تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب : ۲۴۳۵۷۴

تاجگردون اعلام کرد؛‌ بمب ساعتی در گچساران!

۱۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون

در روزهای اخیر برای چندمین بار در این سال‌ها، شاهد اتفاقی ناگوار در بافت فرسوده شهری بودیم؛ واقعه‌ای تلخ و هولناک که منجر به مصدومیت شدید و جان باختن اعضای خانواده‌ای در محله لبنان گچساران شد.
در وهله نخست، صمیمانه مراتب تسلیت خود را به بازماندگان خانواده‌های حادثه مذکور اعلام داشته و آرزوی بهبودی و سلامتی را برای سایر اعضای آن خانواده دارم.
در دوران وکالتم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم ساماندهی بافت فرسوده دوگنبدان بوده و هست و برای دستیابی به این مهم انرژی بسیار فراوانی گذاشته و در این مدت از هیچ تلاشی دریغ ننمودم و به مسئولین مربوطه برای سرعت بخشیدن به این موضوع حساس تأکیدات بسیاری داشته‌ام، چراکه یک‌چهارم از موکلانم در گچساران بر روی یک بمب ساعتی شب را به صبح می‌رسانند و لذا خطرات بسیاری به‌صورت لحظه‌ای آن‌ها را تهدید می‌کند.
تا جایی که قلم و ذهن و انرژی‌ام یاری داد و تا حد امکان و برای نوسازی بافت فرسوده‌ای با بیش از نیم‌قرن قدمت تلاش نمودم که تسهیلات بسیار خوبی فراهم آید تا ساکنان این مناطق، آستین همت بالا زده و خود را از خطرات بالقوه و همیشگی سکونتگاه‌هایشان ایمن سازند چراکه در دوران مسئولیت‌هایم همیشه شاهد بوده‌ام که در بسیاری از مناطق کشور متقاضیان زیادی به دنبال تسهیلاتی برای نوسازی منازل خود بوده‌اند اما با توجه به مشکلات اقتصادی  به‌سختی قادر به تهیه چنین وام‌ها و امتیازاتی شده‌اند و البته بسیار اندوهگین می‌شوم که علیرغم پیگیری‌های روزانه و فراهم آورد تسهیلات مناسب در دیارم، گهگاه قدر این فرصت به‌خوبی دانسته نشود تا هر از چند گاهی شاهد اتفاقات ناگوار در این مناطق پرخطر و فرسایشی باشیم. اتفاقاتی که دامنه آن بسیار بوده و سطح وسیعی را در بر می‌گیرد.
خطر و حوادث غیرمترقبه همیشه و در همه‌جا وجود دارد، اما هیچ‌گاه توجیه‌پذیر نخواهد بود که شرایطی فراهم نیاید که در بسیاری از نقاط سکونتگاه‌های ذکرشده حتی ماشین‌های حمل زباله، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های خدماتی و نیز رفاهی قادر به پوشش و پشتیبانی نباشند و کوچه‌پس‌کوچه‌های باریک و تنگ، سدهایی فرسوده برای بهتر زیستن و بهتر خدمات رساندن به مردمان باصداقت و صمیمی این مناطق باشند و متأسفانه همچنان هرازگاهی شاهد اتفاقات بسیار تلخی هستیم که حتی مسئولین برای اطفا حریق و امدادرسانی نیز با مشکلات اساسی روبرو گردیده‌اند.
به‌هرحال همه حوادثی که در این سال‌ها و تا به امروز در این مناطق رخ می‌دهد زنگ‌های خطری برای ساکنان این مناطق بوده که عدم توجه و کم‌اهمیت جلوه دادن آن، می‌تواند به یک بحران بزرگ استانی و حتی ملی تبدیل گردد. امیدوارم مردم و مسئولین قدر طرح نوسازی بافت فرسوده و این فرصت استثنایی را بدانند تا دیگر شاهد کوچک‌ترین حوادث جانی و مالی نباشیم چراکه کودکان کنونی این دیار، هیچ‌گاه در آینده ما را برای فرصت سوزی‌ها و بهتر نزیستن نخواهند بخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چه سخته! تفکر و بینشت را دیر بفهمند،دلسوزی هایت را دیردرک کنن،اما ناامید نشو دلسرد نشو و برای این مردم تلاش کن،کارت بی اجر نمی‌ماند
قربانی
چون نوسازی بافت فرسوده در دوره نمایندگی جنابعالی شروع شده زیاد در رابطه با این موضوع صحبت و یا اطلاع رسانی نمی شود چون از نظر انان کار زیاد مهمی نیست فقط باید از مشک و ملار صحبت کرد
باسلام
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جان این مردم به نون شب محتاج هستند لطفا طرح مسکن مهررادراین مناطق پیاده کنید چون همه ایمن ترساخته میشود وهم کلی تراباد میشود
دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
دست آقای دکتر درد نکند شما دقیقا دست روی نقطه حساس گذاشته اید اما مدیران گچسارانی هم به اندازه نصف تلاش شما برا فرهنگ سازی این کار وسرعت بخشیدن به آن تلاش نمی کنند باید سریعتر اون بلواری که قرار هست از وسط لبنان و سادات عبور کند را شروع کنند ولو اینکه ۵۰ متر باشد خودش عامل تشویق به کار خواهد شد بعدش هم یک ساختار مدونی برا هر محله و خیابان در نطر بگیرید نه اینکه اول کوچه چهار طبقه وسط دو طبقه و آخرش ویلایی باشد چهره شهر را زشت می کند بعد محله لبنان و کیامرثی را منزل به منزل نه بلکه بصورت کوچه ای تخریب و تسطیح کنید ودر اختیار مردم بگذارید تا کار کنند .ممنون .باز هم از دکتر تاج گردون بابت این کار ارزشمند تشکر می کنم
-
Iran, Islamic Republic of
شمابحدکافی زحمت کشیده ایدوظیفه خودراانجام داده ایدمردم مابایدقدرفرصتهارابدانند
