تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۴۶

کاظمی؛ شهرداری یاسوج نباید سرخود عملی را انجام دهد/ اجرای طرح‌ها و برپایی نمایشگاه‌ها باید کارشناسی شده باشد

۳
۰
کبنا ؛نشست شورای ترافیک در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست شورای ترافیک امروز به ریاست معاون امور عمرانی استانداری با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رئیس پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداران استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: نامه‌های شورای شهرستان بویراحمد ۲۲ مصوب دارد که برخی از شهرداران به‌جای اینکه مصوبات را در دست داشته و آن را اجرا کند، متأسفانه عملی را انجام نداده که این خود باعث ترافیک در شهر می‌شود.
کاظمی بابیان اینکه شورای ترافیک هیچ اطلاعی از برگزاری نمایشگاه بهاره پیش از عید نوروز در شهر یاسوج نداشت، افزود: سال گذشته پیش از عید نوروز در بلوار کشاورز یاسوج نمایشگاه بهاره به‌منظور تجاری‌سازی برگزار شد. شهرداری بدون توجه به جایگاه پیاده‌رو در این نمایشگاه موجب کشته شدن ۳ تن شد.
وی در ادامه افزود: شهرداری باید پاسخگو باشد که چرا بدون مجوز از شورای ترافیک استان نمایشگاه بهاره را در بلوار کشاورز برگزار کرد.
وی با اشاره به نمایشگاه گل و گیاه در بلوار چمران، گفت: هیچ‌کسی در استان با برپایی نمایشگاه گل‌فروشی در یاسوج مخالف نیست، گرچه با آگاهی به اینکه در بلوار چمران یاسوج بیشترین آمار تلفات و ترافیک را داشتیم، شهردار باید این موضوع را جدی بگیرد و نمایشگاه‌ها را در جایگاهی برپا کند که باعث تصادفات و ترافیک در شهر نشود.
کاظمی با اشاره به آغاز تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج، بازگو کرد: شهرداری یاسوج بدون اینکه از شورای ترافیک مجوزی داشته باشند هر عملی را سرخود انجام می‌دهد و طرح‌ها را خوب توجیه می‌کند.
وی در ادامه بابیان اینکه شهرداری پارک را به گلخانه برگردانده است، افزود: شهرداری یاسوج جهت جلوگیری از مشکلات ترافیک باید برای اجرای هر طرحی مجوز بگیرد و سرخود عملی را انجام ندهد. درسته که شهردار هستید، ولی نباید سرخود هر عملی را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای .. با اقای جاوید .. دارد واین باعث مشکل برای مردم است هر نامه ای که از شهرداری نزد ایشان برود نظرش مخالف ولو اینکه کس بخواد اب بخرد
کارمند شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ب..شهردار (جاوید)همیناروهم داره...شهرداری که دیدم
Iran, Islamic Republic of
اقای .ی فقط مشکل ساز هستید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1