تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۲۴۳۹۳۳

مشاور رئیس جمهور در یاسوج؛ بیشترین خدمات را دولت «روحانی» به مستضعیفن کرده است /سرکشی از ۱۰۰ خانواده ایثارگر / استخدام‌های غیرقانونی دولت گذشته ۳ هزار نفر از جامعه ایثارگری را بیکار کرد (+تصاویر)

۱۰
۰
کبنا ؛نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام  ولی زاده مشاور مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در سالن استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت الاسلام ولی زاده مشاور مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در این نشست گفت: برای دولت تدبیر و امید خدمت به ایثارگران یک افتخار بزرگی است.
حجت الاسلام ولی زاده افزود: توجه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگران به این دلیل است، که رئیس جمهور این  کشور از جنس ایثارگران است.
وی با اشاره به اینکه «روحانی» یکی از اثرگذاران و تصمیم گیرندگان جنگ و امین امام «ره» بودند، گفت: «روحانی» با داشتن مسئولیت های مختلف در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.
وی تصریح کرد: خیلی از آقایون به اسم شهدا در کابین دولت آمدند، و قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران را ابلاغ نکردند. در سال ۹۱ از طرف رئیس جمهور وقت خدمات رسانی به جامعه ایثارگران ابلاغ نمی شد.
مشاور مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: اولین اقدام «روحانی» بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری، خدمات رسانی به جامعه ایثارگران بود.
وی  با بیان اینکه در کشور ۳ میلیون ایثارگر داریم، افزود: پس از جنگ تحمیلی متولی حمایت از جامعه ایثارگران وجود نداشت که اولین قانون خدمات رسانی در دولت اصلاحات به جامعه ایثارگران ابلاغ شد.
وی افزود: در برنامه ششم خدمات رسانی به جامعه ایثارگران تصویب شد که خانواده های ایثارگر از پرداخت شهریه ۳۰ درصد معاف، و هزینه خدمات انشعابات برق، گاز و آب و فاضلاب برای رزمندگان یک بار معاف شود.
حجت‌الاسلام ولی زاده تاکید کرد: یکی از عملکردهای مهم در دولت روحانی ابلاغ سند راهبردی توسط معاون اول رئیس جمهور در تیرماه سال ۹۴، به ستاد کل نیروهای مسلح کشور بود.
وی در ادامه با بیان اینکه از اقدامات دولت تدبیر و امید تشکیل شورای ترویج ایثار و شهادت بود، گفت: این شورا با مدیریت رئیس جمهور در کشور و استان ها برگزار و دولت موظف به پرداخت معوقات خانواده های شهدا و ایثارگران شد.
وی تاکید کرد: ۸۰۰ میلیارد دلار نفت در ۸ سال دولت گذشته فروخته شد، این در حالی است که ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی ایران در ۱۰۰ سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی همچون دولت تدبیر و امید به مستضعفین و ایثارگران خدمت نکرده است، گفت: آن موقع که نفت بشکه‌ای ۱۴۰ دلار بود دریافتی مستمری بگیران افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پایین بود، ولی در این دولت از ۳۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه شرف و هویت سرزمین ایران از ایثارگران است، گفت: اگر امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا میکشیم، تنها به برکت شهدا و با هدایت های مقام معظم رهبری است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش این دولت برای رزمندگان اسلام بیان شود، گفت: رزمندگان بالای ۲۴ ماه خدمت رایگان در جنگ تحمیلی از پرداخت مالیات حقوق معاف می شوند.
وی بیان کرد:  یکی از برنامه‌های دولت رفع مشکل مسکن جامعه ایثارگری بوده که در همین راستا امسال به ۵۰ هزار رزمنده در کشور وام مسکن ۷۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دولت تدبیر و امید علی‌رغم مشغله کاری، خود را موظف به سرکشی از خانواده شهدا می‌داند، گفت: در همین راستا با ۱۰۰ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر از نزدیک دیدار کردند.
این مسئول با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند دولت تمام وقت خود را صرف برجام کرده است، گفت: دو اتفاق مهم در کشور رخ داده که نخستین آن جنگ هشت ساله بوده، که دشمنان می‌گفتند؛ ایران نباید باشد. اما امام خمینی(ره) با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اعلام کردند، که ایران باید در صحنه حضور داشته باشد. دومین اقدام مهم در کشور برجام بود، با هدایت های امام گونه دولت تدبیر و امید اعلام کردند، که ایران باید در صحنه حضور داشته باشد.
وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گفتند تحریم‌ها کاغذپاره‌ای بیش نیست، ولی نمیتوانیم خودمان را گول بزنیم، گفت: سال ۹۴ با تحویل گرفتن دولت روحانی برخی از استان ها ۳ روز ذخیره گندم داشتند، اما امروز ذخیره گندم ۷۰۰ روزه است و آماده صادرات ۳ میلیون تن گندم هستیم.
ولی‌زاده بیان کرد: در سال ۹۲، ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی صورت گرفت که سهم جامعه ایثارگری ۵۳ هزار نفر بود که استخدام‌های غیرقانونی موجب شده اکنون در همین استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ هزار نفر از جامعه ایثارگری بیکار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوح
Iran, Islamic Republic of
ندیدیم خدمات از دولت روحانی
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینو نگید چی بگید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
لطفا به جای کلی گوئی بفرما برای مستضعفین چه کرده است ؟
فریاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مشاور رییس جمهور ؛بفرمایید روحانی چه کار مثبتی برای مستضعفین کرده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از ق....معلومه که چقدر عصبی و متعصب و .....ق تشریف داری!!!!!
زبان تند
Iran, Islamic Republic of
ایشان حتی نمیداند که در قانون برای ایثارگران در سال ۹۶ ۱۰۰۰ هزار وام مسکن می بایست داده شود و گفته ۵۰ هزار و این مسییولین استانی بنیاد هم از قوانین سر در نمی آورند ۰ خداوند به داد ایثارگران برسد ۰ و در یک جمله همه این حرفها فقط شعار است برای رای جمع کردن
زبان تند
Iran, Islamic Republic of
تعداد ۱۰۰هزار نفر وام مسکن برای سال ۹۶ صحیح است ۰
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زدن که پول نمی خواهد.. رییس جمهور کشور روحانی بود در ۲۹ اردیبهشت بهش ثابت میشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اما خیلی گ...
.ی0
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا از نام شهدا و خانواده شهدائ..نکنید دیگه ... است مردم دیگه خسته شدند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1