تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۴۳۵۸۷

نامه سرگشاده و تند ستار «هدایت‌خواه» به «احمدی‌نژاد»؛ از مردم عذرخواهی کن، غفلت کردی

۴۷
۰
کبنا ؛

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده‌ای به محمود احمدی‌نژاد نوشت.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نامه‌ای سرگشاده به محمود احمدی‌نژاد نوشت.

در متن این نامه امده است: جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد؛ خبر تأسف‌بار حضور شما در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مایه تعجب و تاسف فروان گردید لازم می‌دانم از باب تکلیف نکاتی را به شما یادآوری نمایم.

۱-حضور شما در ستاد انتخابات کشور پایان حضورتان در عرصه سیاسی بود و شما با این حضور در واقع مهر پایانی بر حیات سیاسی خود زدید و از این حیث جای تاسف بسیار است.

۲-توصیه مشفقانه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم حضور در عرصۀ انتخابات از باب خیرخواهی و برای حفظ و تقویت موقعیت سیاسی شما در آینده بود که متاسفانه شما با نمک نشناسی و خود خواهی این مصلحت اندیشی حکیمانه را زیر پا گذاشتید.

۳-مردم و جوانانی که در دو دورۀ  ریاست جمهوری از شما حمایت کردند از این باب بود که شما را مطیع ولّی امر و گوش به فرمان او می‌دانستند و برای این بود که به ادّعای شما مبنی بر "سپر ولایت شدن" باور پیدا کرده بودند امّا امروز که فرمان ولی را پیروی نکردید در نظر این مردم و جوانان که خالصانه برای پیروزی شما زحمت کشیدند .........

۴-آقای احمدی نژاد!  عیّار ولایت مداری آنگاه تجلّی می‌یابد که بر سر دو راهی فرمان ولی و میل و خواست خویش میل و هوس خویش را زیر پا گذاشته و سر بر فرمان ولیّ بگذاریم  والّا در شرایطی که فرمان  ولی با میل و خواسته ما همراه باشد اطاعت از ولی هنری نیست و شما در آزمون ولایتمداری رفوزه شدید و نتوانستید بر میل وهوای نفس خویش غلبه پیدا کنید.

سختی ولایتمداری همین جاست که باید از ولایت نفس و شیطان خارج شوی تا بتوانی به ساحت ولایت ولی الله داخل شوی و شما همچون بعضی از اسلافتان (رؤسای جمهور دوره‌های گذشته) قدرت روحی لازم برای خروج از ولایت نفس را نداشتید.

۵-شما دلسوزی و خیرخواهی بسیاری از دلسوزانی که  شما را از بعضی از اطرافیان ناصالحتان برحذر می‌داشتند نپذیرفتید و همین حلقۀ انحرافی که در ماجرای خانه نشینی یازده روزه به شما القا کرده بودند که سی و پنج میلیون طرفدار دارید که با خانه نشینی شما به خیابان‌ها می‌ریزند و بی‌اساسی آن روشن شد.امروز نیز با توجیهات ناموجهشان شما را به این وادی کشاندند.

۶-خود شما به خوبی می‌دانید توجیهات ناموجهی چون ارشادی یا مولوی بودن حکم ولی یا توصیه و نه فرمان و نهی صریح و یا اینکه توصیه ایشان برای جلوگیری از دو قطبی شدن بود وحالا که با ورود من سه قطبی می‌شود، فقط برای فرار از پاسخگویی و فریب مردم ولایتمدار است.

و نیز به خوبی می‌دانید که ولایتمدار حقیقی آن هم در سطح رئیس‌جمهور در نظام اسلامی کسی است که اشارات ولیّ را نیامده بر سر چشم بگذارد نه اینکه تصریحات او را زیر پا نهد، مقصود رهبری معظم انقلاب از دو قطبی شدن، دو قطبی کاذب و فتنه آمیزی بود که برای تحقق آن برخی مدت‌ها طراحی کرده بودند والّا روشن است که در هر انتخاباتی که دو جریان اصلی با هم رقابت کنند دو قطبی شکل می‌گیرد.

ضمن اینکه تنها دلیل آن نهی، دو قطبی شدن نبود بلکه مصالح دیگری نیز مد نظر بود که به آن اشارت فرمودند.

