تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۲۴۳۶۶۸

محمدی: هنوز عده‌ای بی‌انصافی می‌کنند / بهترین ترکیب هیأت اجرایی را در انتخابات مجلس بویراحمد داشتیم / ملاک قانون است / هیچ کس حق دخالت در رأی مردم را ندارد

۰
کبنا ؛

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای هیأت‌های اجرایی با فرمانداران تعامل داشته باشند تا انتخابات سالم و پرشوری برگزار کنیم.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در جلسه آموزشی و توجیهی هیأت‌های اجرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا ضمن قدردانی از هیأت‌های اجرایی دو شهرستان که مسئولیت خدمت در این عرصه را پذیرفتند، گفت: تمکین به قانون، رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت حق‌الناس از اصول اساسی بوده که اعضای هیأت‌های اجرایی باید رعایت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه به مر قانون را وظیفه و ملاک تمامی اعضای هیأت اجرایی انتخابات عنوان کرد و گفت: آنچه مهم است حسن اعتماد مردم به مسئولان و مجریان انتخابات است لذا انتظار می‌رود اعضای هیأت‌های اجرایی با رعایت اصل بی‌طرفی و تمکین به قانون انتخابات پرشور و سالمی برگزار کنیم.

محمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در تعیین هیأت‌های اجرایی، نظارت و شعب اخذ رای اگر معیار و ملاک قانون باشد اختلافی به وجود نمی‌آید، گفت: همه ما تسلیم نظر، رای و اراده مردم هستیم.

این مسئول تصریح کرد: اعضای هیأت‌های اجرایی با فرمانداران تعامل داشته باشند تا انتخابات سالم و پرشوری برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که اعتمادسازی، امانت‌داری و قانون‌مداری که مهمترین سرمایه اجتماعی است در جامعه نهادینه شود، گفت: با اعتمادسازی، قانون‌مداری، امانت‌داری و صیانت از رای مردم وحدت ملی ایجاد و مردم رضایت خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه سلامت انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی است، گفت: مجریان انتخابات باید رعایت اخلاق اسلامی و سیاسی را تبیین و نهادینه کنند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ترکیب هیأت‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: ترکیب هیأت‌های اجرایی در سطح استان ترکیب بسیار خوبی است و ما در انتخابات گذشته نیز بهترین ترکیب هیأت اجرایی را به ویژه در شهرستان بویراحمد داشتم که انتخابات را به بهترین شکل برگزار کردند که بعد از آن کش و قوس‌ها مشخص شد هیچ‌گونه تخلفی صورت نگرفت و اما هنوز کسانی هستند که بی‌انصافی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آنچه در ملأعام و پشت پرده وجود داشت همه یکسان بود و هیأت‌های اجرایی و همه ماها ابزاری هستند برای یک پدیده ملی و انتخابات که تمام قدرت‌های دنیا به آن  چشم دوخته‌اند و نظام را با آن به نشانه رفته‌اند، لذا در برگزاری انتخابات فقط قانون ملاک است و هیچ کسی حق دخالت در رأی و نظر مردم را ندارند.

محمدی گفت: ما تسلیم رأی و نظر مردم هستیم و به فرموده امام (ره) میزان رأی ملت است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به هیأت‌های اجرایی در خصوص رعایت اخلاق، قانون و تعامل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، اظهار کرد: قانون برای تخلفات هیأت‌های اجرایی مجازاتی را پیش‌بینی کرد، بنا براین  هیأت‌های اجرایی حتماً این توانمندی را در خود دیده‌اند که پذیرفته‌اند در این امر مهم کشور مشارکت داشته باشند.

محمدی بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است و همه باید کمک کنیم که نگاه طایفه‌ای و قومی در این انتخابات نداشته باشیم.

وی افزود: طایفه و قبیله فرصت است اما طایفه‌ای عمل کردن ضد توسعه است، هر کس می‌تواند برنا‌مه‌ها و توانمندی‌های خود را تشریح و تبیین کند و البته با تخریب کاری پیش نمی‌رود.




         

 


نام شما

آدرس ايميل شما

ککی با غیرت و با تعصب
Iran, Islamic Republic of
مهندس علی فرهادی بهترین فرد و توانمند ترین در هیات اجرایی انتخابات گذشته بود و در عمرم انسانی با این قدرت و شهامت ندیده ام در سطح استان . حیف که قدرشو نمیدونن.
انشالله هر جا که هست پیروز و سربلند باشد .
Iran, Islamic Republic of
انحصار طلبی خوب نیست .باید انصاف داشته باشیم.
جک
Iran, Islamic Republic of
خداجون شکرت نمی‌دونم خاصیت ... چیه آقای نظر خون شهدا وحق پدران شهدا توهین دنیا مگیرتت.لطفا تایید کن مسول سایت
جک
Iran, Islamic Republic of
خداجون شکرت نمی‌دونم خاصیت .. چیه آقای نظر خون شهدا وحق پدران شهدا توهمین دنیا مگیرتت.لطفا تایید کن مسول سایت
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1