تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۴۴۶۳۸

انتقاد شدید امام جمعه قلعه رئیسی از برگزاری کنسرت / متأسم برای خبرنگاران «نان به نرخ روز خور» / مدیرکل ارشاد با صادرکنندگان مجوز برخورد کند

۸
۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در جمع مردم قلعه‌رئیسی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به اصول و عقاید امامت اشاره و بیان کرد: اعتقاد ما شیعیان این است که امام زمان(عج) زنده و موجود است و ایشان ذخیره الهی هستند و تا در زمان معین به اراده الله ظهور می کند و اعتقاد به امام زمان(عج) ریشه قرآنی و روایی دارد.
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.
وی در ادامه به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش اشاره و آنها را تبیین کرد و به روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از کشور محرومیت زدایی کرده است و قرارگاهایی همچون خاتم، کربلا، کوثر و نوح را تاسیس کرد و مهمترین شاخصه سپاه مدیریت جهادی است.
صلواتی به روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران اشاره و یادآور شد: عید مبعث؛ عید تاریخ انسانیت است و برترین و بزرگترین روز سال است و هدف بعثت تهذیب انسان از آلودگی ها و رزائل انسانی است، و شن ها در حادثه طبس به لطف پروردگار مامور الهی شدند و آمریکا را نابود کرد.
وی به انتخابات شوراهای شهر و روستا هم اشاره و عنوان کرد: در شوراهای شهر به افرادی رای دهید که نقاط قوت شورای فعلی را داشته باشند و نقاط ضعف شورای فعلی را نداشته باشند و از خود اعضاء شورای فعلی نقاط قوت و ضعف را بخواهند.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به سالروز انقلاب فرهنگی اشاره و تصریح کرد: کار فرهنگی این است که افراد مومن، متخلق، با اخلاق خوب، دارای بصیرت و دینی را تربیت کنیم و کار فرهنگی یعنی اینکه ذهن ها را با فرهنگ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و در استان ما نهادهای فرهنگی مثل اوقاف، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج باید روحیه جهادی عمل کنند تا بتوانیم آسیب های فرهنگی را تبدیل به فرصت بکنیم و دولت باید از نهادهای فرهنگی حمایت کند.
صلواتی ادامه داد: متاسفانه در این دولت جامعه ما دچار ولنگاری فرهنگی شد و مدیریت فرهنگی بر اساس مبانی اسلام و شعار انقلاب نیست و در این دولت کار فرهنگی رها شده و نمونه این ولنگاری این است که اداره ارشاد اسلامی که می بایست جوانانی مومن، متدین، انقلابی، و ولایی تربیت کند و مروج ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، مروج فرهنگ قرآنی و رفتاری در جامعه باشد می آید در شهرستان کهگیلویه مجوز کنسرت می دهد و فرهنگ غیرت و عفت این مرز بوم را در این برنامه به سخره گرفته و حدود هزار پانصد نفر جوان دختر و پسر با حضور بعضی از مسوولان ارشد شهرستان در زیر یک سقف جمع می شوند و حتی بعضی مسوولان زن و بچه خود را بدون چادر اسلامی همراه داشتند.
وی با بیان اینکه اینها می خواهند با کنسرت شادی برای جوان ایجاد کنند و به صورت مختلط در این برنامه دختران و پسران می رقصند اضافه کرد: متاسفانه نهادی که مجوز این کنسرت را صادر کرد زمینه این همه فساد، بی حیایی، بی حجابی و بی غیرتی را به وجود آورده و در این شهرستان زمینه حضور دختران و پسران جوان را در یک مجلس گناه فراهم می کند که در آن کشف حجاب صورت گرفته و دل امام زمان(عج) را به درد می آورد و این یک مصیبت بود و بنده این مصیبت را به ساحت مقدس قطب عالم امکان، مراجع تقلید، خانواده معظم شهدا تسلیت عرض می کنم.
صلواتی تاکید کرد: درب و دیوار شهرستان کهگیلویه بوی فرهنگ شهید و شهادت می دهد یک نهاد فرهنگی بیاید به بهانه شاد بودن جوانان به این فرهنگ توهین کند که گلایه اول این که از مردم انقلابی و خانواده معظم شهدا و سادات جلیل القدر و جوانان حزب الهی شهرستان است که مگر شما خواب هستید که این مدیران خیانت می کنند و گلایه دوم این که از نهادهای انقلابی مثل بسیج کهگیلویه، نیروی انتظامی و حوزه علمیه شهرستان مگر نمی بینید چطور دارند جامعه را از درون تهی می کنند.
وی گفت: اگر مسوولان بر عاملین اجرای این کنسرت برخورد نکنند جوانان مومن و انقلابی درب نهادی که مجوز این کنسرت را صادر کرده است را قفل کنند و از مدیرکل ارشاد اسلامی که انسانی مومن، متدین، و از ایل با غیرت بهمئی است می خواهیم که در دفاع از خون شهیدان رفیقش با کسانی که مجوز این کنسرت را صادر کرده است برخورد جدی نماید.
امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: تاسف می خورم به حال بعضی خبرنگاران که نون به نرخ خور و وام دار بعضی از مدیران که با سادگی از کنار این خیانت فرهنگی گذشتند و از این برنامه تجلیل و تمجید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باقری
Netherlands
زنده باااااد.زنده بااااشی حاج اقا
علی خردمند فرمانداری شهرستان چرام
Iran, Islamic Republic of
..ا پس شما هم داخل سالن بودی صندلی جلو .. که اینهمه....ت نکردن؟
شهروند دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شما که قیم مردم نیستید جامعه به شادی و نشاط هم احتیاج دارد
جامعه شناس
Europe
.. . نشاط اجتماعی از همه چیز واجب تره
واقعیتایرانی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا .....
یاسوح
Romania
جناب اقای صلواتی لطف کن کمتر انتقاد کن وظیفه تو چیز دیگریست
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام این آقا همین کارشه اصلا از اون همایش اطلاع ندارد اتفاقا مدیر ی بهتر از آقای کاظمی تا حالا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیامد و با برنامه های فرهنگی خوبشان جلو آسیب های اجتماعی را گرفته و شور و شوق و نشاط خوبی در آنها ایجاد کرده
Iran, Islamic Republic of
خوب که چه ..اشکالش چه جاج آقا .اصلا شما با چی موافق هستید.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1