تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۴۳۶۴۸

اهمال کاری پست بانک در پرداخت قبوض آب / قطع همکاری آب فاضلاب و پست بانک

۲
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم همکاری پست بانک کهگیلویه و بویراحمد از اول اردیبهشت دریافت قبوض آب توسط شعب این بانک در شهرهای استان انجام نمی‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، سیدعلی لدنی نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران ستادی آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین و سرعت در ارائه خدمات  از دغدغه‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد:  علاوه بر این با تعامل با سایر دستگاه ها باید سعی کنیم خدمات هرچه مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مواردی که شرکت آب و فاضلاب استان همواره  پیگیری می کند، عقد قرارداد با بانک ها به منظور دریافت قبوض آب مشترکین  توسط آنها است.
وی عنوان کرد: متاسفانه  پست بانک استان طی ماه های اخیر و پس از عقد قرارداد نسبت به  اجرای مفاد تفاهم نامه  پرداخت قبوض مشترکین شرکت آب و فاضلاب اهمال کرده است.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: به رغم پیگیری‌های متعدد پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را در این زمینه نداشت و با توجه به عدم اجرای تبصره ۵تفاهم نامه مذکور و عدم رضایت  حوزه خدمات مشترکین آبفای استان، اعلام می شود که خدمات  پست بانک از ابتدای اردیبهشت جاری قطع  و این بانک نسبت به عودت مازاد  دریافتی وجوه کسر شده از قبوض آب مشترکین به  حساب این شرکت اقدام نماید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از ۱۵ روز قبل کتباً به پست بانک استان اعلام شده که از تاریخ اول اردیبهشت نسبت به عدم دریافت قبوض آب مشترکین  اقدام نماید.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: در غیر اینصورت  قبوض دریافتی از  سوی این بانک در سیستم نرم افزاری مشترکین  شرکت آبفای استان لحاظ نمی‌گردد و پست بانک  بدهکار محسوب شده و باید پاسخگوی مشترکینی که توسط آن بانک هزینه قبض آب خود را پرداخت نموده‌اند باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علیحسین
Iran, Islamic Republic of
مه پست بانک هم بانکه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف است که چنین کاری را می کنید و روستانشینان بدبخت باید کیلومترها بیایند در شهرها بخاطر قبض آب و تازه فیس هم کرده و اطلاع رسانی می کنید. بسیاری از لوله ها شکسته و چشمه های جاری در دل آسفالت ها بیرون می آید و شما بفکر پست بانک و قبوض هستید؟ احسنت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1