تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۲۴۴۰۷۹

شکوهی کجا رئیس ستاد روحانی در چاروسا بود؟ / مگر حمایت هشت ساله‌اتان از جریان پایداری را فراموش کردید؟

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بهنام کریمی
بعد از آنکه در سایت کبنا نیوز در تحلیلی نوشتم که دود حاصل از انتصاب مدیری ضعیف با تفکرات قومیتی در چاروسا به چشم دانش‌آموزان می‌رود و مدیرکل آموزش و پرورش بهتر است مخالفت‌های مسئولان بخش چاروسا به ویژه امام جمعه این بخش و همچنین نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در اعتراض به این مدیریت ناکارآمد را بشنود، {متن کامل را اینجا بخوانید} یکی از نزدیکان ریاست اداره آموزش و پرورش چاروسا در اقدامی عجولانه اقدام به نوشتن بیانیه ای حمایتی از رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا کرده است که باعث اعتراض بسیاری از خانواده ها و فرهنگیان شده است. {برای مطالعه این جوابیه اینجا کلیک کنید}
علی رغمی که می‌دانیم بعضی از افراد دنبال بزرگ کردن خود در رسانه ها هستند اما ضمن پوزش از کسانیکه مباحث چاروسا را خارج از حوصله خود میدانند لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را به عرض برسانیم.
فرموده‌اید باید در شان نویسنده حرف بزنم: کدام حرف نویسنده دال بر بی ادبی یا نادرستی می باشد اما جا دارد شما که خود را فرهنگی و نماینده اصلاحات می‌دانید از ادبیات و جملات درستی استفاده بکردید که حداقل فعل و فاعل رعایت می شدند و الگوی بدی برای دانش آموز؟
فرموده اید رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا اصلاح طلب اصیل است: اصیل بودن به چه معناست؟آیا کسی که هشت سال همراه با نماد جریان پایداری و اصولگرایی بوده است و اولین کسی بوده که بصورت کاروانی حاج اقای بزرگواری را در خانه خودش میزبانی کرده است می‌تواند اصلاح طلب باشد چه برسد به اصیل بودنش؟ البته آقای کشاورز، سابقه خود شما در حمایت از سید علی محمد بزرگواری برای همه روشن است.
گفته اید که آقای شکوهی، رییس ستاد دکتر روحانی بوده است: اولاً تا الان متاسفانه از این ابلاغ ها و جلسه‌ها در چاروسا نبوده است و هنوز هم جا نیفتاده است و در تنها جلسه ی غیررسمی که سال ۹۲ برگزار شده است، علی رغم تماس‌ها و اصرارهای مکرر فرد مورد نظر شما حاضر به شرکت در این جلسه نبوده است و شما بر چه اساسی با قاطعیت اعلام میکنید رییس ستاد روحانی بوده است؟اگر عکسی،مستندی و یا صورتجلسه و ابلاغی در این زمینه دارید رو کنید تا همگان در جریان باشند.
فرموده اید من نماینده جریان اصلاحات چاروسا هستم: اولا تمام کسانیکه که حتی ابلاغ رسمی نماینده بودن جریانی را دارند، برای اعلام این موضوع حالت تواضع دارند اما شما خودتان برای خودتان ابلاغ صادر می‌کنید در شرایطی که بسیاری از اصلاح طلبان شمارا قبول ندارند چرا که سابقه شما نشان می دهد از آن افراد کاملا چرخشی هستید که همینک نیز در هر جلسه و همایش هر طیف و فکری که باشد شرکت میکنید و عکس یادگاری میگیرید.
دوماً باید به حال اصلاح طلبان چاروسا گریست که یک فرد حتی بدون داشتن مدارک علمی خود را نماینده اصلاحات منطقه میداند و به بهانه‌ای به فرد دیگری به اعتبار دیگران ضربه می‌زند و مورد سرزنشش هم قرار نمی گیرد.
گفته اید آیا نگارنده نگرانی از بابت اصلاح طلبان دارد: نه نگرانی از بابت انتصاب افراد قوم گرا و رابطه باز است و گرنه به چپ و راست کاری نداریم.
گفته اید همه میدانند که من در طیف فکری اقای شکوهی قرار ندارم: درست است که ممکن است بقیه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد حرف شما را تایید کنند اما با این دروغ بزرگ در مقابل همکاران خود در چاروسا چه جوابی دارید؟ چه کسی نمیداند که رابطه شما و رییس اداره یک رابطه طولانی،غیر رسمی و ریشه دار است؟ چه کسی نمیداند که شما به اتفاق همین اقای شکوهی در دور قبل در خانه ها می گشتید و دنبال رای جمع کردن برای نامزد اصولگرا بوده اید؟
اگر رابطه شما اینقدر صمیمی نبود چطور در جوابتان به خانواده مرحوم فرزاد گفته اید که من عامل انتصاب مدیریت مرحوم بودم؟اگر بواسطه رابطه رفاقتی شما با رئیس اداره نبود مگر شما مدیرکل جایی بودید یا به جای خاصی وصل بودید که عامل انتصاب ها در چاروسا باشید؟
چه کسی در چاروسا هست که نداند این بیانیه شما با مشورت و دستور خود محمدشکوهی بوده است و اصلا شاید خود نوشته هم کار خودش و به اسم شما باشد؟
گفته اید مدیرکل در جریان تلاش های شکوهی است و همه گواه هستند که از لحاظ مالی مشکلی نبوده: با شناختی که از آقای زارع‌پور داریم چنین ادعایی از شما بسیار واهی به نظر می‌رسد که چنین مدیر با تجربه‌ای بخواهد فریب اقدامات ظاهری شما شود؛ او هم ملاحظه برخی مسائل را می‌کند و اگر در ایام خاص انتخابات نبود، قطعا چاره‌ای می‌اندیشید
هر چند مشغله کاری مدیرکل اجازه نمی دهد که در جریان جزئیات کارهای شما و نوع مدیریتتان قرار بگیرد، ولی قطعا می‌داند که این اقدامات شما، فشار را به معلمان و مردم بیشتر میکند.