80
Iran, Islamic Republic of
همش فیلمه و مظلوم نمایی برای حفظ قدرت
ساکن بافت فرسوده
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون شما در وهله اول تکلیف منازلی که در طرح تخریب قرار گرفتند را مشخص بکنید که بیش از یکسال است مالکان این خانه ها که بیش صدها خانوار است بارها به شهرداری و... مراجعه و تا الان نتیجه نگرفته اند، و کاملا بلاتکلیف هستند و مسئولین اعلام میکنند که بودجه نیست،
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این کوچه های تنگ باید در نوسازی ها حذف بشن
سربدار
آفرین به این نماینده که حق والانصاف تلاش زیادی برای حوزه ی انتخابیه اش می نماید./
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشیدخدمت نماینده محترم جناب تاجگردون عزیز
اگه امکان داره از تلاشهاتون توی زمینه بیکاری وفقر زدایی از شهر دوگنبدان بفرمایید...
وهمچنین برای این بمب ساعتی چه تدابیری اندیشیده اید...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون ؛
ایده دادن تسهیلات به مردم جهت مرمت سازی ونوسازی محل سکونتشان ، در جای خود ستودنی است اما در حال حاضر به هر بانکی مراجعه کنی ، آماده واگذاری تسهیلات هستند تا جایی که در سطح شهر و با نصب بنرهای تبلیغاتی ، این موضوع به قابل مشاهده است .
از طرفی یکی از وظایف نمایندگی ، رسیدگی به مشکلات حوزه انتخاباتی خود می باشد . بنابراین ، حتی اگر جنابعالی بهترین وبیشترین تلاش خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات مردم این دیار ، انجام دهید ، تنها به وظیفه خود عمل نموده اید !!!
اما نمی دانم این چه رسمی است که شما ده ها بار برای در اختیارگزاردن وام بانکی به مردم از طریق بانکهای مرتبط ، بر سر مردم منت گذاشته اید ؟؟؟؟!!!
پرداخت چنین وام هایی نه تنها در گچساران بلکه در کل کشور در حال انجام است !!
پس ؛ لطفا برای آخرین بار ؛ بر سر مردم منت خود را تحمیل نمایید ودیگر این مردم را بیش از این تحقیر نکنید!!!
اما چرا از این طرح استقبال نمی شود ؟؟
در همین کوچه هایی که شما قدم گذاشته اید ، وضعیت معیشتی مردم را دیده اید ؟؟؟؟؟
مردمی که اکثراً بچه های خود را بدون صبحانه راهی مدرسه می کنند ، چگونه می توانند وام پرداخت نمایند ؟؟؟؟
مردهایی که ناچارند هر روز کنار زیر گذر ساعت ها منتظر کار کارگری باشندو اکثراً دست خالی و با شرمندگی ، به خانه باز می گردند ، چگونه می توانند از پس پرداخت وام برآیند ؟؟؟
مردمی که ....... ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
آقای تاجگردون ؛ لطفا پیگیر کاشت درختان نخل در نجف عراق ، پتروشیمی در کربلا ، بیمارستان ۲۰۰۰ تخت خوابی در نجف ، بزرگترین هتل خاورمیانه در نجف ، تحت پوشش قرار گرفتن مردم فلسطین و جنوب لبنان توسط تأمین اجتماعی ، و .... با فروش نفت گچساران باشید !!!!!!!!!!
اگر میتوانید آنجا سکوت نکنید !!!!!!!!!
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خانواده‌های محترم بافت فرسوده تورا خدا همکاری شما می طلبد نماینده محترم تلاش کرده فرست دست ندهید
همشهری ب
جناب دکتر تاجگردون. با ۴۶ تومان پول دستمزد کارگران هم به سختی فراهم می شود. تنها برای ۱۰۰ متر زیر بنا که فقط شناز یا تیر آهن بزنند ۲۹ تا ۳۰ میلیون می گیرن فقط برای ۱۰۰ متر حالا شما تصور کنید .۶ میلیون هم برای رهن می شود حالا شما بگویید بقیه منزل را چطوری بسازیم. این هست که از هر ۱۰۰ خانه دو تا اقدام می کنند و این دو خانه هم زیر پوشش کمیته هستند که ۲۰ میلیون وام بلا عوض میگیرن.
(ازپول نفت و گاز گچساران که حق این مردم هست کم کنید)ما چیز زیادی از سهمیه نفت وگاز از شما درخواست نکردیم.
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
بله اتفاق خبر نمیکنه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ب....م سوار شده است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب. آقای دکترتاجگردون شماواقعانماینده زحمتکش ودلسوزواینده نگری هستیداهل برنامه هستیدمردم محله درخواب به علت گازگرفتگی میمیرند ولی ماکارکنان جهادکشاورزی به علت بی برنامگی خودمان وخانواده هایمان زنده زنده براثرگرسنگی ونداری میمیریم خواهش میکنیم التماس میکنیم سری به جهادکشاورزی استان بزن وبه درددل کارکنان این سازمان که فقط اسمی ازآن مانده گوش دهید
علی
جناب تاجگردون متاسفانه اینجور اتفاقات به وفور در این کشور مشاهده شده اونم بخاطر سهل انگاری افراد بوده فکر نکنم زیاد ربط داشته باشه
محمودنژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج این چه نیروهاییه که به کار گرفتی خصوصا آموزشکده فنی دختران؟
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1