تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۴۳۳۳۰

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ شعبه اخذ رأی ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد/ کاندیداها در خواست پوستر به چاپخانه‌ها ندهند/ دیدار معلمان نمونه استان با رهبر انقلاب /ضرورت حمایت خیرین از ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

ضرورت تعامل بین اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد/باید امانت‌دار رای مردم باشیم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برضرورت تعامل بین اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری دراستان تأکید کرد.
فتاح محمدی در نشست آموزش توجیهی اعضای هیأت اجرایی برگزارکنندگان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور معاونین استاندار، فرمانداران گچساران و باشت و اعضای هیأت اجرایی برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری گچساران و باشت در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد که این جلسات جهت همکاری و هم‌اندیشی بین اعضا هیأت اجرایی و فرمانداران و همچنین بخشداران برگزار شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و افرادی در اداوار مختلف منصوب شده و آن چیزی که می‌ماند عمل به قانون است و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این حساسیت نیز بیشتر می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما باید نسبت به همدیگر اعتماد داشته باشیم و با هوشیاری و تسلط به قانون کار برگزاری انتخابات را به خوبی انجام بدهیم.
محمدی اذعان کرد: اگر ما در جایی خطایی کنیم قطعا یک روز وجدان ما از ما سوال خواهد کرد و خود را ملامت خواهیم کرد و قطعا آن زمان دیگر دیر است.
وی با بیان این‌که حق مردم باید ادا شود و ما مسوولان باید به ظرافت و حساسیت مردم واقف باشیم گفت: باید بر اساس قانون و مقررات عمل کنیم و امانت‌دار رای مردم باشیم.
محمدی با اشاره به حساسیت برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: ما باید در راستای قانون انتخابات را برگزار کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هیأت اجرایی یک بازوی توانمند فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات هستند و این اعضا باید هماهنگی لازم را با فرمانداران و بخشداران داشته باشند تا انتخابات به نحو مطلوب در شهرستان‌ها و استان برگزار شود.
محمدی با باین این‌که در انتخابات حُسن نیت باید وجود داشته باشد مبنای ما قانون است و به جد باید حساسیت وجود داشته باشد، افزود: دخالت و تغییر در نظر مردم در زمینه رای یک جرم و گناه بزرگ است و نظارت کافی باید بر شعب اخذ رای وجود داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: باید تلاش شود که انتخابات سالم، پرشور و بانشاط و همچنین حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شود.
محمدی ادامه داد: مسوولان و اعضای هیأت اجرایی باید به یکدیگر اعتماد داشته باشند و با هوشیاری و با دقت و با تسلط با قانون یک انتخابات سالم و با نشاط در سطح شهرستان‌ها و استان برگزار کنند.
این مسوول عنوان کرد: در قانون آمده است که فرمانداران می‌تواند ۳۰ نفر را به عنوان افراد معتمد در زمینه هیأت اجرایی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان شهرستان معرفی و شورای نگهبان صلاحیت این افراد را تایید می‌کند.
محمدی اظهار کرد: باید تلاش شود که مردم در آرامش و نظم برای حضور در زمینه اخذ رای حضور داشته باشند چرا که دعوت به مشارکت در انتخابات موجب ارتقاء نظام می‌شود.
وی باب یان این‌که امنیت، رقابت و مشارکت باید در انتخابات وجود داشته باشد، گفت: رقابت در محور قانون باید وجود داشته باشد.
محمدی اذعان کرد: در انتخابات همدیگر را باید نقد کرد ولی نقد باید منصفانه باشد و همدیگر را نباید تخریب کرد.
وی عنوان کرد: تعامل باید بین هیأت اجرایی برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وجود داشته باشد.
محمدی با اشاره به شهرستان‌هایی که دارای جمعیت زیادی هستند، افزود: باید زمینه‌ای تعریف شود که تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان‌ها افزایش پیدا کند.
وی ادامه داد: شعب باید در اولین زمان ممکن مشخص شود و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: در قانون آمده است که هرگونه تخلفات هیأت اجرایی داشته باشند در نظر گرفته و برخورد قانونی شود.
لزوم توجه به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید/کاهش اعتماد بخش خصوصی به برخی دستگاه‌های دولتی
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بر لزوم توجه به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد.
