تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۲۴۵۰۰۱

دبیر آموزش‌وپرورش گچساران رتبه برتر آزمون دکتری

۳
۰
کبنا ؛اکبر دهبانژادیان، فرهنگی شاغل در آموزش‌وپرورش گچساران و دبیر جغرافیای دبیرستان‌های این شهر می‌باشد.
ایشان علاوه بر کسب رتبه‌ی سوم آزمون دکتری جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در سال ۱۳۹۶، جهت اعزام به خارج نیز قبول و مجاز به مصاحبه شده است.
درزمینهٔ روستایی و شهری صاحب چندین مقاله علمی پژوهشی و همایش‌های بین‌المللی می‌باشد، همچنین درزمینهٔ ی توسعه‌ی روستاهای ایران کتابی در دست چاپ دارد که به‌زودی توسط انتشارات علوم تحقیقات تهران. چاپ و انتشار خواهد شد.
اکبر دهبان نژادیان شاعر و نویسنده مجموعه شعر در امتداد نقطه‌چین... «متولد ۱۳۶۵/۰۱/۰۱ روستای دوراک شهرستان بهمئی، مقطع ابتدایی در روستایی دوراک، راهنمایی در روستایی پس باغ و دبیرستان در خوابگاه شهید ستمی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی گذراند. سال ۱۳۸۴ در مقطع کاردانی آموزش ابتدائی تربیت‌معلم شهید ایزدپناه یاسوج پذیرفته شد و به استخدام آموزش‌وپرورش درآمد و سال دوم یعنی سال ۱۳۸۶ در کنکور سراسری دانشگاه اصفهان در رشته جغرافیا روستایی پذیرفته شد و با توجه به قوانین آموزش‌وپرورش با گرفتن مرخصی یک‌ساله در منطقه دیشموک تدریس کرد و مهرماه ۸۷ با انتقالی به آموزش‌وپرورش فلاورجان استان اصفهان مشغول به تدریس و تحصیل در دانشگاه اصفهان شد و در سال ۸۸ در منطقه پیربکران مشغول به تدریس شد و در سال ۸۹ با ساکن شدن همراه خانواده در شهر اصفهان به تدریس و تحصیل پرداخت و در سال چهارم کارشناسی با کسب رتبه ۲۶۰ در مقطع ارشد جغرافیا دانشگاه شهید چمران پذیرفته شد و همراه خانواده به شهر اهواز عزیمت کردند و در بهمن ۱۳۹۲ با همکاری انتشارات آناپنا طهران اقدام به چاپ مجموعه شعر در» امتداد نقطه‌چین... کرد وی هم‌اکنون مدیرمسئول هفته‌نامه بهمئی فردا می‌باشد و هم‌اکنون دبیر جغرافیای دبیرستان‌ها گچساران می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حجت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما مایه افتخارید
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
برادر به شما افتخار می کنیم.و به خود می بالیم که عزیزی همچون شما داریم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1