تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۴۳۸۹۲

ترس از پیروزی اعتدال؛ رونق نقد و نامه‌نگاری به احمدی نژاد

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
سید مصطفی علیپور نژاد
این روزها و درسایه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶، ترس از اصلاحات و اعتدال از یک سو و انشقاق در جبهه اصول گرایان از سوی دیگر خیلی از آقایان را که در دوره درازمدت مجلس نشینی انگشتهایشان جنس قلم را لمس نکرده بود به یکباره قلم به دست کرده و همگی نامه نگار شده‌اند.
این روزها آقایان بزرگواری و دکتر ستار هدایتخواه که سخت فراموش‌کارند و یادشان رفته است که چگونه همچون «پروانه به دور شمع»، دور احمدی نژاد می‌چرخیدند و مدام عکس یادگاری با او میگرفتند و اولین دعوتنامه های رسمی را برای آمدن مجدد او در انتخابات ۹۶ حضورآ خدمت او برده بودند. در کمال تعجب و لبیک محترمانه احمدی نژاد به دعوت آنها فی الحال کاسه داغتر از آش شده اند و با لحنی غضب آلود، به دنبال منکر شدن احمدی نژاد این آش کشک بی مزه خاله شده اند و نمیدانند که خوردن یا نخوردن این آش، مثال نوش دارو پس از مرگ سهراب بی فایده است.
قطعآ از کوزه همان برون تراود که در اوست.
جناب آقای دکتر هدایتخواه «مگر در انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ جنابعالی به رآی مردم، استاندار محترم، تائیدیه وزارت کشور، حکمیت شورای نگهبان و قانون اساسی کشور تمکین کردید که حالا انتظار تمکین از انسانی خام و بی بصیرت همچون محمود احمدی نژاد  عامل بی بدیل تفرقه و مسبب اصلی دوقطبی شدن کشور و بردن مملکت به پرتگاه سقوط را دارید.
نمایندگان محترم اسبق استان؛ آن روزهایی که شماها قادر به تمایز مابین شاغول و شاسکول" نبودید. حتی عوام سیاسی هم به خوبی می‌دانستند که احمدی نژاد از آنجایی که به معنای واقعی کلمه رجل سیاسی نیست چه با دعوتنامه و چی بی دعوتنامه خواهد آمد چون غیر از خود و خواسته های نامعقولش احدالناسی برایش مهم نیست و تنها شماها بودید که آمدنش را التماس کردید و به خاطر احمدی نژاد تمام درهای توسعه استان را به روی سرمایه گزاران دولتی و غیر دولتی بستید. قطعآ آقای بزرگواری خوب یادش هست که به خاطر احمدی نژاد. دهقان فداکار دیروز و چوپان امروز، فقیه دیروز و مطرود امروز چگونه در معارفه وزیران دولت دکتر روحانی .... تا امروز هزاران هزار جوان تحصیلکرده بیکار و یک استان عقب مانده از قافله پیشرفت بشوند دغدغه نمایندگان دلسوز و زحمتکش استان در مجلس شورای اسلامی که هر چه می دوند و وصله میزنند زخم دیگری سر باز می‌کند.
قطعآ آقایان خوش ندارند خود و مردم به یاد بیاورند که دکتر محمود احمدی نژاد ، همان کسی بود که سیستم بین المللی و تحریمها را کاغذ پاره‌ای بیش نمیدانست و به خاطر حرفهای نسنجیده باعث تصویب بی سابقه ترین تحریمها علیه کشور و فلج کردن مملکت و بردن مکرر امنیت کشور به شورای امنیت و کشاندن چندین باره کشور تا یک قدمی جنگی دوباره بود.
و قطعآ آقایان انصاف هم ندارند که برای یک بار بر زبان بیاورند که دولت دکتر روحانی با چه وضعیت فلاکت باری در داخل و خارج مملکت را تحویل گرفت.
یقینآ که دروغ، اختلاس، واگذاری بخش عظیمی از دریای خزر به روسیه، مزمت ایران و ایرانی در جهان، رکود، تورم، افزایش سرسام آور قیمت دلار و کاهش شدید ارزش پول ملی خمیرمایه دولت مطبوع و مورد حمایت یک دهه اخیر شما آقایان بوده است.
باشد که خداوند شما را به راه راست هدایت بکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسین
Iran, Islamic Republic of
ابو بریز همونجات که میسوزه
رویا
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله به کوری چشم امثال شماها یه بار دیگر احمدی نژاد خواهد امد
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام... به گفته امام خمینی (ره) حال افراد مهم است نه گذشته ی افراد... شمر هم زمانی در جبهه ی حق کنار امام علی بود ولی در روز عاشورا کنار فرزند معاویه... اینکه دیگران را متهم کنیم به اینکه چطور قبلا مثل پروانه و الان... با منطق دینیمان سازگار نخواهد بود
پوزش
Iran, Islamic Republic of
احسنت برسید عزیز.. عالی بود
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اقای علیپور نژاد هرکی هستی خوب.ولی نه هدایت خواه نه بزرگواری نه شما ونه هیچ شخص دیگری نمیتونه این محبوبیت رو از فردخدمت گذاربگیره.
رویا
Iran, Islamic Republic of
املاء بعضی از کلمات را اشتباه نوشتی اگر دوباره اون مطالبی را که خودت نوشتی بخونی متوجه می شوی!
اسماعیل مدبرمقدم
Iran, Islamic Republic of
آخه شما کجا بودین اگر دکتر هدایت خواه تمکین نمیکردند که یک روز بعد از انتخابات در جمع مردم سخنرانی نمیکرد که با ارامش به خونه برگردند تا شکایت ها پیگیری شوند و رای نهایی را شورای نگهبان اعلام کنند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا حیف این سایت نیست که هرچیزی و هرحرفی راداخلش می زنند و می نویسند.
درتحلیل سخن این نویسنده و سطح سواد و اصلادهدف ایشان از این نوشته شک بسیاری وجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم شما با چه رویی دارید از کارنامه..روحانی حمایت میکنید حتما بین مردم نیستید برادر
Iran, Islamic Republic of
همین دولت روحانی براتون خوبه
Iran, Islamic Republic of
اول بگویید مدرک دیپلم دارید از کدوم دانشگاه آزاد دوم بگیید کجای...
یاسوح
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد دوستش داریم با جون دل حمایتش میکنیم
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1