسئله کار و کارگر تاکیدهای فراوانی دارد، اظهار کرد: همانطوری که رهبر انقلاب بیان فرمودند؛ « نفس علاقه و اشتیاق به کار باید در جامعه ترویج پیدا کند و کار چنان ارزشمند شناخته شود که کارگر با افتخار بگوید کارگر هستم و در گفتن این موضوع، احساس حقارت نکند».

وی اضافه کرد: همه باید بر سامان دادن به مشکلات جامعه کارگری اهتمام بورزند و تأمین امنیت شغلی و معیشت کارگران همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند بسیار مهم است.

عضو شورای شهر دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه بهداشت شهر دوگنبدان مدیون تلاش بی‌آلایش کارگرانی که بی‌نام و نشان زحمت می‌کشند، اظهار داشت: برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی و رفاهی کارگران شهرداری دوگنبدان نیز پیگیری‌های صورت گرفت و اکنون آنها نسبت به سایر کارگران شهرداری‌ها در سطح استان و کشور مشکلات کمتری داشتند.
رضایی افزود: امروزه در جامعه نداشتن امنیت شغلی یکی از ریشه‌ای‌ترین نگرانی‌های طبقه کارگری است؛ که همواره در شورای شهر دوگنبدان وضعیت شغلی کارگران مورد بررسی قرار می‌‌گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد: اجرای اقدامات عمرانی شهرداری به‌ پاس کوشش کارگران است و بهداشت شهر گچساران نیز مدیون تلاش کارگرانی است که بی‌نام‌ونشان راستین کار می‌کنند. اما باوجود سنجش دستمزد و سودها نمی‌توان چشمداشت بیشترین خدمات را داشت.
این عضو شورای شهر دوگنبدان افزود: ‌پیامبر اکرم بر پایه فرهنگ اسلامی به کارگر ارج نهادند؛ ایشان در هرمکانی که کارگری را سرگرم به کار می‌دیدند خم‌شده و دست آن کارگر را می‌بوسیدند و این در حالی است که این قشر، چرخه ساختاری، فرهنگ و آسایش را می‌چرخانند و باید تضمین حفظ و ارتقای دستمزدشان را در قانون لمس کنند که با دلگرمی به کار خود ادامه دهند.
کاندیدای پنحمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان گفت: در آینده نیز با همراهی و پشتیبانی مردم نیز به منظور هرچه بیشتر خدمات شهرداری و خوشنودی شهروندان گام‌های بهتری برداشته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه فکری هم برای فرهنگ سازی مردم کنید که هر جا از دستشون بر میاد اشغال نریزن. شما کاندیدای خانوم شورا بودید و مردم پیگیری این کارها رو بیشتر از شما انتظار دارن. زیبا سازی شهر و پاکیزگی اون رو از شما میخوان
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
خانم رضایی ومهندس مسلم کرمی بهترین گزینه برای شورا هستند
لطفا تحقیق کنید بعد رای دهید
علی
باز هم عکسهای فتوشاپ شده رسید خدایی مردم گچساران به ادمهای کاردان رای بدید نه هر کی خودش رو بزک کرد
علي
Iran, Islamic Republic of
خواب شورا ببینی
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1