تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۲۴۳۸۸۵

رسانه ها نقش بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند/ سخنرانی در فضای باز محدوده شهر ممنوع است

۱
۰
کبنا ؛ 
فرماندار گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت : رسانه‌ها نقش بسزایی در حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دارند.
رحیمی افزود: تعداد ۱۳۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در گچساران در نظر گرفته شده، که از این تعداد ۱۱۹ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۴ شعبه اخذ رای سیار می باشد.
وی بیان کرد: با بیان اینکه ۶۳ شعبه از این تعداد در نقاط شهری و ۷۰ شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر می‌شوند، افزود: تعداد شعبه های اخذ رأی این شهرستان نسبت به دور قبل سه شعبه افزایش یافته است.
فرماندار گچساران در ادامه با بیان اینکه برنامه انتخابات در شهرستان طبق جدول زمان بندی پیش می رود عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری  یک انتخابات با شکوه پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه ۴۷۴ نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ثبت نام کرده اند، بیان کرد: از جانب کمیته نظارت بر انتخابات شهرستان برنامه‌هایی برای تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر در نظر گرفته شده است .
رحیمی با اشاره به جانمایی چند محل برای برپایی ستاد تبلیغات کاندیداهای شورای شهر افزود: به‌منظور ایجاد هماهنگی و برقراری نظم، کاندیداها در محل‌هایی که برای برپایی ستاد تبلیغات مشخص شده است مجاز به برپایی ستاد خود هستند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه این طرح به‌ منظور ساماندهی و جلوگیری از تغییر چهره فضای شهری پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده، برپایی ستاد تبلیغات در مکان‌های خارج از محدوده ستادها و مکان‌های پیش‌بینی شده ممنوع بوده و از طریق دستگاه‌های همکار با شهرداری در کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه بنا بر تصمیمات اتخاذ شده هیچ‌یک از کاندیداها حق راه‌اندازی ستاد در خیابان مرکزی شهر و بازار را ندارند، تصریح کرد: به ‌منظور جلوگیری از ترافیک و ایجاد مشکل در تردد مردم، قانونی برای عدم اجازه به راه‌اندازی ستادها در خیابان‌های مرکزی شهر نوشته و به تمام کاندیداها اطلاع رسانی می شود.
رحیمی گفت: مسیرها و محل‌های مشخص شده برپایی ستاد تبلیغات کاندیداها به شرح زیر است:از تقاطع بیمارستان شهید رجائی (نمایندگی سایپا حبیبی) تا فلکه فرودگاه و همچنین از فلکه سه راهی تا فلکه نرگسی می باشد.
فرماندارگچساران افزود : هر کاندید مجاز به برپایی دو ستاد (براداران، خواهران) می باشد و سخنرانی کاندیدا در حسینیه ها و تالارها و سالن ها مجاز خواهد شد اما سخنرانی در فضای باز محدود شهرممنوع است و در این مورد با متخلفان برخورد خواهد شد.
رحیمی در پایان گفت: فعالیت تبلیغاتی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و در بیست و هفتمین روز از آن به اتمام می‌رسد
گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت در سراسر میهن اسلامی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ سیتی
Iran, Islamic Republic of
خوب نظمی بهش دادین، فاصلش هم به اندازه کافی از شلوغی های شهر دوره.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1