جبار کیانی‌پور در نخستین نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جدید با بیان اینکه سال گذشته به لحاظ دعوت از هیات‌های تجاری خارجی سال خوبی برای بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها در سال گذشته در زمینه تخصیص اعتبارات عمرانی و بدهی‌های دولت به بخش خصوصی کاستی‌های وجود داشت و بخش خصوصی مشکلات فراوانی را تجربه کرد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به هجمه‌های وارد شده از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان به بخش خصوصی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها، تامین اجتماعی و مالیات هجمه‌های فراوانی را به بخش خصوصی استان وارد کردند.
وی تصریح کرد: مهار نرخ تورم، مهار نرخ ارز و رشد اقتصادی نتیجه تلاش بخش خصوصی با دولت بوده که در سال جاری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال باید رویکرد جدیدی برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال داشته باشیم که بهره‌گیری از اندیشه‌های خلاقانه، کسب  و کارهای دانش‌بنیان و نوین و کسب و کار خرد در دستور کار قرار گیرد.
این مسؤول با اشاره به رصد کردن و راستی آزمایی واحدهای تولیدی که در سال گذشته منابعی را دریافت کردند، افزود: منابعی به متقاضیان پرداخت شد که باید بررسی کنیم که این منابع به کجا رفتند و چه میزان اشتغال ایجاد کردند و اگر به انحراف رفته‌اند جلوی آن گرفته شود.
کیانی‌پور در ادامه به برخی مشکلات بخش خصوصی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل اساسی ما در استان این است که منابع سرشار استان به سمت صندوق‌های قرض‌الحسنه رفته که هیچ نقشی در توسعه استان ندارند و با بهره‌گیری از سودهایی با نرخ بالاتر عملا حوزه فعالیت‌های توسعه‌ای بانک را مختل کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: توجه جدی به بازرگانی خارجی و همچنین تولیدات صادرات محور و تدوین استراتژی و راهبرد مسؤولان استانی در هموار کردن مناسبات بین‌المللی می‌تواند به بهود فضای کسب و کار به میزان زیادی کمک کند.
وی با انتقاد از عدم توجه به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواستار الزام بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های متولی حوزه اقتصادی به مصوبات شد و افزود: به دلیل عدم توجه به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بخشی از خواسته‌های ما در سال گذشته محقق نمی‌شود.
این مسؤول خواستار تهاتر بدهی دولت و بخش خصوصی شد و با اشاره به قرار گرفتن پنجره واحد در دستور کار مسؤولان ارشد استانی گفت: بروکراسی اخذ مجوزهای و استعلام‌ها با تشکیل پنجره واحد برداشته شود.
کیانی‌پور بر رفع بحران بیکاری تأکید کرد و افزود: بحران بیکاری مهم وخطرناک‌ترین بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه است و این بحران و چالش باید به عنوان اولویت اول سیاسی کشور در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: بخش خصوصی در حال از دست دادن اعتماد خود به بخشی از بدنه دستگاه‌های دولتی است که بازگرداندن این اعتماد نیازمند نظارت دقیق همه جانبه بر بدنه دستگاه‌های اجرایی است.
اعزام ۳۰ کارشناس و پژوهشگر بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به کنگره بین‌المللی سلامت در تهران
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۰ کارشناس و پژوهشگر بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به کنگره بین‌المللی سلامت در تهران خبر داد
سید هوشنگ رحیمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات و برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح در راستای محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی با همکاری سایر دستگاه‌های بهداشتی و درمانی و خدماتی تاکنون طی چندین سال گذشته خدمات متعددی به محرومان استان ارلائه کرده اتست.
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همکاری دستگاه‌های مربوطه رضایت‌بخش بوده، است، گفت: در سال گذشته راه‌اندازی چندین بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان و اعزام تیم‌های تخصصی را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف داشتیم.
