تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۷۱

رئیسی و قالیباف فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند/ حمایت جبهه مردمی از تصمیم شورای نگهبان

۲
۰
کبنا ؛رئیسی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی با حضور در محل شهادت شهدای هفتم تیر فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم صبح امروز با حضور در همایش سراسر ستادهای استانی و کشوری که در محل شهادت شهدای هفتم تیر (مجموعه فرهنگی سرچشمه) برگزار شد فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد.
بیکاری با «بخشنامه» و «پشت میزنشینی» حل نمی‌شود/ تنها ۴ درصد از مردم در صحنه اقتصاد حضور دارند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز حدود ۳۰ درصد از تحصیل کرده‌های ما بیکار هستند، گفت: بیکاری با بخشنامه و پشت میزنشینی حل نمی‌شود.
محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات بازی دراز در مسجد معتضدی کرمانشاه گفت: هرگز فراموش نمی‌کنم که چطور مردم در مقابل دشمنان ایستادند و مردم غیور و عشایر از گردنه پاتاق تا آستانه کرمانشاه ایستادگی کردند؛ اما متاسفانه امروز این استان با این همه ظرفیت رتبه اول را در بیکاری پیدا می‌کند.
وی با انتقاد از آمار بالای بیکاری در کشور اظهار داشت: درب هر خانه‌ای را بزنیم، در خانه بیکار دارند و امروز در حدود ۳۰ درصد از تحصیل کرده‌های ما بیکار هستند.
قالیباف با بیان اینکه تنها ۴ درصد از مردم در صحنه اقتصاد حضور دارند، تصریح کرد: آن هم کسانی هستند که با رانت و زد و بند در اقتصاد حضور دارند، در مقابل ۹۶ درصد مردم در صحنه اقتصاد نیستند و نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم.
وی افزود: در کنار این موضوع مدیران هم از راه دور همه امورات را در تهران متمرکز کرده‌اند. چرا هر تصمیمی را تهران باید به استان‌ها بگوید و همه کارها باید از آنجا تصمیم گیری شود؟ بسیاری از کارها را می‌توان به خود استان‌ها واگذار کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر می شود بیکاری را با بخش‌نامه و پشت میزنشینی حل کرد. اداره بخشنامه‌ای و دستورالعملی کشور، اداره‌ای قجری است.
قالیباف با تاکید بر اینکه مشکلات با یک برنامه ریزی و حضور دقیق و با یک پیگیری مجدانه قابل حل و فصل است، خاطرنشان کرد: از روزی که توفیق خدمت به مردم تهران را پیدا کردیم، به مردم شهر قول دادیم که هر شش ماه یک بار اگر تحول و تغییر را در حوزه زندگی‌تان ندیدید، بدانید من مدیری نالایق هستم.
جبهه مردمی از تصمیم شورای نگهبان استقبال می‌کند/ هرگونه مناظره انتخاباتی باید زنده برگزار شود
جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده است: جبهه مردمی از تصمیم شورای نگبان استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می‌داند.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای را پیرامون احراز صلاحیت‌نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
اعلام تصمیم نهایی شورای محترم نگهبان قانون اساسی به معنای برداشته شدن گامی مهم در جهت مهیا شدن ملت بزرگ ایران برای برگزاری یک انتخابات پرشور و تاریخی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ است.
علی رغم اینکه شورای نگهبان از ۴ کاندیدای ثبت نام کرده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط دو کاندیدا را احراز صلاحیت کرده، جبهه از تصمیم شورا استقبال کرده و آن را ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی و برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه می داند.
آقایان سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف اکنون دو کاندیدای جبهه مردمی و حاضر در صحنه انتخابات هستند و جبهه با تمام امکانات و قوا برای پایان دادن به وضع موجود در دستگاه اجرایی کشور و جلب اعتماد مردم بدانها کمک خواهد کرد.
همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید می کند هرگونه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها باید زنده برگزار شود تا مردم بتوانند بدون هر گونه شائبه جانبداری و دخل و تصرف از دیدگاه کاندیداها مطلع شوند. لذا جبهه از ستاد محترم انتخابات کشور تقاضا می کند هر چه زودتر در تصمیم خود تجدید نظر کرده و مجوز برگزاری مناظرات زنده را صادر نماید.
مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های اصلی مردم است/ در دولت «کار و کرامت» جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است، گفت: در دولت «کار و کرامت» جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع ستادهای کشوری و استانی خود بابیان اینکه رأی مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت‌ساز است، گفت: امروز مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های اصلی مردم است.
وی بابیان اینکه همه قراردادها باید با نگاه به کرامت و عزت مردم باشد ادامه داد: نگاه اشرافی در مدیریت‌ها از مشکلات مردم است.
رئیسی با تأکید بر اینکه نگاه ما به همه ظرفیت‌های کشور است نه یک جناح و جریان خاص سیاسی، اظهار داشت: مدیریت یک جریان خاص در کشور باید شکسته شود.
وی بابیان اینکه در دولت کار و کرامت جوانان نقش ویژه‌ای خواهند داشت، تأکید کرد: امکان تأمین مالی ستادها از طرف این‌جانب وجود ندارد و باید حداکثر دقت در مسائل مالی صورت پذیرد تا شاهد اسراف نباشیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: واگذاری امتیاز از بخش دولتی به خصوصی که به امضای طلایی مشهور است باید به افراد صاحب حق و لایق داده شود.
رئیسی تصریح کرد: با بسیج عمومی و مدیریت جهادی تغییر وضع موجود ممکن است.
وی تخریب در عرصه انتخابات را مطلقاً امری ناپسند دانسته و خلاف موازین شرعی و اخلاقی دانسته و افزود: منکر خدمات دولت‌های بعد از انقلاب نیستیم اما مشکلات موجود بر همگان واضح است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: از برنامه‌های دولت کار وکرامت شفافیت است، شفافیت اقتصادی از فساد جلوگیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جبهه مردمی . انشالله کاردولت کلید صدپیر تمام است
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
جمنا..ک. جون خودش و قالیباف فقط روحانی برنده میشه. خودتونو خسته نکنین
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1