تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۲۴۵۰۱۷

تاجگردون بیانیه انتخاباتی صادر کرد: انتخاب راه منطقی/تیزهوشی در انتخاب/اجتناب از تک رأی دادن

۳۰
۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون
بسمه‌تعالی
با سلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و با درود به روح پرفتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و با درود به ارواح طیبه شهدا و با آرزوی سلامتی و توفیق برای مقام معظم رهبری و کلیه خدمت‌گزاران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت؛
انتخابات شورای شهر و روستا با امید به خداوند متعال و حضور گرم و پرشور شما مردم شریف هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار و قطعاً یک‌بار دیگر مردم با انداختن رأی خود به صندوق، برگ دیگری از تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران را مبنی بر حضور هوشمندانه در انتخابات ورق خواهند زد.
به‌عنوان وکیل شما که افتخار دارد دارای رأی قاطع عموم مردم از هر قوم و طایفه و هر جریان سیاسی می‌باشد وظیفه خود می‌داند نکاتی چند در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا به استحضار رسانده و درخواست نمایم در راستای وحدت مثال‌زدنی خود که در اسفند نودوچهار و با رأی پاکتان به این‌جانب به اثبات رساندید، تلاش نموده تا این انتخابات بیش‌ازپیش منشأ تقویت پایه‌های وحدت شود.
همچنان که قبلاً نیز اعلام نمودم، ازآنجاکه انسان‌های شایسته‌ای از شهر و روستا خود را توانمند جهت پذیرش مسئولیت عضویت در شوراها دانسته لذا به حفظ حرمت این عزیزان و اعتقاد بر بالا بودن شعور مردم در انتخاب اصلح، تمایل به معرفی افرادی خاص به مردم نداشته و از هم‌اکنون خود را آماده همکاری با منتخبین مردم میدانم.
احترام به قوم و طایفه از خصلت‌های خوب مردم این خطه است و همواره این رفتار پسندیده نیز مورد تأکید این‌جانب و همه بزرگان منطقه می‌باشد؛ اما همچنان که مستحضرید از گذشته دور تاکنون شرط موفقیت و عمران و آبادانی پذیرش مسئولیت مشترک است و همگان می‌بایستی تلاش کنیم منتخبین نهایی ترکیبی از همه اقوام بوده و شایسته‌ترین افراد از هر قوم و طایفه‌ای انتخاب گردند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره اخیر که بیانگر رأی بیش از هفتاددرصدی در همه طوایف به این‌جانب از قبیل ترک (کشکولی، دره شوری و ...) لر (باوی و بویراحمد و بختیاری) و دیگر همشهریان عزیزم سادات، بهبهانی، همه طوایف کهگیلویه‌ای،اصفهانی، بندری، ممسنی و... می‌باشد نشان داد طلسم قومیت شکسته شد و اگرچه هنوز تا سرحد مطلوب فاصله‌داریم ولی می‌توان گام‌های مناسبی در این زمینه برداریم.
تاریخ این خطه نشان داده چه بسیار لر زبانان و ترک‌زبانانی که با شعار قومیت برمسند نشستند اما نتوانستند شایستگی قومشان رانشان داده و با عملکردی نامطلوب به شأن و شایستگی قومشان آسیب رساندند؛ و چه بسیار انسان‌هایی که فارغ از هیاهوی نژاد و قومیت به عرصه خدمت ورود کردند و با خدمت شایسته به دیار خود، نه‌تنها افتخار قومشان شدند بلکه محبوب دیگر اقوام شدند و لذا چه زیباست در انتخابمان با حفظ حرمت قوم و طایفه، شایسته را برگزینیم تا آیندگان به انتخابمان افتخار کنند.
این‌گونه احساس می‌شود برخی از افرادی که درگذشته نان و نوای خود را در قوم طلبی دیده بودند اکنون‌که بوی وحدت را استشمام و بازار تزویر خود را کساد می‌بینند مجدداً ساز قوم‌گرایی خود را کوک و بر طبل تفرقه و نفاق می‌کوبند و آتش خرمن‌سوز قوم‌گرایی را روشن کرده که در این خصوص لازم است مردم شریفمان با هوشیاری لهیب این آتش را به دامان آتش افروزان برگردانند.
داشتن اندیشه سیاسی برازنده هر انسان است و انسان بی‌اندیشه مرده است. مشابه آنچه در قوم‌گرایی مطلق رؤیت می‌شود، ساز سیاسی‌کاری بی‌هویت که هیچ مزیتی برای منطقه نداشته توسط آنانی که با این‌گونه بازی‌ها بی‌هویت شناخته می‌شوند زده‌شده و عدم هوشیاری مردم می‌تواند یک‌بار دیگر مسیر عمران و آبادانی را دچار انحراف کند.
