تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۲۴۵۳۷۱

انتقاد شدید روحانی جوان به شورای شهر گچساران/ به مردم بگوئید در این چهار سال چه کرده اید؟

۳۶
۰
کبنا ؛حجت السلام احمدمحمدی
 
بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و تبریک به مناسبت سالروز مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) خدمت تمام مسلمانان عزیز بخصوص مردم شهرستان گچساران.
بنده به مردم شهرم بخصوص جوانان شهرم گچساران قول دادم در سختی ها و هرجایی که احساس کنم کوچکترین بی احترامی یا کم کاری درحق آنهاشده باشد مثل گذشته کنارشان باشم و آن حق سلب شده را فریاد بزنم و به گوش همگان برسانم.
چند وقتی هست که از رسانه ها و گاهی اوقات هم از خود مردم به صورت حضوری مطالبات قانونی از بعضی مسئولین را میشنوم که متاسفانه به آنها یا با جوابهای که در شان آنها نیست پاسخ داده میشود و یا با بیانیه هایی نادرست و به ظاهر زیبا آنها را محکوم میکنند.
و اما چیزی که بیشتر مشاهده میشود پاسخ ندادن به مطالبات و حق‌ خواهی قانونی مردم توسط بعضی از نهادها میباشد که باید به مردم طبق قانون پاسخ بدهند که ان شاء الله یک مورد را به وضوح نام میبرم و امیدواریم که بابت این کارشان به مردم پاسخ بدهند و عذر خواهی بکنند.
اگر عذر خواهی کردند که الحمدلله و ان شاء الله خداوند از سر تقصیراتشان بگذرد و اگر مجددا بی اعتنا بودند و رسیدگی نکردند آنها را به خدا واگذار میکنیم وجوانان شهرم کوتاه نخواهند آمد زیرا به خوبی می دانند ادامه خدمتشان در جایگاهی که هستند به دست جوانان شهرم هست و از سوی همین جوانان با غیرت جواب سختی خواهند گرفت.
موضوع را اختصاص بدهیم به پاره ای از تخلفات و عدم پاسخگویی وانجام وظیفه ی شورای شهر دوگنبدان با استناد به قوانین و وظایف شورای شهر.
طبق قانون شورای شهر موظف است در پایان هر سال مالی صورت بودجه و هزینه خود را جهت اطلاع عموم منتشر نماید.
متاسفانه تاکنون بعد از گذشت چهارسال شورای شهر دوگنبدان از چنین قانونی تبعیت نکرده و هیچگونه گزارشی به عموم اعلام نکرده است .
در این اواخر که جوانان شهر در درخواست های مکرر از شورای شهر گزارش کار و تبعیت از قانون را خواستار هستند با سکوت و عدم پاسخ شورای شهر روبه رو هستند.
در اینجا چند سوال میپرسم از شورای شهر که امیدوارم پاسخ داده شود تا همه مردم مطلع گردند.
۱٫ شوراهای شهر وظیفه ی بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسائی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه خود را دارد و باید بعد از بررسی، پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه جهت برنامه ریزی برای حل این مشکلات به مسئولان زیربط ارائه بدهد. شورای شهر تا کنون در این زمینه ها چه اقداماتی انجام داده اند و کدام اقدامات توسط نهاد زیربط رسیدگی شده است؟
۲٫ چه برنامه ریزی هایی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وآموزشی داشته اید؟ کدام برنامه ها اجرایی شدند؟
۳٫در رابطه با تشویق مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی و فرهنگی چه اقداماتی کرده اید؟
۴٫در خصوص تشکیل انجمنها و نهادهای اجتماعی، ارشادی و تاسیس تعاونیهای تولید و توزیع و مصرف، تحقیقات محلی و توزیع ارزاق عمومی چه اقدامی کرده اید؟
۵٫تا کنون از مردم گچساران پرسیده اید که آیا از برخورد کارمندان ادارات در گچساران بخصوص شهرداری راضی هستند و به مشکل و درخواستشان رسیدگی میشود یا خیر؟ (البته به استثنای خود شهردار که رفتارشان خدارا شکر تاکنون خوب بوده است)
۶٫ تصویب نامگذاری معابر، میادین، ....... و کوچه های حوزه ی شهری بر عهده شما هست، چرا کوچه های مرکز شهر با وجود این همه نام مقدس شهدا خالی از نام است و کوچه ها نام ندارند؟
۷٫ برای خیابان شهید بلادیان یک طرح ملی تصویب شده است جهت اتصال خیابان شهید بلادیان مرکز شهر به خیابان شهید امینی با اینکه اکثریت منازل در مسیر این طرح به غیر ازدو منزل اعلام امادگی کرده اند چرا شورای شهرو شهرداری تا کنون نتوانسته این طرح راعملی بکنند؟
