تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۴۳۲۵۹

جاوید: برای آسایش مردم یاسوج دست به اجرای طرح‌های زدیم / اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید / توضیح در خصوص ابهامات مزایده گلخانه «گل و گیاه»

۱۱
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: در شهرداری یاسوج در این دوره تنها به دنبال رفاه حال مردم و ساختن شهری در خور آنها بودیم، متأسفانه در این نشست‌ها اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمد علی جاوید ظهر امروز در نشست شورای ترافیک که در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: خط‌کشی گذرگاه‌ها در جلوی آموزشگاه‌های یاسوج باید با هزینه تخصیصی از جرائم راهنمایی و رانندگی انجام شود، ولی تاکنون از اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان که از محل جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری یاسوج تخصیص داده شد، اما هیچ پولی از این این محل به شهرداری یاسوج هنوز داده نشده است.
جاوید با اشاره به آغاز تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج، بیان کرد: این طرح به‌منظور آسایش و ایمنی پیاده‌روها در آبشار یاسوج است که با تعریض ۶ متر به پهنای آسفالت آبشار یاسوج این جاده توسعه پیدا خواهد کرد و رفاه حال و آسایش شهروندان و مسافران را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طرح تعریض و توسعه آبشار یاسوج تا خردادماه امسال به‌منظور آسایش شهروندان و امنیت پیاده‌روهای این جاده به‌ پایان خواهد رسید.
شهردار یاسوچ با اشاره به نمایشگاه گلخانه در شهر یاسوج، گفت: شهرداری به‌ منظور ایجاد و توسعه فضای سبز در سطح شهر کوشش‌های زیادی می‌کند و از طرفی نمایشگاه گلخانه گل و گیاه در شهر یاسوج الگویی برای استفاده هرچه بیشتر مردم از فضای سبز و گلخانه است.
وی ادامه داد: شهر یاسوج همانند سایر شهرهای همجوار گلخانه در درون شهر برپا کرده است و این نمایشگاه تعریفی از فضای سبز خواهد بود.
وی با اشاره ابهامات در خصوص مزایده گلخانه گل و گیاه شهر یاسوج، اظهار داشت: این گلخانه بعد از طی روال قانونی و گذاشتن در مزایده و آگهی در سطح شهر ایجاد شد.
وی در پاسخ به مدیر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج با مشورت متخصصان در حوزه شهری طراحی شده است، در این نشست‌ها اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

جهانشاهی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر جاوید
الحق که شایستگی مدیریت شهری را دارید
امیدواریم با برنامه هایش خوبتون شهری خوب در آینده داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
شهردار فقط دنبال شانتاژ تبلیغاتی هست هر جا که گذرش میخوره یه عکاس باهاشه و عکس میندازه
رک
Iran, Islamic Republic of
روزایه اخرشه ایشالا
این سایتم صبح تا شب تعریفتو بده فایده نداره
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاوید زنده باد اعتدال پاینده باد
گوهری جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
ایول به شهردار دکتر جاوید و روابط عمومی اش
همشری
با سلام اقای دکتر جاوید لطفا برای سی متری شهدای سادات هم اقدام فرمایید متاسفانه چندین ساله به همین حال مانده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
همیشه سعی کنیم واقع بین باشیم

انصافا تاکنون شهرداری به این کارامدی و دستپاکی در یاسوج وجود نداشته و مهمترین چیزی که برای همگان اثبات شده و در تمامی ادوار گذشته وجود نداشته ودر دوره دکتر جاوید تحقق پیدا کرده ، انضباط مالی است
چاووش
Iran, Islamic Republic of
دوستان اگر انصاف داشته باشیم خدمات شهرداری در بحث زیباسازی شهر درمقایسه با تمام دوره های مدیریت شهری یاسوج بیسابقه بوده انشا اله درتوجه به زیرساخت ها هم شهرداری موفق باشد.توجه به تعریض وتوسعه پارک آبشار وایمنی سازی محل عابر پیاده نمونه ای از کارهای خوب ونشان دهنده درایت شهردار ومجموعه همکاران وی در زیباسازی شهر میباشد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر جاوید حدود شش ماه پیش با گروهی از همکاران و شورای شهر از وضعیت خیابا واقع در شرف آباد کوی آزادگان خیابان شهید نیک پی فرعی ۹ بازدید نمودید ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته پس برای رفاه حال شهروندان خیابانها را درست کنید که این خیابانها ی خاکی در خور و منزلت این مردم نمی باشد به ولله بعنوان یک مسئول در برابر مردم وپیشگاه خداوند منان جوابگو خواهید بود.
کارمند شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای مث...د؛درمورد ...د برپاکردن نمایشگاه بهاره بدون اجازه شورای ترافیک استان اقدام کردی و باعث کشته شدن سه نفرانسان بیگناه شدی هم حرفی بزن.
کارمند شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
صدحیف بر اسم .. ؛که فامیلیه یه عده شد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1