تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۴۳۳۶۳

ساختمان مرکز جامع سلامت سرفاریاب در هفته دولت افتتاح می شود(+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛

ساختمان مرکز جامع سلامت بخش سرفاریاب که در دهه فجر سال گذشته باحضور معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کلنگ زنی گردید با زیربنای ۴۲۰ متر مربع در حال احداث می باشد و تاکنون بالای ۲۵% پیشرفت فیزیکی داشته است .
به گزارش کبنا نیوز از چرام،اتش سودا بخشدارسرفاریاب  با اشاره به عملیات اجرایی  ساختمان مرکز جامع سلامت سرفاریاب گفت: باتوجه به زمانی که برای تحویل و افتتاح پروژه تعریف شده است به امید خدا در هفته دولت امسال شاهد افتتاح آن خواهیم بود .
وی با اشاره به اینکه با افتتاح مرکز فوق گام موثری در راستای ارایه خدمات بهداشتی ، پزشکی و درمانی به مردم بخش برداشته خواهد شد گفت : باتوجه به عبور جاده دهدشت به یاسوج از وسط سرفاریاب و وضعیت کوهستانی این جاده و سایر جاده های درون بخش که روزانه منجر به بروز تصادفات متعددی شده و عده زیادی راهی درمانگاه شهر سرفاریاب میگردند.
بخشدار سرفاریاب بیان کرد: باعنایت به جمعیت زیاد و پراکنده روستایی سطح بخش و پاره وقت بودن درمانگاه فعلی سرفاریاب  یکی از خواسته های به حق مردم این بخش و یکی از اساسی ترین و ضروری ترین کارهای موجود در سطح بخش تبدیل درمانگاه شهر سرفاریاب از پاره وقت به تمام وقت می باشد که امیدواریم در کنار خدمات بسیار ارزنده ای که در دولت تدبیر و امید به مردم سرفاریاب ارایه شده است این امر مهم نیز تحقق پیدا کند تا مردم بیشتر از پیش طرح تحول نظام سلامت را به عینه مشاهده و لمس کنند.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب با اشاره به اینکه در دوره مدیریتی خویش در دولت تدبیر و امید ۴ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی این بخش تخصیص داده شد اظهار کرد: اورژانس جاده ای پای بست تامین اعتبار و احداث گردید و بزودی افتتاح خواهد شد ، اورژانس جاده ای جوخانه تصویب شده ، تمامی مراکز بهداشتی درمانی بخش تجهیز و نوسازی شدند ، دوباب خانه بهداشت در سرفاریاب و سادات احداث و افتتاح گردید و مهمتر از همه مرکز جامع سلامت شهر سرفاریاب بعنوان یکی از اولویتهای استان تعریف و تصویب و تامین اعتبار شد و هم اکنون در حال تکمیل هست .
وی گفت بر خود لازم میدانم از عزیزانی که در تحقق این خدمات تلاش و همکاری داشتند از جمله جناب دکتر خادمی استاندار محترم ، جناب دکتر چمن و دکتر ایلامی ، جناب اقای بزرگواری نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر فتاح پور فرماندار محترم ، جناب مهندس غفاری ، مهندس احتشامی و همکارانشان و همچنین از علی اکبر صداقت اهدا کننده زمین مرکز جامع سلامت فوق الذکر تقدیر و تشکر کنم . امیدوارم جناب دکتر ایلامی و همکارانشان همکاری و مساعدت کنند تا در اینده نزدیک شاهد ارتقای درمانگاه سرفاریاب از پاره وقت به تمام وقت باشیم .
IMG-20170415-WA0037 IMG-20170415-WA0028 IMG-20170415-WA0027 IMG-20170415-WA0026

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر زحمات رییس عزیز پیشین دانشگاه به بار می نشیند
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1