تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۴۳۴۳۸

اختتامیه جشنواره ملی «شعر زاگرس» در یاسوج برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختتامیه  جشنواره ملی شعر زاگرس در  روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال جاری با حضور شاعران سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، رضا دهبانی‌پور اظهار داشت: فراخوان ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس در آذر ماه سال گذشته در سراسر کشور منتشر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلالمی به استقبال خوب شاعران کشور از این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره شعر زاگرس یکی از جشنواره های مطرح در سطح کشور است  که دوره های قبلی آن و این دوره  از سوی شاعران با استقبال خوبی مواجه شد.
وی با بیان اینکه  حدود دو هزار اثر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در یاسوج رسیده است گفت:   از میان مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره  ۸۰۰ اثر در داوری اولیه انتخاب و به مرحله نهایی راه پیدا کرد.
دهبانی پور با اشاره به اینکه  داوری آثار  در دو بخش سپید و کلاسیک به صورت جداگانه توسط داوران صورت گرفت، گفت: سه داور بومی در مرحله اولیه و سه داور کشوری در مرحله نهایی آثار را داوری و ارزیابی کردند.
وی  با اشاره به انتخاب و معرفی شاعران برتر، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره ملی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال جاری با حضور شاعران برگزیده سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  به  بخش استانی این جشنواره اشاره کرد  و تصریح کرد: از اشعار برتر شاعران استان که در بخش غزل و سپید که برگزیده شده باشند در این جشنواره تجلیل می‌شوند.
وی تقدیر از شعر برتر با موضوع «زاگرس» را از جمله برنامه های اختتامیه این جشنواره خواند و خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ نفر برگزیده داریم که در برنامه اختتامیه تجلیل می‌شوند.
دهبانی پور برگزاری کارگاهای شعر و نقد آثار را از دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره ششم زاگرس خواند و یادآور شد برنامه اختتامیه جشنواره روز پنج شنبه ۳۱ فروردین راس ساعت ۱۰ صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود .
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1