تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۴۳۶۵۱

سفر کارشناسان میراث فرهنگی کشور به کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کارشناسان سازمان میراث فرهنگی کشور برای شناسایی ظرفیت‌های تولید و اشتغال به روستاهای استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، علی‌اکبر پاک افزود: سه تیم از سازمان میراث فرهنگی کشور در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز وارد استان شدند تا بررسی‌هایی در مورد ظرفیت‌های تولید و اشتغال روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انجام دهند.
وی با بیان اینکه این برنامه تحت عنوان «طرح ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال در ۷۳ روستای منتخب کشور» از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور به استان‌ها ابلاغ شده، افزود: در این طرح، کارشناسان این سازمان برای شناسایی ظرفیت‌های تولید و اشتغال به روستاها سفر می‌کنند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تیم شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری به روستای کاکان در شهرستان «بویراحمد» و «کریک» در شهرستان دنا سفر می‌کند.
پاک افزود: تیم شناسایی ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال در حوزه صنایع دستی به روستای «سربیشه» در شهرستان گچساران سفر می‌کند.
وی بیان کرد: تیم ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال و شناسایی ظرفیت‌های میراث فرهنگی نیز به روستای «چنگلوا» در شهرستان کهگیلویه سفر می‌کند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدار با اهالی روستا، نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستا، بازدید از پروژه‌های حوزه‌های مختلف و تهیه گزارش از ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را از برنامه‌های این سه تیم در استان عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فریدونی
Iran, Islamic Republic of
صدهزار آفرین به این مسؤل فعال که درهمه ی روزهای هفته ومناسبتهای مختلف شاهد ګزارشی دقیق از کارهای میراث فرهنګی استان از طرف ایشان می باشیم .مرحبا برآقای پاک
به امید
Iran, Islamic Republic of
به امید جذب توریست بیشتر و بیشتر دراستانمون با وجودمسئولین دلسوز و جوان در استانی سرسبزو زیبا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
پس روستای مارین چی با اون قدمت و زیبایی پس روستای لار چی با سرو ۲۸۰۰ ساله اش و طبیعت بسیار زیباش؟ خواهش میکنم در معرفی استان دقت بیشتری بشه.
Iran, Islamic Republic of
مارین یکی از زیبا ترین روستاهای ایران هم از قلم نیافته
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1