جهت اطلاع:(دیدن تصاویر )حدودا بهمن ماه سال۹۵ براثر باران وضعیت خانه های مرکز شهر خیابان شهید بلادیان به گزارش آتش نشانی و شهرداری بسیار خطرناک اعلام شد به گونه ای که بعضی منازل به دستور دادستان محترم پلمپ گردیدند در این زمینه تمام مسئولین شهرستان در محل حادثه حضور پیدا کردند.
ولی به گزارش مردم محله شورای شهر علی رغم وظیفه تا امروز بر سر صحنه حادثه حضور پیدا نکردند و پیگیر حال ساکنین منازل ناامن این منطقه نشده اند، بعد از رفتن تمام مسئولین دو نفر از اعضای شورای شهر فقط آمدند از دور ابراز تاسف کردند و رفتند.این مساله را بنده به شخصه شاهد بودم.
تا همین جا به این موضوع بسنده میکنیم و امیدواریم که ان شاءالله شورای کنونی شهر دوگنبدان جواب سوالات را خدمت مردم فهیم و قانونمدار شهر ارائه بفرمایند.
اسعدالله ایامکم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه محله
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا دارمت، کارت بیسته
جوادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما استاد عزیز و جوان
ديدار
Romania
تریبون در نظام مقدس جمهوری اسلامی چیز مقدسی میباشد.باید از آن درست استفاده شود(بدون حب و بغض)یک جمله بیشتر جواب حاج آقا محمدی نمیباشید و آن اینست:
کسی که خواب است را میتوان بیدار کرد ولی کسی که خودش را بخواب زده نمیشود بیدار کرد.
عاقبت بخیری را برای شما آرزومندم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اخلاق شهردار با ارباب رجوع و شهروندان اصلا خوب نیست،
پیمان
Iran, Islamic Republic of
بازار گرمی میکنی برای آینده کاندید بشی
بهار
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا کوتاه بیو ککا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقایون شورای شهر لطفا پاسخگو باشن وگرنه ناچاریم بپذیریم که این حرفها حقیقت داره. ضمنا ایشون دارن موردی مطرح میکنن و کلی گویی نمیکنن.
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بنا نیست ادارات در برابر هر که از راه برسد پاسخگو باشند اونا باید در مقابل قانون جوابگو باشند لذا برادر روحانی حد خود را نگه دارد ،
Iran, Islamic Republic of
بخدا مظلوم تر وبدبخت تر از پرسنل شهرداری بخصوص پرسنل خدماتی فضای سبز وعمرانی دربین تمام ادارات نیست وبا تمام ناملایمات وظیفه خودراانجام داده اند وکاری هم به باز یهای سیاسی ندارند که البته شهردار تاجایی که بودجه وپول داشته این قشر تو اولویت قرار داده اما نیاز به توجه بیشتر دارند وواقعا خسته اند از این بازی های سیاسی آقاجان ۱۰۰ نفر اومده شورا ثبت کرده میگه شهررا گلستان میکنم وا قعیتش مشکل شهرداری عدم تامین منابع پایدار دایمی وتعریف شده بودجه وپوله اگر میتوند در این راستا کاری کنند بیاند نه اینکه با وعده تخفیف عوارض ساخت وپایان کار همین بودجه ودرامد ضعیف راقطع کند پرسنل بدبخت فقیرتر برج سازها وپاساژسازها پیمانکاران اغناتر
حسن
Iran, Islamic Republic of
حرف نزنن میگن ترسو حرف بزنن میگن تبلیغ
همشهری
United States
لطفآ جوابگوی اعمالتان باشید . شهرداری را به شرکت سهامی طایفه ایی تبدیل نکنید .
مراد
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاج آقا درد دل مردم رو فرمودی متاسفانه برخورد شهردار با ارباب رجوع جای تأسف داره و اکثر مواقع به بهانه های واهی در محل کار نیستن یا جلسه دارن بارها مراجعه می کنیم اما کسی جوابگو نیست و میگن نظر ما فایده ندارد ایشون خودرای و یکدنده هست همه به این نتیجه رسیدیم که شهردار نمی خواد شهر پیشرفت کنه خصوصا در چند ماهه اخیر هیچ اتفاق خوب و تازه ای در شهر نیوفتاده شما به آسفالت خیابانهای اصلی شهر توجه بفرمایید آدم متاسف میشه و شک داریم که شهردار و شورای شهری هم وجود داره البته شورا ...فقط پول نفت میگیرن انصافا خودتون قضاوت کنید
باوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.به احتمال زیاد شمایی ک دارین طرفداری از شورا میکنید یا جز شورا هستین یا یچیزی بهتون رسیده حرف حاج اقا درسته چرا کسی از شورا پاسخگو نیست چرا مردم ایقد بدبختن اخه تا کی ..حاج اقا امیدوارم در اینده شما کاره ای در این شهرستان شوید و دست یکی یکی از این مسولین رو روکنیدعلی یار و نگهدارت
جواب احمد
Iran, Islamic Republic of
ببنید حاج آقا طبق قانون شوراهای اسلامی صحبت کرده اند و طبق قانون شورا باید به مردم جواب پس بدهد.اگر سواد ندارید در گوگل سرچ کنید قوانین شورای شهر .
سجاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا پدرت را بیامرزد .شهرداری که با مردم مثل شهروند برخورد نمیکند.اونی که میگه شورا نباید جوابگو باشه آقای محترم شورا باید هر شش ماهی یکبار حتی گزارش عملکرد شهرداری را هم به مردم بدهد.
قربانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این شیخ اعتدال و مردمی
محسن
Iran, Islamic Republic of
تمام صحبتهای حاج آقا از روی دلسوزی واحساس مسئولیت است؛جامعه ای روبه پیشرفت وایده آل است که مسئولانش انتقاد دلسوزانه رابپذیرند وآن راعملیاتی کنند؛حال روحانی جوان به نیت خیرواحساس تکلیف انتقادی کردند آیامردم شریف وشهیدپرورگچساران لایق بهترینها نیستند باوجود منابع عظیم خدادادی به مانند نفت وگاز ؟مثال:آیا نباید مرکز شهر از وضعیت وخیم ترافیکی رها شود چرا کوچه مشرف به خیابان بلادیان که مصوب شده طرحی ملی است بازگشایی وتبدیل به خیابان متصل به خیابان مهر نمیگردد گویا باید دراین کوچه فرسوده اتفاقی ناگوار رخ دهد ؛(یادتان هست که نماینده عزیز شهرمان چند مدت پیش عکس زیبا وشادی درصفحه شخصیشان گذاشتندکه نقل به مضمون:ای کاش شهرم به این زیبایی باشد' پس باهمیاری دیگر مسئولین وهمکاری سکنه بافتهای فرسوده شادی وزیبایی رابه شهرمان برگردانیم که این حداقل خواسته مردم ازمسئولین اعم از شورای شهروشهردار است؛مسئولین عزیز؛؛؛ شهرمان منبع ثروت برای دیگرشهرها ست پس خودمان چه؟بازشدن گره ترافیکی مرکز شهر ومعابر کوچه های مشرف به آن؛زیباسازی ومبلمان شهری ؛ایجاد مکانهای تفریحی سرگرمی وفرهنگی ؛ایجاد سالنها وزمینهای ورزشی محله محور بخصوص درمحله های سادات؛رادک؛لبنان ؛ایجاد پارکینگهای طبقاتی ؛حداقل حداقل خواسته شهروندان کم توقع وقدرشناس گچساران میباشد شهرمان منابع عظیم نفت وگاز دارد ولی مردمش شادیو رفاه ندارند این سیاه نمایی نیست واقعیت تلخ دیارمان است *به عمل کاربرآید*
کبناخون
ایقد حاج آقا حرف زد که بکشونش به اینکه خیابون بلادیان تا امینی رو بکشن
حالا یه سوال؟
حاجی خونتون دقیقا کجاست؟
آیا کشیدن خیابون برای شما ذی نفع هست یا نه؟
لطفا جواب بده
از طرف یه عاقل
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
تشکر حاج آقا
رضا
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال از حاج آقا دارم. حاجی شما از کجا میدونید که واسه اتصال خیابان بلادیان به خیابان مدرس مرکزی همه خونه ها موافقت کردن جز دو خونه!!؟؟ چرا این همه مشکل هست فقط صرفا اینو دقیقا مطرح کردی!! جهت اطلاع افکار عمومی. حاج آقا توی کوچه ایی که بازگشایی قراره انجام بشه یه خونه مترکه داره که بخاطر اینکه کوچه بن بست هستش ارزش ملکی نداره حتی اجاره هم داده نمیشه. حالا با خریداری خونه هایی که واسه بازگشایی هستن و تخریبشون. خونه حاجی میشه خونه روی نبشی. یعنی موقعیت عالی. حاجی هم بفکر خودشه. خدایا شکرت
ناشناس
خیابان امینی و بلادیان که همدیگه رو قطع میکنن نیاز به وصل کردن نداره. ضمنا حاج آقا بیخود شلوغش کردی. منظورتون وصل خیابانهای بلادیان و مدرس قبلا مطرح شد که ساکنین اونجا از جمله جنابعالی چنان قیمتهای نجومی دادید که شرکت نفت هم حریفتان نمیشد. از شما خیلی بعیده بخاطر منافع شخصی آسمان ریسمان به هم ببافید.
ناشناس
حاج آقا چند نفر رو تا حالا تونستید نمازخون کنید؟
جوانمردی
Iran, Islamic Republic of
الان اینکه سوال پرسیدی حاج آقا چندنفر را نماز خون کردی چه ربطی به این موضوع داشت؟
گچساران سیتی
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت ۲۲