رحیمیان در ادامه با بیان اینکه در راستای اهداف سازمانی و حمایت‌های بهداشتی و درمانی به محرومان از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنیم، گفت: خوشبختانه تا الان خدمات خوبی ارائه کردیم که امیدواریسم بتوانیم درسال جدید با همکاری سایر دستگاه‌ها خدمات بهتر و بیشتری به محرومان استان ارائه دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت و تبریک این هفته به تلاشگران این عرصه اذعان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت ۳۰ نفراز کارشناسان و پژوهشگران بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دوم اردیبهشت‌ماه در کنگره بین‌المللی سلامت در بلایا و حوادث شرکت می‌کنند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرای باشکوه و مناسب چنین همایش‌هایی را در راستای آامدگی لازم در حوادث و بلایا ضروری برشمرد و گفت: تعامل، همکاری و ارتباط دو سویه نهادهای مربوطه در حوزه سلامت قبل از بروز حوادث ضروری و مهم است.
دیدار معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با مقام معظم رهبری در هفته معلم
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دیدار معلمان نمونه و برتر استان به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری در هفته معلم خبر داد.
هادی زارع‌پور اظهار کرد: هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ویژه برنامه‌های خاصی برای این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها به منظور تکریم و تجلیل مقام معلم در مدارس مرکز و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌‌شود.
وی بر تبیین نقش موثر معلم بر تربیت و آینده جامعه تاکید کرد و گفت: هفته معلم فرصتی مناسب برای پرداختن به این موضوع برای دانش‌آموزان است.
این مسوول به نقش بی‌بدیل معلمان در توسعه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: معلمان به عنوان الگوی عملی در جامعه باید نقشی موثر بر جامعه تحت تعلیم خود داشته باشند.
زارع‌پور تجلیل از ۲۵۱ معلم برتر در سطح شهرستان‌ها و ۱۶ معلم برتر در سطح استان را از برنامه‌های مهم هفته معلم عنوان کرد و یادآور شد: این معلمان امتیازات لازم را در شاخص‌های مورد نظر کسب کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری ۱۴ همایش شهرستانی، استانی و منطقه‌ای به منظور تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم بیان کرد و گفت: برنامه «سپاس معلم» نیز با هدف تجلیل معلم هر کلاس توسط دانش‌آموزان آن کلاس از برنامه‌های ویژه هفته معلم است.
زارع‌پور از دیدار معلمان نمونه استانی به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری و دیگر مسوولان کشوری در هفته معلم خبر داد و گفت: این برنامه مهم از ویژه برنامه‌های هفته معلم است که امیدواریم بتوانیم در این هفته آن را انجام دهیم.
ضرورت توجه و حمایت خیرین از ورزش کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش استان، بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعددی در رشته‌های مختلف ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به وجود انواع مشکلات در این حوزه اشاره کرد و افزود: عدم وجود اسپانسر و حامی مالی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ورزشکاران استان شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش استان، گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده اما باز هم مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت ویژه برای رفع آنها هستیم.
این مسوول ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با حمایت‌های انجام شده توانستیم تاکنون پروژه‌های ورزشی متعددی را از محل اعتبارات استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان احداث کنیم.
علوی با بیان اینکه در سال جاری ۱۲ پروژه ورزشی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال را در دست اجرا داریم، گفت: در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها را تا پایان سال ۹۶ تکمیل و افتتاح کنیم (هر ماه یک پروژه را تکمیل و افتتاح کنیم).
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد و یادآور شد: جامعه ورزشی نیازمند توجه و حمایت منابع مهمی مانند خیرین است.
وی نقش خیرین در توسعه ورزش را بسیار چشمگیر و موثر عنوان کرد و گفت: خیرین تاکنون در بخش‌های مختلفی مانند مدرسه‌سازی و مسجدسازی ورود پیدا کرده و کارهای اساسی انجام داده‌اند.
این مسوول ورزش را مانند مدرسه و مسجد موضوعی لازم و ضروری برای مردم بیان کرد و یادآور شد: با فرهنگ‌سازی و تبیین نقش ورزش در سلامت جامعه می‌توان زمینه حضور خیرین در این حوزه را فراهم آورد.
علوی، رسانه‌ها را عوامل محوری و موثر در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی هر موضوعی دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نقش محوری در فراهم کردن زمینه حضور خیرین در حوزه را ایفا کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران این استان را افرادی توانمند و بااستعداد دانست و با اشاره به کسب مقام‌های قهرمانی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی توسط این ورزشکاران، این مقام‌ها را دلیل اثبات توانمندی آنها بیان کرد.
وی، ادامه داد: باید با همکاری همه مسوولان، دستگاه‌ها و دیگر منابع به خصوص خیرین این ورزشکاران را حمایت کرده تا بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.
