تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۲۴۴۰۶۶

جانبازان زیر ۲۵ درصد از پرداخت ۳۰ درصد شهریه دانشگاه معاف می شوند

۰
کبنا ؛حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که تکلیف دولت به تامین منابع مالی برای اشتغال ایثارگران و ارائه تسهیلات مسکن به ۵۰ هزار نفر از رزمندگان، ایثارگران و آزادگان نیز از دیگر مواد قانونی مندرج در قانون جامع خدمات ایثارگران است.
وی بیان کرد که قانون جامع خدمات ایثارگران در سال ۹۰ تصویب و در سال ۹۱ نیز به دولت ابلاغ شده که تا قبل از آغاز فعالیت دولت یازدهم عملیاتی نشده بود.
حجت الاسلام ولی زاده همطراز بودن حقوق و مزایای جانبازان و رزمندگانی که از مسئولیت های قبلی خود به پست های پایین تر تنزل یافته اند را یادآور شد و گفت که بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران پرداخت حقوق و مزایا مطابق با پست سازمانی سابق لحاظ خواهد شد.
وی، احیای شورای فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی استان های کشور، پرداخت مطالبات معوق جامعه ایثارگران و سرکشی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان را از دیگر اقدام های ماندگار دولت یازدهم در حوزه ایثارگران دانست.
وی با اشاره به اهتمام ویژه مسئولان اجرایی به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم خانواده های شهدا و جانبازان گفت که سال گذشته افزون بر ۲۲ هزار سرکشی از خانواده های معزز شهدا در این استان انجام شده که ۴۰۰ مورد آن با حضور استاندار بوده است.
مشاور امور ایثاران رئیس جمهوری با اشاره به برخی دستاوردها و اقدام های دولت یازدهم در سایر حوزه ها نیز گفت که با وجود خدمات برجسته و بی نظیر در بخش های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی، اما اطلاع رسانی لازم در این راستا انجام نشده است.
وی تصریح کرد که تا پیش از آغاز دولت یازدهم میزان ذخیره گندم در کشور کمتر از ۱۸ روز بود اما اکنون به بیش از ۷۰۰ روز رسیده و افزون بر سه میلیون تن نیز آماده صادرات است.
سال زراعی گذشته بیش از ۱۱ونیم میلیون تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در کشور خریداری شد.
وی تصریح کرد که میزان صادرات نفتی که تا قبل از دولت یازدهم به کمتر ۷۰۰ بشکه در روز کاهش یافته بود اکنون به حدود ۲ میلیون بشکه در روز رسیده است.
مشاور امور ایثارگران رئیس جمهوری برجام را نتیجه رهنمودهای و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، تدبیر و ظرافت دولت و مذاکره کنندگان دانست و گفت که این برنامه جامع بر خلاف برخی ادعاها و دروغ پراکنی ها و تخریب های عده ای محدود تضمین کننده امنیت و توسعه همه جانبه در کشور شده است.
کهگیلویه وبویراحمد ۱۸۸۰شهید، حدود ۱۰ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1