تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۴۳۳۷۵

برگزاری نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در یاسوج / توصیه‌های مزارعی به کاندیداهای شوراها / قوم و خویش ملاک رأی نیست (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛نشست ستاد پیشگیری و پیش‌بینی از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سالن دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز نشست ستاد پیشگیری و پیش‌بینی از جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندار بویراحمد برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به دو رویداد بزرگ سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، اظهار کرد: از برخی سوء مدیریت‌ها در سطح کشور آگاهی داریم، ولی عنصر اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش است که این امنیت در سایه جامعه پایدار خواهد بود.
مزارعی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری امنیت جامعه است، افزود: در کشورهای ابرقدرت ناامنی بسیاری است؛ ولی در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران با ازخودگذشتگی سربازان گمنام و نیروی انتظامی نعمت امنیت فیزیکی و اجتماعی وجود دارد.
وی بابیان اینکه رسانه چشم بینای و امین مردم در جامعه است، تأکید کرد: قلم و گفتار رسانه از توپ و آر پیچی اثر بیشتری دارد و این در حالی است که گاهاً با انتشار برخی از واقعیت‌ها در جامعه تنش‌هایی ایجاد می‌شود.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه باید به‌عنوان بازوی توانمند نظام در جامعه عمل کنند، بیان داشت: امروز دشمن در تلاش برای ایجاد آسیب به نظام جمهوری ایران است و ما نباید اجازه دهیم با انتشار مطالبی موجب خدشه و ضربه زدن به امنیت جامعه شویم.
مزارعی اضافه کرد: رسانه به‌ عنوان زبان گویای مردم، قوی‌ترین ابزار و بازو نسبت به هر مجموعه‌ای جهت دادن آرامش به جامعه است.
وی با اشاره به انتخابات گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انتخابات گذشته در استان بدون حاشیه بود و به صورت کلی استان در انتخابات کشور خوب عمل کرد و وضعیت آن سفید اعلام شد.
رئیس دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیدای انتخابات باید در فرصت مناسب و در چارچوب قانون و مهلت قانونی تبلیغات انجام دهند و دستگاه قضایی در برخورد با جرائم انتخاباتی در حوزه فضای مجازی و خارج از فضای مجازی بدون تعارف برخورد قانونی می‌کند.
مزارعی در خطاب به کاندیدای انتخاباتی شورای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: نباید فرهنگ غنی استان کهگیلویه و بویراحمد را به خاطر مسائل قومی و طایفه‌ای، جناح‌بازی و سیاست‌بازی و رأی دادن در سطح کشور خدشه‌دار کنیم.
وی در توصیه به کاندیداها گفت: خانه به خانه دنبال رأی نروید، مردم باید بدانند که قوم‌ و خویش ملاک نیست بلکه شایسته‌سالاری ملاک انتخاب اصلح است.
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه باید اخلاق‌مداری، ادب و نزاکت را در مطالب رعایت کند و مطالب باید طوری باشد که ادب رسانه را مخدوش نکند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ر. باقری
Iran, Islamic Republic of
آقایان کرمی و تقوی مردان یزرگ تکرار نشدنی ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
لطفا مواظب اقای نظری فرماندار باشید دیگه هیچ اتفاقی نمی افتد
Iran, Islamic Republic of
خبرنگاران کجا هستن؟؟؟؟
خدآ نگهدارت
Romania
جنآب اقای مزارعی
کاش ۵ سال پیش این اسثان پذیرای شما بود تا حق من ناحق نمیشد
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1