تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۲۴۴۱۱۷

پرنده آهنین من!

۲۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سرهنگ خلبان بهمن ایمانی
سرهنگ دوم خلبان «بهمن ایمانی » مدیر گروه معارف جنگ پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادداشتی با نام «پرنده آهنین من» در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار داده است. در این یادداشت می خوانید:
به گزارش کبنا نیوز؛متن ارسالی به شرح زیر است؛
۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۶، روز گرامیداشت ارتش و یک بار دیگر پرواز بر فراز آسمان میهنم و بیعتی دیگر با کشورم، با رهبرم و با مردم سرزمینم.
پرنده آهنین من!
باز هم من و توئیم که بر فراز آسمان، آبادی و آزادی میهن پر افتخارمان را با غرور نظاره می‌کنیم. چقدر اوج گرفتن و از زمین دور شدن لذت بخش و دوست داشتنی است. تو بگو از اشتیاقی که من از بیان و وصف آن عاجز و ناتوانم.
تنها تو صلابت گام‌هایم را وقتی به سویت مشتاقانه می‌آیم، برق نگاهم را وقتی مغرور و عزتمند چشم در چشمت می‌دوزم و لبخند پر امیدم را، وقتی طنین صدایت در گوشم آهنگ خوش همراهی می‌نوازد، دیده‌ای.
تنها تو عشق مرا وقتی دست نوازش بر تن خسته‌ات می‌کشم‌، زمانی که دستم بر فرامین، از قلبم فرمان می‌گیرند و آنگاه که فشار پایم بر پدال تعصب و غیرت را تجلی می‌سازد، لمس کرده‌ای.
مرکب آهنین من، اما تو هم از نجواهای عاشقانه من با خدایم در سکوت و خلوت آسمان بی خبری. تو هم نمی‌دانی پایم که از زمین کنده می‌شود، در دلم غوغایی برپا می‌شود. شوق و اشتیاق من نه به خاطر پرواز و اوج است، که البته این‌ها شوق انگیز و زیباست، اما اشتیاق من فراتر از اینهاست. اشتیاق من ریشه در نگاه معصومانه و پر امید فرزندان کوچک سرزمینم دارد. اشتیاق من ریشه در ورد زیرلب و دستان دعای مادران میهنم و قامت ایستاده و پر غرور و عزت پدران آب و خاکم دارد.
وقتی پژواک صدای امیدبخش تو در کوه و دشت می‌پیچد، چه قلب‌ها که تپش را امیدوارانه از سر می‌گیرند، چه دل‌ها که یٲس را به دست باد می‌سپرند، چه چشم‌ها که اشک شوق می‌ریزند و چه لب‌ها که در اوج دلتنگی و خستگی، به خنده می‌نشینند.
حس زیبای من با حس غریب این مردم درهم آمیخته و تنیده است و چه قرابتی دارد نجوای عاشقانه من با نجوای غریبانه آن‌ها.
پرنده آهنین من، صدای رعب انگیزت برایم مقدس است. دوستت دارم. با من بمان و با من اوج بگیر. همراهم باش و دستم را بگیر و با من پرواز کن. می‌دانم که تنهایم نمیگذاری.
اما از تو می‌خواهم مرا رفیق نیمه راه نخوانی، اگر آرزوی ادامه پرواز تا جایی که بال‌های تو ناتوان از همراهی‌ام هستند را در سر دارم، بی وفایم نخوانی اگر روزی اوج گرفتن را بی تو تجربه کردم.
بدان اگر تداوم عزت دین و اقتدار میهنم در گرو جان شیرین من باشد بسیار مشتاقم که چون ققنوس در آتش عشقم بسوزم و خاکستر وجودم را در طبق اخلاص، تقدیم آزادی و شرف سرزمینم سازم.
چو ایران نباشد تن من مباد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداحفظتان کند ‌ احسنت !
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خلبان عزیز ! به وجود شما افتخار می کنیم و عزت و اقتدار کشور را مدیون فداکاری وازخودگذشتگی شماهستیم پاینده باشید
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
خدا شما و امثال شما عزیزان و مدافعین این مرز و بوم را از هر گزندی مصون بدارد انشاءالله
حسين
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو ای همای عاشق
عشق مضامین و درجاتی دارد.تو عاشقی و عاشق بمان.درود و هزاران سلام درونی خود را نثار تو می کنم ای انسان فهیم.کلمات قاصرند تا انچه را من در سینه دارم به تونشان دهند اما تو انسانی و به درجه ای از کمال و بزرگی رسیده ای که اکنون حاضری بزرگترین هدیه و نعمتی خدای خویش یعنی خون خویش را در رگ همنوعان خود تزریق کنی.براستی ادم در دوره کنونی و چپاول جامعه از سوی بعضی دوباره امیدوار می شود در این گوشه کسی هست که خوی انسانی و خدایی داردوتفاوت این دو ادم را امیدوار می کند.درود و سلام گرم بنده را از دور بپذیر.درودددددددد دکتر.....هم استانی شما تهران
فرحپور
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ خلبان ایمانی از مفاخر ارتش و فرزندان غیور وبرومنداستان میباشند
ارتش سرافراز
Iran, Islamic Republic of
درود بی کران بر دلاورمردان رشید و سروقامتان بی ادعای ارتش جمهوری اسلامی ایران
بویراحمدی
Europe
خدا پشت و پناه پرواز هایت باشد ،خلبان قهرمان
با خواندن تک تک جملاتت ،من هم همراه تو بر فراز اسمان اران پرواز کردم و اشک شوق ریختم .
