تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۲۴۳۲۸۵

محمد هاشمی: برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های هاشمی رفسنجانی ثبت نام کرده‌ام

۰
کبنا ؛محمد هاشمی می‌گوید برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های برادرش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است.

برادر مرحوم آیت الله هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من با توجه به آرمان و اندیشه مرحوم هاشمی که اعتلای ایران، رفاه و آسایش برای مردم است، بر آن شدم از این طریق در حد توان خود، آرمان‌های ایشان را پیگیری کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم شما فردی بوده یا تصمیم جمعی خانواده مرحوم هاشمی بوده است، ‌اظهار کرد: این تصمیم، تصمیم جمعی خانواده ایشان است.
هاشمی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع روحانی کنار خواهید رفت؟ تصریح کرد: این حرف‌ها برای کناره گیری زود است.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که آیا شما با اصلاح طلبان هم مشورت کرده‌اید؟ گفت: با برخی افراد در این زمینه صحبت کرده‌ام که نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم. من هم مشورت داشته‌ام و هم به من تکلیف شده که در انتخابات حضور داشته باشم، زیرا صحنه‌های انتخابات بسیار حساس است و به من تکلیف شد که در صحنه حضور داشته باشم.
وی با تاکید بر اینکه در انتخابات مستقل است افزود: ضرورت هایی وجود داشته که من کاندیدا شوم از جمله توصیه‌های مرحوم هاشمی. نظر ایشان این بود که با توجه به صحنه رقابت‌ها حتما لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد و من بر این اساس وارد انتخابات شدم.
خبرنگاری در ادامه از هاشمی پرسید که نظر شما در مورد ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات چیست؟ که وی در پاسخ گفت: این مساله با حوزه مقام معظم رهبری مرتبط می شود که از ماه گذشته نقل و قولهایی در مورد جلسه احمدی نژاد با رهبری مطرح شده است و نمی توانم در این زمینه خیلی اظهار نظر کنم.
رئیس اسبق صد ا و سیما همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد صدا و سیما در پوشش انتخابات گفت: رسانه ملی باید به صورت ملی عمل کند و گرایش سیاسی نداشته باشد. مرحوم  امام هم بر این اعتقاد بود که گرایش‌های سیاسی مدیران صدا و سیما نباید در اداره این رسانه دخیل شود. من معتقدم مدیران صدا و سیما باید گرایش سیاسی خود را کنار بگذارند و طبق قانون عمل کنند.
وی در پایان درباره اولویت‌های دولت احتمالی وی نیز تصریح کرد: قانون و برنامه ششم توسعه اولویت‌ها را مشخص کرده و من هم بر اساس همین اولویت ها عمل خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1