۷-شما علی‌رغم ادعای تیز هوشی و عُجبی که در این زمینه داشتید به جدّ غافل بودید که دشمنان شیطان صفت و کینه‌توز این نظام گاهی با ده واسطه برای نفوذ و انحراف افراد مؤثر برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنند.

متاسفانه شما از طراحی‌هایی که از طریق پاره‌ای از متملقانی که اطراف شما را پیله‌وار گرفته بودند غفلت کردید و شد آنچه نباید می‌شد.

۸-آنهایی که خود زمینه ساز ورود شما در این وادی شدند امروز از یکسو برای حضور شما سوت و کف می‌زنند و از سوی دیگر زبان شماتت و ملامت را بر روی مردم ولایتمداری که برای پیروزی شما در دو دوره زحمت فراوان کشیدند، باز کرده‌اند،که دیدید ما می‌گفتیم دروغگو و فریبکار و ولایت گریز و ...است.

در حالی که خودشان از کسانی چون خاتمی ، کروبی و موسوی و ... حمایت کنند که با فتنه‌انگیزی در مقابل نظام و انقلاب و رهبری ایستادند بدون اینکه حتی یکبار از آنان ابراز برائت کنند و امروز ظاهراً ولایت مدار و با بصیرت شده‌اند ؟!!!

آقای احمدی‌نژاد در طول تاریخ شیعه و به ویژه انقلاب اسلامی کم نبودند چهره‌هایی که به خاطر حبّ مقام، قدرت طلبی، حسادت، تکبر، دنیا طلبی و ... در مقابل ولی زمان ایستادند و البته از گردونه انقلاب اسلامی خارج شدند همین تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هر کس از حبل ولایت دست برداشت مانند پر کاهی ، سبک و بی‌وزن دستخوش وزش بادهایی می‌شود که او را به هر سوی می‌کشانند رفتارهای سبک سرانه  چند ماه اخیر نشان از این گسست داشت به خدا پناه می‌بریم از عاقبت سوء.

۹-آخرین نکته توصیه‌ای خیرخواهانه به شماست اگر می‌خواهید حیات سیاسی خویش را حفظ کنید قبل از اظهار نظر شورای محترم نگهبان انصراف خود را اعلام و از ملّت ولایت‌مدار ایران و رهبر بزرگوار و دلسوز و مظلوم عذرخواهی و از محضر پروردگار استغفار کنید تا شاید دوباره امکان بازگشت و حضور شما در عرصه سیاسی فراهم آید والا بدانید برای همیشه در نظر ملت ایران مطرود و منفور خواهید بود.