تجربه چند سال اخیر نشان داده که تندروی از هر سو محکوم است و انسان‌های شایسته از هر سو می‌توانند در قالب یک شورای کارآمد خدمت کنند و اینک لازم است مردم عزیز بار دیگر این سفره نامبارک را برچینند و آنچه و آنکه را فکر می‌کنند عزت خود و شهر و دیارشان را فراهم می‌آورد انتخاب کنند.
شورا می‌بایستی ترکیبی از متخصصین متعهد، انسان‌های مجرب و موجه، جوانان و زنان باانگیزه باشد و هر یک از این دسته‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند خدمت شایسته و جامع به شهر و روستا انجام دهند. لذا لازم است در رأی خود همواره این‌گونه انتخاب کنید که ضمن اجتناب از تک رأی دادن، به ترکیب شایسته شورا رأی داده و بدانید برگزیده موردعلاقه شما بدون یک ترکیب مناسب کارآمد نخواهد بود و انتخابتان کم اثر و یا بی‌اثر خواهد شد.
تیزهوشی شما در انتخاب هماهنگ برای کار بهتر از دیگر نکات انتخاب است و انتخاب اعضاء شورای شهر و روستا محل تسویه‌حساب‌های قومی و سیاسی نبوده و بدانید اگر این انتخاب جولانگاه اختلافات شود تا چهار سال دیارمان شاهد تداوم این وضعیت خواهد بود و انرژی آنان که باید وقتشان صرف آبادانی شود صرف رفع تعارضات خواهد شد و ره به‌جایی نخواهیم برد.
نکته آخر آنکه: قدر رأی خود را بدانید و از آنانی که تلاش کردند در سنوات گذشته از قوم و جریان سیاسی خود به هر قیمتی کسی را به شورا بفرستند سؤال بفرمایید، اگر بر آن انتخاب راضی بودند شما نیز همان راه را انتخاب کنید و اگر نتوانستند به آنچه می‌خواستند برسند رها کنید و راه منطق را انتخاب کنید.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی هنر
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو...
در کل باید به ادمهای به روز و تحصیل کرده رای داد..
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
باسلام،
من با نظر جناب دکتر تاجگردون کاملا موافق بوده و ازتمامی همشهریان خود خواهشمندم باتوجه به انتخابات گذشته و تجربه ای که در این خصوص بدست آمده برای پیشرفت شهرمان ، فارغ از هرگونه تعصبات قومی و طایفه ای نسبت به افرادی که سابقه مدیریتی، اجرایی و انگیزه بسیار قوی برای خدمت به شهر را دارند انتخاب نموده و از تک رای دادن جدا خودداری نموده و ازبین کاندیداهای اعلام شده به تعدادی که مجاز میباشند رای دهندثا شورایی متشکل از افراد زبده و با انگیزه برای خدمت به شهر داشته باشیم.
تذکر
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نماینده محترم البته اکثریت طایفه ها بین دوراهی قرار گرفته بودند و اکثریت اقوام با انتخاب حضرتعالی پی به اشتباه خود برده اند لطف کنید به برادر عزیزتان بگوید برای اعضای شورای شهر و روستاها به این و اون تماس نگیرد مانند دور قبلی کاکام فدات جونم اقتصاددان تیزهوش سیاسی.
ملی
یعنی افراد مورد نظر تو به شورا راه یابند
امیر
اینکه بعضی افراد به نام تو به مر دم می گویند نماینده به ما گفته باید شما باشید پس چیه افرادی که چند روزی در ستاد شما بودند
تذکر
Iran, Islamic Republic of
فعلآ که جنابعالی به جای اعضای شورا شهر برای شهردار تصمیم گیری می کنید وشهردار هم گوش بفرمان جنابعالی و مشکل شما دکتر اینه که در تمامی مسائل دخالت می کنید وضعیت نفت را که دیدیم وضعیت شهر را هم دیدیم و وضعیت ضعیف ادرات را هم دیدیم حالا شما به کدام یک از کارهاینان افتخار می کنید.
دانشجو
Tanzania, United Republic of
احسن به اقای تاج گردون. مردم عزیز همه با هم شورایی در شان مردم و نماینده خودمان انتخاب کنیم
علی
به نظرم مردم باید به کسی رای بدن که افکارش با تاجگردون مخالف باشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای باقرموسوی ابروی ایل بویراحمد را برد با حمایتش از زارعی در انتخابات مجلس
آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر واقعا طلسم قومیت شکسته شد؟؟؟؟نه...من این یقین را باور نمیکنم!!!!