اقداماتی از جمله استفاده از پول سالن ورزشی با پایه ۳۱ میلیون تومان و کاهش وابستگی به برخی اعتبارات اداره‌کل و یا تقلیل ساعت های حق التدرس،اما آیا توجه کرده اید که برای اولین بار در آموزش و پرورش چاروسا با وجودیکه اینهمه پول از سالن ورزشی به مزایده گداشته شده نصیب اداره شده است ولی هیچ وسیله ورزشی خریداری نشده است و همیشه مشکل را به گردن مدیرکل میگذاشتند؟ و آیا به دستگاهای کپی و دیگر موارد مورد نیاز مدارس توجه کرده اید؟ پس این پول سالن ورزشی که هزینه ای اضافه بر دیگر مناطق به حساب می آید؟ چگونه خرج می‌شود و به کجا می‌رود؟
در پایان امیدوارم که هیچ وقت وجدان ما اجازه ندهد برای دل خوش کردن بالادستی ها از خود، به آبروی پایین دست ها خدشه وارد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد امامی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرمندگی دارد چنین مطالب سخیف وزشتی علیه یکی از بهترین وزحمت کش ترین نیروهای ۹اصلاح طلب بخش چاروسا همه میدانتد داراب کساورز خط مقدم اصلاحات چاروسا بوده
علی
Iran, Islamic Republic of
... کلا هر روز با یکی هست از شکوهی ....
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گویید با اسم واقعی و حضور ی بیایید و مناظره کنید
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
این .. ها چیه می نویسی اصلاح طلب..چنده جنگ قدرت هست بنده خدا
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تشکر از نگارنده.شکوهی همین افراد بزرگ کرد ک رفیق خودشن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این کار گروهی قلیل و بداخلاق و برخلاف اخلاق معلمی است.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا متن پاسخ به بهنام کریمی(بنام)را حتما به اشتراک بگذارید ممنون.
در پاسخ به جناب آقای بنام که با اسم مستعار(بهنام کریمی )در سایت کبنا با نگاهی مغرضانه به تخریب ریاست محترم اداره آموزش وپرورش چاروسا به صورت مستقیم وغیر مستقیم پرداخته عرض کنم اولا شما که ادعای اصلاح طلبی وتغییر وضع به شرایط مطلوب را داری چرا با اسم مستعار در سایتی غیر از سایت خودت ریواس مطلب بارگذاری می کنی؟؟؟۲-آیا اگر به قوم وفامیل شما پست معاونت اداره آموزش پرورش چاروسا را بر اساس مسائل سیاسی وفارغ از شایسته سالاری پست می دادباز هم همین مسائل مغرضانه را می نوشتی؟؟شما بااجازه ونظر ودرخواست کرام گروه از فرهنگیان ونماینده کدام معلم یا اولیا یا دانش آموز در منطقه ی چاروسا هستی که به نمایندگی از آنها مطلب می نویسی.آنقدر بدون دلیل تهمت زدی ونوشتی که حتی خودت معتقدی که همه ی آنها دروغی بیش نیستند وگرنه اگر نماینده مردم بودی وواقعیت را می گفتی حتما با اسم واقعی خود مطالب انتقادی را در سایت خودت به اشتراک می گذاشتی...پس خدمت شما عرض کنم این راهی که پیش گرفتی به ترکستان است...
موسوی
Iran, Islamic Republic of
لطف کن به اشتراک‌ بزار
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که این همه هجمه به یکی از بهترین مدیران مناطق استان بدون سند وبا اسم مستعار میشه. کافیه یه نظرسنجی از فرهنگیان منطقه انجام بشه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در اینکه شکوهی ضعیف ترین مدیر چاروساست شکی نکن
شخصیت دیگر روسا خیلی متین بودن
باقری
Iran, Islamic Republic of
چرا یک مدیر اصولگرا باید زییس اداره چاروسا باشه.اقای مدیر ول اقتدارت را نشان بده
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
آقای شکوهی بهترین مدیری است که تاکنون آموزش وپرورش چاروسا به خود دیده وبدان آقای بنام معاونت پرورشی که هیچ همان مدرسه هم از .. است
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1