خیلیارو نماز خون کرده
مردم شهرمون فقط منتظر یه حرکت کوچولو هستن حرف دربیارن
حالا این بحث چه ربطی به نماز خوندن داره؟؟هه
دوما
خوشم میاد تکه الکی میندازین بگین ماهم هستیم و...
یا علی ع
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا محمدی
خدا خیر بهتون بده
ک همیشه حرف دل مردم رو میزنین
فاطمهO:-)
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنتایی ک میگن حاجی ب نفع خودشه


مگه فقط خونه حاجی اونجایه

مگه بقیه ادم نیستن شما فقط چشمتون دنبال یه چیزیه ک حرف دربیارین زود
وقتی تو منطقه ای نیستین ک کل خونه ها دارن مینالن از بی توجهی مسئولین
پس شما چرا قضاوت بی جا میکنین؟؟؟چرا فقط دلتون میخاد یه چیزی نوشته باشین ک به همه بگین حاجی به نفع خودشه ....

از خدا بترسین
زندی
Romania
به کامنتا که توجه میکنم میبینم این مردم را نباید براشون دلسوزی کرد.بابا چشمتون و گوشتون را باز کنید و ببینید که یک نفر بلند شده و داره حرف همه مارا میزنه و داره مطالباتمون را از مردم درخواست میکنه چرا قصد تخریب شخصیتش را دارید یا میخایید وانمود کنید که منافع شخصی ایشان در میان است.منم زنگ زدم به حاج آقا ایشان گفتن به ولله من خانه ای از خودم ندارم و اینها دارن فرار میکنن از جوابگویی و بیانیه دومم سخت تر و واضح تر از تخلفات خواهم گفت.مردم بیایید پشتیبان کسی باشیم که حرف حق را میزنه و حق را مطالبه میکند.
بازمانده
Iran, Islamic Republic of
حداقل جلوی مفت خوران رو گرفتن
سامان
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که چهار سال به اینکه کی رئیس بشه و کی نائب به دعوا گذشت و شورای شهری که پشت در اتاق شهردار برای ورود به اتاق التماس میکردن .این برای همه روشن هست.حالا هم که مردم حقشون را میخان خب حمله میکنند به منتقد.آقایان از خواب بیدار شوید بخدا قیامتی هست بخدا در رابطه با اینایی که بهشون رای میدید جواب باید پس بدید پس عاقلانه انتخاب کنید.شورای شهر کنونی به مردم گچساران با ندادن گزارش کار و گزارش بودجه ظلم کردند.چه کسی باید تخلف شورای شهر را بررسی کنه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بترسید از روزی که خدا گزارش کار از شما میخاد.امروز یک روحانی ازتون درخواست اجرای قانون را کرده است اینقدر از گزارش دادن فرار میکنید و با کامنت بهش اهانت میکنید.فردا در پیشگاه خدا چه میکنید؟
سیما
Iran, Islamic Republic of
دقیقا هرچه کامنت میزاریم نمیذارید منتشر بشه .خود کبنا نیوز عمدا کامنتهایی که اهانت به این متن و زیر سوال بردن شخصیت هست را منتشر میکنه بخدا دوروزه متوجه این شدم و امتحانشون کردم
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
ممنون از حاج آقا .کسی که بالا به اسم دیدار کامنت گذاشته آقای ... هست چون در جاهایی دیدم که با همین نام جواب کامنت ها و سوالاتی که ازشون شده را داده است.اینکار صحیح نیست رییس شورا جای اینکه جواب پس بده میا و توجیح میکند .کبنا تو را به قرآن پیامامون را بزار تا حرفمون به گوش اینها برسه آخه فکر میکنن مردم نمیفهمن.تا یکی اعتراض میکنه بهشون میان زیر کامنتش بهش اهانت میکنن .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کسی که دزدی میکنه که از خدا نمیترسه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
والله ما که جزء مردم هستیم هیچ قولی از حاج آقا نخواستیم
فرزاد۲۴
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر میدونیم فشار زیادی بهتون اومده و هی با نامهای متفاوت میایید کامنت میذارید و شخصیت منتقدتون را خراب میکنید ولی بدونید مردم عاقل هستند و میفهمند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بنازمت فاطی خانوم با این حرفت
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1