منصف
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون بسیار بیانیه خوبی داده اند اما جناب آقای دکتر این مطلب را هم به مشاورین محترم خود بقبولانید تا در اداره شهرستان گچساران وباشت همانطوری که فرموده اید ۷۰ درصد مردم شما را انتخاب کرده اند از ۷۰ درصد مردم هم در مدیریت ها دخالت داده شود نه از قوم و گرایش خاص حد اقل اصول گرایانی که بهت رای دادند را سبک تر از این چیزی که هست نکن
علوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خود شما با تبعیض وقوم گرایی ما رو از رای دادن به شما پشیمون کردید.شعار فایده ای نداره.لطفا عمل کنید.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
در سخن می گوید دخالت نمی کنم ولی در عمل دخالت میکند.ما مردم گچساران وباشت چقد ساده ایم که فریب تورا می خوریم.نفرین تورا خواهد گرفت.
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
دیگه اون آرایی که از شهرهایی مثل شیراز و... اومدن گچساران وبه نفعت ریختن ، تکرار نمی شه !!!!!!!!!!
بخصوص روراست نبودن در برنامه دست خط !!!!!!!!!!
جانعلی
بعضی افراد که شبانه به خونه های مردم میروند و می گویند آقای تاجگردون قول داده که شهردار شویم از طرف شما این چیه دیگه
قریانی
Iran, Islamic Republic of
درست فرمودید دکتر جان
تحصیلکرده گچسارانی
Netherlands
سلام آقای دکتر ناجگردون.
از شما خواهش می کنیم جلوی استخدام های بی رویه در دانشکده صنعت نفت گچساران را بگیرید. این استخدام ها، حق بچه های تحصیلکرده گچساران می باشد. از شما عاجزانه تقاضا داریم اجازه ندهید این روند ادامه پیدا کند.
هر ترم نییو های جدیدی به این دانشکده فرستاده می شود.
سینا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سطح خودشو تا یه جوون بیست ساله پایین آورده.اینستاگرامش از تتلو هم بیشتر پست داره.برای هر اتفاق معمولی هم پست میذاره.واقعاا مشاوری چیزی نداره بهش مشورت بدن یکم هشیارانه تر در فضای مجازی فعالیت کنه ؟؟!!!
power
تو هم روزی داری گلوبال بیزنس. تظاهر و فرصت طلبی و ظلم محکوم به شکسته.
Mehrzad foladian
Iran, Islamic Republic of
دروود واحسنت جناب دکتر.
نکته اخر بسیار حکیمانه وجای تامل دارد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعد از عکسی که از احمدی نژاد در اینستاگرام گذاشتی و ایشون مورد تمسخر قرار دادی!منفور شدی آقای دکتر
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که کوس قوم گرائی زد خود جنابعالی بودی که تمام اقوام و گردن کلفتان دوربریت را به نون ونوا رساندی و حالا هم بیانیه میدهی . به نظرت مردم قبول میکنند ؟؟؟
مجید
درود
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج مردم مثل ..یستند هیچ کس نمی دونه خودت به چه کسی رای میدهی چون باهمه هستی خصوصا در انتخابات ریاست جمهوری
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اندیشه قومی و طایفه ای فقط و فقط ساخته شما و دوستانت است تا قبل از شما بحث قومیت در کل استان معنی نداشت
پس کن آقا ما خودمان زغال فروشیم
محمد
United States
ذرود بر شرفت غلامرضا تاجگردون به خدا در هیاهو های بی حاصل این بیانیه زیبا بسان باران پر مایه ای است بعد از خشکسالی های خشن و خانمان برانداز ، کاش همه از تاجگردون یاد بگیرند ، به خدا نه اهل گچسارانم ، نه با تاجگردون ارتباط دارم و نه اصلاح طلبم ولی وقتی این بیانیه را خواندم اشک در چشمانم جاری شد و دل نگارننده آن را تحسین کردم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون عملکرد ضعیف مدیرانت حنای شما را کم رنگ کرد .مردم دیگه...ین شعارها و صحبت های ...ا را نمی خورند.
سعید قبادی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون به فکر اشتغال جوانان باشید همین وبس...تشکر
لللللل
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شوراها هم مثل شما کار می کنند قومی - فامیلی . هم خط بودن .به خدا خدا راضی نیست .این کارا جواب داره خیلی قول دادید کاری نکردید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صدای...ه می شود آقای دکتر اصلا برای رای مردم.. نیستی وقتی به مجلس راه پیدا کردی پشت سرت هم نگاه نکردی فقط یع عده ی از نزدیکانت را می بینی بقیه هیچ
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1