تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۲۴۴۹۶۱

انتقاد انجمن‌اسلامی به برنامه مختلط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۳
۴
کبنا ؛میلاد داوری بابیان اینکه فرهنگ هر ملتى ریشه در اعتقادات، طرز تلقى‌ها و نوع نگرش آن‌ها به جهان و مسائل موجود در آن دارد، تصریح کرد: به میزانى که پایه‌های اعتقادى و باورهاى اجتماعى ملتى مبتنى بر حقایق و ارزش‌های انسانى و الهى باشد فرهنگ آن ملت درهمان جهت سوق پیدا می‌کند.
وی تأکید کرد: پی‌ریزی برنامه‌های فرهنگی باید از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان فرهنگی در کشور باشد.
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه فراز و نشیب‌ها و نابسامانی‌های موجود در کشور بیش از هر چیزی ریشه در ناآگاهی برخی افراد دارد، بیان کرد: ازاین‌رو محیط‌های دانشگاهی می‌توانند ضمن این آگاهی بخشی به ملت از ورود رخنه‌های فرهنگی به کشور جلوگیری کنند و صدالبته مسئولین فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌توانند نقش به سزایی در راستای نیل به این مقصودات و نهادینه کردن فرهنگ علوی در جامعه ایفا کنند.
داوری با ابراز تأسف از نوع رفتار برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، افزود: تکرار مکررات انجام دادند و باکم کاری، بی‌فکری و سوء مدیریت در برگزاری برنامه‌ای بسیاری از ضوابط را زیر پا گذاشتند!
این فعال دانشجویی گفت: شاد بودن محیط دانشجویی و ایجاد جذابیت در برنامه‌های دانشگاهی بدون تردید از اولویت‌های فعالین جنبش دانشجویی است اما نباید فراموش کنیم که شاد بودن و آزادی دانشجو از ولنگاری جداست! شاد بودن با زیر پا گذاشتن همه ضابطه‌ها بسیار متفاوت است! ایجاد محیط شادی با اجرای برنامه‌ای که ایمان مردم را موردتهاجم قرار می‌دهد و ذائقه دانشجو را به سمت زوال می‌کشاند خیانتی بیش نیست.
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بابیان اینکه سایه سنگین انتقادناپذیر بودن مسئولین و به انزوا کشاندن فعالین دغدغه مند دانشجویی بی‌تأثیر در اجرای چنین برنامه‌های مخرب نیست، تصریح کرد: به تعبیر بهتر<<شدیم کور خودمان و شنوای بقیه>>و نبودن گوش شنوا از طرف مسئولین در سال‌های اخیر باعث نهادینه کردن فرهنگ‌ها و آسیب‌های شده است که عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال خود داشته‌اند.
داوری تأکید کرد: آقایان مسئول چقدر زود مصوبات جلسه شورای فرهنگی دانشگاه درباره‌ی چنین برنامه‌های را فراموش کردید!! چقدر خوب می‌شد مثقالی تعهد به وظیفه، مسئولیت‌پذیری و غیرت دینی به خرج بدهیم.
وی افزود: باید خدمت دوستان دانشجویی که اجرای این برنامه را عهده‌دار بودند  با دلسوزی و خیرخواهانه عرض کنم که هرچند اصل چنین برنامه‌هایی مفید و مناسب است اما برای رسیدن به هر هدفی دست به اجرای هر برنامه‌ای نباید زد و دست به دامن هر وسیله‌ای نباید شد!!! تا مبادا خسران دنیا و آخرت گریبان گیرمان نشود
این فعال دانشجویی بیان کرد: درنهایت باید عرض کنم که منتظر عکس‌العمل عاقلانه و قاطع دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه در قبال این افعال ضد اخلاقی و دینی خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پورحسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جوان مومن و متعهد و انقلابی جناب داوری
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا کامنت ها رو با تاخیر طولانی منتشر میکنی این که نشد رسم رسانه آزاد
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
... شده پسر جون برو درست راست بخوان گ..
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1