خدا نگهدار تو
سرهنگ خلبان داریوش مرادی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت هم میهنان عزیز من به نوبه خودم بعنوان خادم شما در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را خدمت غیور مردان مرز و بومم خصوصا ارتشی های بی ادعا و کم توقع تبریک عرض نموده و احساس فخر میکنم از وجود استاد ایمانی بزرگ ودوست داشتنی و از اینکه سکان هدایت هوانیروز به دست یکی از زاگرس نشینان غیور لر افتاده خرسندم توفیق روز افزون امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرماندهی محترم هوانیروز و سرهنگ دوم خلبان بهمن ایمانی را از خداوند منان خواهانم .
ماشاالله به قلم روان وشیوا و گیرایت بهمن خان
فولادیان...
Iran, Islamic Republic of
درو به سرهنگ خلبان هم استانی...
موفق وسربلند باشید در آسمان بی کران...
فولادیان...
Iran, Islamic Republic of
درود به سرهنگ خلبان هم استانی…
موفق وسربلند باشید در آسمان بی کران…
چاووش
Iran, Islamic Republic of
روزتان مبارک غیور مردان وطنم.
رهبری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب سرهنگ ایمانی،با شناخت اینجانب از شخصیت فرهیخته و بی نظیر شما اطمینان دارم تک تک جملات شما صادقانه ،خالصانه و بدور از هر رنگ و ریایی ست وشما مایه افتخار این مرز و بومیدبا ارزوی توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران خدومتان
Iran, Islamic Republic of
باسلام.انشاالله درپناه خداوندهمیشه موفق وسربلندباشید.به وجود شماافتخارمیکنیم ودرسایه شماعقابان تیزپروازباآرامش زندگی میکنیم.استان ک.ب مخصوصاشهرسی سخت به وجودشما افتخار میکند.ازطرف همشهری شما خدانگهدارتان
جمونگ
Iran, Islamic Republic of
جا داره از سرهنگ خلبان سید قادر رضوی و فرمانده عملیات هوایی پایگاه۵ شکاری و استاد خلابن میگ ۲۱ و f7 یادی بکنیم
قشقایی از فارس
Iran, Islamic Republic of
یادداشت بسیار زیبایی بود، لذت بردیم، خداوند پشت و پناهت
لنده
Iran, Islamic Republic of
روز ارتش را به شما هم استانی عزیز تبریک میگوییم و به شما افتخار می کنیم، موفق و پیروز باشید
توتنده
Iran, Islamic Republic of
متن پرمحتوا و عاشقانه ای بود. مرحبا جناب ایمانی عزیز. آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و دیگر عاشقان و خدمتگزاران ایران عزیز.
Iran, Islamic Republic of
سلام دلاور امثال شما جا پای دلاور ان ایران زمین نهادید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ خلبان موسوی پیشکسوت خلبانان سبک بال استان هستند که اکنون استاد دانشگاه شهید ستاری هستند .ایشان یکی از طراحان حمله هوایی به منطقه اچ ۳ هستند واموزش یافته در امریکا که جانانه برای کشورش افتخار افرینی کردند ...انشااله جدش امامزاده علی نگهدارش باشد .
خلبانلار قهرمانلار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما پرواز آسمانی با بال عشق وایمان میسر است زنده باشید.
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظرم تنها شغل مهمی که کمترینش را در استان داریم (همین خلبانیه .) جوانان باید به این مهم بپردازند .
قشقایی
Romania
روز ارتش برشما سرهنگ خلبان و ملت سرافراز ایران مبارک باد .
Iran, Islamic Republic of
بال پروازتان همیشه گشوده ، طنین صدایتان در آسمان میهن پاینده و سایه ی عزتمندتان برخاک پاک وطن همواره گسترده باد ای قهرمان !
خوب بخت
Iran, Islamic Republic of
سلام.جناب ایمانی عزیز.ایمان شاخصه وجودی شماست یادداشتتان هم مثل گفتارتان وگفتارتان هم مثل پروازتان زیباست .دهلاویه یادش بخیر
Iran, Islamic Republic of
بی اعراق ایران عزیز به داشتن چنین فرزندانی به خود میبالد .برادرم امید وارم که همواره در قله های شرف افتخار موید وپیروز باشید.دلاور خسته نباشید
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1