والسلام علی من اتّبع الهدی

ستار هدایت‌خواه

نام شما

آدرس ايميل شما

سامان
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه کسی که باید عذرخواهی کنه شما هستین که ۸سال با دفاع صرفا سیاسی و برای رسیدن به مطامع دنیوی از ایشون دفاع کردین
علی
Iran, Islamic Republic of
چه احمدی نژاد تایید بشود چه نشود باز ما طرفدارش هستیم.
ولی آقای هدایتخواه شما// از ما انتظار حمایت نداشته باشید.
اتفاقا خیلی خوشحالیم که شما از احمدی نژاد اعلام برایت کردید چون اصلا یکی از دلایل اینکه احمدی نژاد پیش عده ای محبوب نبود همین حمایت امثال شماها بود.
احمدی نژاد عزیز تر شده است این را بفهمید
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود برمردبزرگ تاریخ کهگیلویه وبویراحمد ،پایدارباشید
سربدار
فرین به ستار هدایت خواه مرد تمام قد ولایت مدار .آفرین
گچساران فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت حقا نشان دادی فرد با بصیرتی هستید جناب دکتر
رستمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت خواه - یادتان باشد که شما از کسانی بودید که به آقای احمدی نژاد اقتدا می کردید وازگروه سیاسی ایشان بودید. پس دست پیش نگیرید
محمد
Romania
دوردبر استاد با بصیرت وولایت مدار جناب دکتر هدایتخواه که به موقع این نامه سراسر درس وهشدار را نه تنها به اقای احمدی نژاد نوشتند بلکه به کلیه معاندین ومخالفین ولایت که امید به هدایت دارند نوشتند والعاقبه للتقوی .
عمو
جناب هدایت خواه عزیز شما که در بند اول گفتین حیات سیاسی ایشان پایان یافته و باز در بند آخر فرمودین انصراف بده تا حیات سیاسی شما پایان نشه؟؟؟؟!!! نکنه بعد اینکه شما چرا تا همین دیروز میگفتین احمدی نژاد همان شهید رجایی است و امروز میگین شده سران فتنه مثل موسوی و کروبی و...؟؟نکته بعد مگه قرار نبود نامه ها و کارهای احمدی نژاد در مدارس تدریس کنین تا الگو بشه؟؟و هزاران نکته دیگه.....ولی در یک کلام خلاصه بگم: احمدی نژاد برای شما اصول گرایان الان به قول معروف شده ((....سربالا))حفظش کنین خودتون خفه میشین،بندازینش بیرون برمیگرده به صورت خودتون....
بويراحمد شجاع
Iran, Islamic Republic of
/ اسمی از خاتمی ببرید.
به نظر من شما اصلا آقای خاتمی را بر زبان نیارید.
بروید همان بقول خودتان کار فرهنگیتان را انجام دهید
بويراحمد شجاع
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که یک روز مثل احمدی نژاد شما /
خاتمی در قلب مردم است و با این حرفها لکه دار نمیشود
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسان با بصیرت همین کافی است که دوستان شما اطلاع یافتند که مرید واقعی رهبری هستید ومخالفین شما ازشما بابت غلط کاری بعضی ها مجبور به پاسخ نیستید
دنا
Iran, Islamic Republic of
شما کی هستید برا احمدی نژاد تعیین تکلیف کنید احمدی نژاد ازنظرشما ها بده چون دردایره چپ وراست نیست درودبراحمدی نژاد
یاسوح
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد مردمی ما میخواهیم اورا با این نامه ها بیانه ها چیزی از علاقه مردم به احمدی نژاد کم نمی شود پس گر اگر طبیب بودی درد خود دوا بکردی زنده باد احمدی نژاد مرد دوران
خودم
Iran, Islamic Republic of
کسی که بعد از رای نیاوردن توی انتخابات مجلس از همه روشها استفاده میکنه حتی تخریب مردم توقعی بیش از این ازش نمیشه داشت.
حزب باد علی برکت الله
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
خدا آدم دروغگوه روبی آبرو کنه.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید
گاهی ما آدم ها تاریخ رو خوب فراموش میکنیم و آنگاه که آقای احمدی نژاد را بت کردنند یادشان رفت...آنگاه که سال های اخیر دولتش بود چنان فساد بیداد می کرد که گویی او در این خاک زندگی نمی کند و ما از مریخ آمده ایم..سیاست لااقل قواعد خودشو داره ، مضحک و خنده دار این جماعت سریع پوست اندازی می کنند و خود را برائت می کنند از آنچه انجام دادنند...البته یادم نبود هیچ دیدگاه دنیوی اینان را محاکمه نمی کند ، چون ما مردم متهم هستیم به آنچه نباید انتخاب می کردیم و باید فیلتر های مد نظر رو انتخاب کنیم...چو ایران نباشد تن من مباد ،به امید ایرانی آباد و سربلند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی لذت بردم احسنت
رضا
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای هدایتخواه بودم اظهار نظر نمیکردم الا تشویق به حضور حداکثری و وحدت کلمه
هوش
