تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۴۵۰۸۳

دیدار ۱۵۰۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد با طلاب و روحانیون / کسب رتبه نخست آموزش و پرورش استان در راهیان‌نور

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۵۰۷ نفر دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی با طلاب، علما و حوزه‌های علمیه استان دیدار کردند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به عملکرد کمیته همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: ۱۵ روحانی در مدارس شبانه‌روزی استان مستقر هستند.
زارع‌پور با اشاره به برگزاری طرح روشنا در مدارس تیزهوشان، بیان کرد: در این طرح ۸ روحانی در مدارس تیزهوشان مستقر هستند که از این تعداد ۴ نفر آنها خواهر و ۴ نفر برادر است.
وی با بیان اینکه ۸ مدرسه امین با هدف‌گذاری خاص در سطح استان راه‌اندازی می‌شوند، افزود: سه مدرسه در سطح استان به عنوان مدارس امین با هدف‌گذاری خاص راه‌اندازی شد که مشاور مذهبی و دینی از اهداف اصلی این طرح است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در بحث راهیان‌نور، اظهار کرد: ۱۹۵ نفر روحانی با کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر مرد و ۷۵ نفر زن بودند و آموزش‌ و پرورش در ارزیابی کلی رتبه نخست کشور را در زمینه راهیان‌نور کسب کرد.
زارع‌پور با بیان اینکه ۳۰ نفر طلبه شاغل در آموزش و پرورش داریم، افزود: در سال‌ تحصیلی ۹۶-۹۵ برای این طلاب دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برگزار شد.
وی از اعزام مبلغین مناسبتی در ایام مختلف (ماه رمضان و ایام محرم و دهه فاطمیه) به مدارس اشاره کرد و گفت: ۶۵ نفر روحانی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در مناسبت‌های مختلف با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۹ روحانی در مدارس خاص استان مستقر شدند و همچنین هزار و ۵۰۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد با علما و طلاب حوزه‌های علمیه استان دیدار کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1