تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۲۴۴۳۲۸

درباره نامه «رئیسی» به رئیس‌جمهور

۱۵
۰
کبنا ؛علیرضا کفایی
من واقعاً به این حقیقت رسیدم که آقای رئیسی از درک سیاسی و موقعیت زمانی عاجز است و اگر بهره‌ای ناچیز از دین دارد که یک‌شبه  ارتقائش می‌دهند، اما حظ وافری نبرده است و دین را ابزاری برای رسیدن به قدرت و جمع مکاسب دنیوی قرار داده است.
او خود را محق می‌داند که از امام هشتم که جایگاهی رفیع نزد ایرانیان دارد استفاده ابزاری نماید و در سخیف‌ترین عملکرد سیاسی به‌رسم احمدی‌نژادی عمل کرده و آرد توزیع کند (که خلف او سیب‌زمینی توزیع می‌کرد) و از کرامت انسان‌ها سخن بگوید و یا با دوربین و محافظ و... با مایه گذاشتن از امام رضا (ع) وارد خانه فقرا شود و از خود فیلم و عکس گرفته و منتشر کند و از نمادهای مذهبی به سود چندروزه دنیوی بهره ببرد اما با همه خلاف‌گوئی‌ها و ضدیت صداوسیما با آقای روحانی که اظهر من الشمس است به خاطر چند گزارش کوتاه از افتتاح پروژه‌های ملی به دست رئیس‌جمهور که وظیفه رسانه ملی است و آن را هم به‌طور ناقص و با طعنه و کنایه پخش می‌کند، عکس‌العمل نشان دهد و ظرفیت این را نداشته باشد که حقایق را ببیند و هراس از شکست زودهنگام انتخاباتی او را وادار کند که نامه‌نگاری کرده و خطاب به دکتر روحانی بگوید اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.
یا للعجب او که بی‌محابا و بدون ترس از روز داوری، خود به نمایش‌های تبلیغاتی متوسل شده و اهداف دین مبین و آرمان‌های انقلاب را در کارهای تبلیغاتی صرف نشان دادن خود می‌کند اکنون سراسیمه به دیگران اعتراض می‌کند.
بدتر آنکه به صداوسیما می‌گوید که از نشان دادن دکتر روحانی بپرهیزد و حال‌آنکه صداوسیما هرروزه و در این ایام نزدیک به انتخابات به هر وسیله ممکن تلاش می‌کند تا به نفع خود جناب رئیسی عمل کرده و حتی نطق وی را در هنگام ثبت‌نام با زیرنویسی به زبان‌های دیگر مستقیم پخش کرد و دیگر نامزدها را خیر.
آقای رئیسی متأسفانه همان پوپولیست گرایی و رسم احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهید و موجبات وهن اسلام عزیز و انقلاب را فراهم می‌آورید. چطور می‌توانید مردم باشعور و آگاه ایران اسلامی را نادان فرض کنید و جنین نامه بنویسید که انگار مردم حقایق را نمی‌دانند و نمی‌فهمند.
آیا داوری شما درزمانی که در دستگاه قضا مسئولیت داشتید این‌گونه بوده است؟ که بوده وای بر این مردم بی‌نوا! و وای از روز قیامت!
بهتر است اگر وارد میدان سیاست شده‌اید از علی اخلاص عمل بیاموزید و به خود متکی شوید، اگر ترس و تزلزلی در خود مشاهده می‌کنید هر چه زودتر این میدان را به رجل سیاسی بسپارید و معلوم است که شما رجل سیاسی و مرد این میدان نیستید و از هم‌اکنون بهانه‌گیری و اشکال‌تراشی و حرف‌ و حدیث را آغاز کرده‌اید و با این رویه فردا و فرداها به جان رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی و همه مردم خواهید افتاد که «آنچه من می‌فهم عین دین است و شما هم انتقاد و اعتراضی نکنید.»
نام شما

آدرس ايميل شما

مقلی
ه....
یاسوح
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد اینا رای نمیارن
مقلی
Iran, Islamic Republic of
آقایی کفایی! متاسفانه باز هم عقده گشایی سیاسی کرده اید! کی قرار است قلم های ما کمی هم بر مدار انصاف بچرخد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از همین نامه نگاریش مشخص شد چه طرز فکری داره. به این میگن دست پیش گرفتن حالا اگه رئیس جمهور بشه میخواد چکار کنه.
جانبازان وجوانان گچساران ودیل
Iran, Islamic Republic of
اقای کفاییشما چکاره مملکت هستی برای این انقلاب زجر نکشیدید چرا به سید بی احترامی میکنی
روزبه
Iran, Islamic Republic of
متن قشنگی..چ نصیحت خوبی..ولی این گروه ... خودشون عقل کل میدونند..انشاالله روحانی قبول..سال ۷۶فراموش نکردیم..ی امید تکرار خرداد۷۶٫٫٫٫٫انشاالله
ایثارگران قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای کفایی که اندکی از واقعیتهای وجودی امثال این اقایان را بازگو کرده است.بنازم بر پدری که چنین فرزندی تربیت کرده است و خدا رحمتش کند
بويراحمد
ازقدیم گفتن بایدازسه کس ترسید .....
.......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همانطور که نویسنده محترم گفتند پخش ارد و گرفتن فیلم و عکس آن هم از ...... امام رضا(ع) برای اهداف سیاسی کاری بس نادینی است.
هوش
Iran, Islamic Republic of
دزود بر روحانی انشالله همه میبینند روحانی تا۱۴۰۰هست درود وصد دروود
Iran, Islamic Republic of
مطرح کردن سهام عدالت در ایام نزدیک به انتخابات- مطرح کردن سبد کالا- افتتاح پروژه های احمدی نژاد - صحبت از افزایش حقوق کارکنان و ... توسط دولت روحانی اینا انتخاباتی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگه میتونست این پروژه ها رو افتتاح کنه شک نکن این کار رو نمیزاشت واسه روحانی. اون کسی بود که ۵۰۰ هزار نفر رو یکجا استخدام کرد تا دولت بعدی هر کسی که باشه نتونه دیگه کسی رو استخدام کنه تا مردم بگن افرین احمدی نژاد غافل از اینکه مردم همه چیو میدونن الانم به خاطر همون قانون شکنیش پاش گیره
در
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!!!!!
من به واسطه جوابیه این مطلب رو خوندم
فقط دو سطر اولش رو هم خوندم
واقعا این آقا تندرو هستند
و بی محابا توهین میکنند و ....
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
برید ببینید توی مناطق فقیر نشین که تا قبل از یارانه هیچ گونه درآمد مستقیمی نداشتند الان با میانگین اعضای خانوار ماهی ۲۰۰ تومن خودشون رو حقوق بگیر میدونن. بدانید روز قیامت روز فقرا و مستمندان است.شما چه کردید.آیا یارانه مستمندان بیشتر شد؟اگر شما سهام عدالت رو مسخره میکنید فقرا امیدوارانه همچنان منتظر روزی هستند که سود اون رو دریافت کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
خشم وت ایاکبنا کهنوکریت من کامنتل ثابت کنی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1