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ستار هدایت خواه به خود شما یادآوری میکنم که در همین دوره نمایندگی مجلس دکتر محمدرضا نیکبخت را آوردی بعد خودت ثبت نام کردی پس از دکتر احمدی نژاد ایراد نگیر چون خود شما هم این ایراد را داری
مختار ولایت
Iran, Islamic Republic of
در جواب گچساران فرهنگی باید بگویم مثل جوک می مونه این گفته شما ،چون اگر بصیرت داشتند زود تر احمدی نژاد را می شناختند
باوی
Iran, Islamic Republic of
حتماومیدانید که احمدی نژاد پایگاه رای مردمی دار حمایت کردن ونکردن شما تاثیری روی رای ایشان ندارد اینه انتخابات نشون میدهد
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
گپ گپو نزن امثال پایداری ها مرغشون فقط یه پا داره
درود بر دکتر احمدی نژاد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در قلب ملت است با این حرفها خراب نمیشه
Iran, Islamic Republic of
مگه ثبت نام کردن برای ریاست جمهوری گناهه؟ قانون این اجازه رو بهش داده. اشکال احمدی نژاد چیز دیگه ای بود که شما در اون زمان ازش دفاع هم میکردید. مشکل احمدی نژاد قانون گریزی بود و نداشتن نیت خیر در انجام کارها بود در حالی که شما تاکید داشتید او نیتش خیره
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقای احمدی نژاد در زمان انتخابات ۴۷۰۰ رای در روستای دارشاهی و خمینی اباد داشته و همه دست اندرکاران مقیم روستا فقط می گفتن برای ابروی دکتر این کار را می کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما استاد عزیز.ما هر وقت میبینیم و میشنویم که نمایندگان فعلی استان عزت،تفکر،انقلابی بودن ،اجتماعی بودنو....را از بین بردن یاد شما می افتیم و تهه دلمان قرص میشود حتی اسم شما لرزه بر اندام دشمنتان می اندازه این رو مطمعا باشید
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا نداره / حق میرحسین موسوی وکروبی که عمر خود را برای نظام اسلامی ومردم در طبق اخلاص گذاشتند چشم خیلی را کور خواهد کرد این همه..ی کار خداست من طرفدار رضایی بوده وهستم اما نمیشه پا روی حق گذاشت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه سالها است که مطرود شده است بنابراین نامه نگاری براتون ارزشی ندارد مردم شما را رد صلاحیت نمودند.
دانشگاه ازد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ حالا کیا بی بصیرتند جیگر
دانشگاه ازد
Iran, Islamic Republic of
شما سینه چاکان احمدی نژاد توبه کنید.بخاطر رفتار گذشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر ک میزنه برا خودش م میفهمم مردم بیچاره چ زجری میکشن?
همکار
Iran, Islamic Republic of
بنازمت کامنت شماره ۹
انقلابی ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد میتونه مقابل انحرافات اصول گرا و اصلاح طلب مقاومت کنه ، شما برای خود نظر دادین جناب هدایت خواه ،نظر مردم جدا از نظر شماست. چرا تابحال نامه به رئیس جمهور فعلی ننوشتید که این ه... نموده .شما فقط می تونید تفکر خ..کنید. اگه شما طبیب بودین سر خود دوا مینمودین
جیگر!
Iran, Islamic Republic of
استاد هدایتخواه ! برادر خودت بخاظر حمایت بدون فکر از این آقا به اندازه دو دنیا بدهکاری و به اندازه دو دنیا باید عذرخواهی کنی... در دوران ۸ ساله احمدی نژاد هرکاری دپپ... دادی... .
علی
احمدی نژاد واقعا تمام شده چرا این آقا بزرگ میکنید چه تایید به چه نشه جز پشیمانی نتیجه ای نخواهد دید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد بزرگوار و با بصیرت
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد بزرگوار جناب هدایت خواه
لوداب
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ ولایت درود
همشهری ب
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را صادقانه تایید نمی نمایید.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشت و پناهت باشد اقای هدایتخواه درود خدا بر شما
نظری
Iran, Islamic Republic of
ملاک شناخت و حمایت حال فعلی افراد است
محمود
معلومه این نظرات در انتظار تایید همگی سانسور شده اند و اجازه انتشار داده نمیشه. ملت زرنگن داداش...
محمود
کامنت ۹ عزیز کلام پیغمبر گونه امام راحل جواب اول و آخر شماست:
میزان حال فعلی افراد است...
احد الناسی از نظام و انقلاب چک سفید امضا دریافت نکرده و نخواهد کرد.
منفی سانسور.
رضاایلانی زاده
Europe
احسنت. خیلی خوب بود. درود فراوان برشما باد
رضاایلانی زاده
Europe
احسنت . درود فراوان برشما باد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1