اختصاص بیش از ۱۰۰۰ شعبه اخذ رأی ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد/استفاده از بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص بیش از ۱۰۰۰ شعبه اخذ رأی ریاست‌جمهوری در این استان خبر داد.
فتاح محمدی در جمع خبرنگاران  با اشاره به افزایش شعب اخذ رای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دور گذشته تعداد ۷۷۱ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا وجود داشت.
وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و شهر و روستا و همچنین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سطح استان بیش از ۱۰۰۰  شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تعداد داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح استان افزود: تعداد ۴ هزار و ۴۹۸ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان کهگیلویه وبویراحمد نام‌نویسی کرده‌اند.
محمدی تصریح کرد: از این تعداد ۷۲۷ نفر برای شورای شهر و تعداد ۳ هزار و ۹۷۱ نفر برای شورای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.
وی به تعداد خانم ثبت‌نام شده اشاره و بیان کرد: از مجموع ۴ هزار و ۴۹۸ نفر تعداد ۳۴۳ نفر خانم  و تعداد ۴ هزار و ۶۲۸ نفر آقا برای شورای اسلامی شهر و روستا در سطح استان نام‌نویسی کرده‌اند.
این مسوول عنوان کرد: از مجموع دواطلب خانم تعداد ۶۰ نفر در حوزه شهری و تعداد ۲۷۸ نفر خانم در حوزه روستایی نام نویسی کرده‌اند.
محمدی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر  بیان کرد: در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برای اولین بار اخذ رای به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای اخذ رای ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی در استان کهگیلویه و بویراحمد چیزی مشخص نشده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به انصراف برخی از داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستان ابراز کرد: در حال حاضر تعداد ۴۲ نفر از داوطلبین انصراف خود را از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت مکتوب به فرمانداری‌های شهرستان ارائه داده‌اند.
محمدی با اشاره به روستاهای صعب‌العبور برای اخذ  رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای روستایی اظهار کرد: برای مناطق صعب‌العبور روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد بالگرد در نظر گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به چاپ پوستر کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: تا زمانی که ابعاد پوستر به کاندیداها اعلام نشده کاندیداها درخواست چاپ به چاپخانه‌ها ندهند.
تکمیل ۸ پروژه آموزشگاهی با استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان بویراحمد
معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از تکمیل ۸ آموزشگاه با استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان بویراحمد خبر داد.
معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در جمع مدیران این اداره ضمن اشاره به موفقیت‌های قابل توجه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سطح استان  و کشور اظهار داشت: معاونت پشتیبانی یکی از بخش‌های مهم و حائز اهمیت آموزش و پرورش محسوب می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست، عملکرد و دستور کارهای معاونت مذکور، مشمول ابعاد پشتیبانی‌های آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان می‌شود.
رحیم همت‌پور گفت: در سال گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم که با همت خیرین و همکاری و تلاش بی‌دریغ همکاران به خصوص مدیر آموزش و پرورش شهرستان توانستیم مشکلات را حل کنیم و از طریق درآمدهای اختصاصی بخشی مهم از نیازهای اداره شهرستان را برطرف کنیم.
وی در ادامه بخشی از گزارش عملکرد حوزه پشتیبانی را در سال ۱۳۹۵، تشریح کرد و گفت: در این حوزه در واحدهای مختلف کارهای خوبی انجام گرفت که می‌توان موارد ساخت یا تکمیل ۸ آموزشگاه با استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان، خرید ۱۵۰ میلیون تومان تجهیزات برای مدارس طرح اسکان، اجرای ۱۷ هزار متر ایزوگام مدارس شهرستان، توزیع اقلام مورد نیاز در ۱۳۸ آموزشگاه، بایگانی ۶ هزار حکم حقوقی و ۱۲ هزار فرم ارزیابی در پرونده فرهنگیان در واحد بایگانی و ثبت بیش از ۴۸ هزار نامه در دبیرخانه را نام برد.
همت‌پور با تقدیر و تشکر از همکاران خود در این حوزه خاطرنشان کرد: اقدامات فوق با همیاری و هم‌افزایی کلیه مسؤولان و کارمندان ذی‌ربط در بخش مذکور محقق شد و امید آن داریم روند رو به رشد در حوزه ما همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1