تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۴۳۵۰۸

رسانه‌ها در ایام انتخابات هر مطلبی را منتشر نکنند

۲
۰
کبنا ؛ فرماندار بویراحمد با بیان این‌که رسانه‌ها باید آگاهی کامل از وضعیت و نحوه انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی داشته باشند و هر مطلبی را منتشر نکنند.


  سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست عیدانه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با دستگاه‌های امنیتی و قضایی اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در صورتی که می‌خواهند مطلبی در خصوص انتخابات درج کنند حداقل اطلاعات لازم در خصوص انتخابات را داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مثلا برخی از مخاطبان در خصوص تعیین اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت نقدهایی می‌کنند که همه آن به دلیل بی‌اطلاعی از نحوه تشکیل این هیأت‌ها است، گفت: رسانه‌ها باید آگاهی کامل از وضعیت و نحوه انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی داشته باشند و هر مطلبی را منتشر ندهند.

نظری با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی جامعه بسیار مهم است، گفت: انتظار می رود رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی در ایام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همه جوانب را در نظر بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برنامه ستاد انتخابات شهرستان برای اصحاب رسانه دراین ایام چیست، گفت:  در انتخابات مجلس شورای اسلامی و این انتخابات پیش رو کمیته رسانه داشتیم که اطلاعات و اخبار انتخابات را به خوبی منعکس کردند.

نظری با تاکید بر اینکه در کمیته رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با رسانه‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف تعامل داشتیم، گفت: خوشبختانه اخبار انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی به خوبی پوشش داده شد.

نظری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه در ماه آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را داریم، گفت: برای پوشش بهتر و کامل اخبار و اطلاعات انتخابات گروه اطلاع‌رسانی انتخابات را تشکیل دادیم.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: با تشکیل گروه اطلاع‌رسانی انتخابات در شهرستان بویراحمد قطعا اطلاع‌رسانی خوبی در حوزه انتخابات خواهیم داشت و انتخاباتی به دور از تنش برگزار می‌کنیم.


نام شما

آدرس ايميل شما

ali
Iran, Islamic Republic of
باش
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر خودت مشکل درست نکنی مطمئن باش هیچ مشکلی پیش نمی آید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1