تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۲۴۳۰۴۴

متن کامل صحبت‌های «رئیسی» پس از ثبت‌نام؛ دولت من، دولت کار و کرامت است (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛آیت‌الله رئیسی پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر شد، گزیده‌ای از سخنان وی به شرح زیر است؛
*از افتخارات نظام این است که تمام اجزا در این نظام با رای مردم رقم می خورد
?از افتخارات نظام است که رای مردم در آن تشریفاتی نیست و سرنوشت کشور بر اساس آن رقم می خورد
?مردم عزیز کشور فرصت دارند تا در هر انتخابات برای ارزیابی آنچه انتخاب کردند و اراده کردن و تصمیم گرفتن برای آینده کشور تصمیم گیری کنند.
?کشور ما پس از گذشت چهار دهه دولت هایی مختلفی به خود دیده و دولت ها به سهم خد گام هایی در جهت پیشرفت برداشته اند که باید اقدامات خوب همه دلوت ها و دولت مردان را ارج نهاد، اما علی رغم تلاش های انحام شده، وضعیت کشور در وضعیتی است که مردم سوال می کنند چرا بیکاریم؟ مردم نگران کسب و کار و رونق هستند.
?در نظام ما رای مردم تشریفاتی نیست.
?رای مردم سرنوشت بخش های مختلف کشور را رقم می زند.
?این یک افتخار برای نظام محسوب می شود.
?کشور ما بعد از گذشت سه دهه دولتهای مختلفی را تحربه کرده است.
?در این دولتها گام هایی در جهت پیشرفت ملت برداشته شده است.
?لکن علیرغم همه ی تلاش های انجام شده شرایط کشور به طوری است که مردم سوال می کنند چرا بیکاری وجود دارد؟ مردم سخنانشان این نیست کشور با این همه منابع عظیم آیا در شان ملت ماست که شخص بیکاری شرمنده خانواده ش شود؟
?با مدیریتی که  فرای جناح ها و دسته  جات های سیاسی فکر کند  برون رفت از این وضعیت امکان پذیر است.
*بیکاری موجود زیبنده کشور نیست.
*برای برون رفت از مشکلات باید فراتر از جناح ها فکر کرد.
*به تحول مدیریتی نیاز داریم
*با این همه سرمایه بسیاری که در کشور وجود دارد آیا در شان کشور ما است که شخص بیکاری شرمنده  خانواده خود باشد!!؟
?نظر روستاییان، شهرنشینان، نخبگان و صاحب نظران این است که کشوری با این همه ذخایر و سرمایه های ارزشمند، با این منابع عظیم انسانی و نیروهای جوان مبتکر خلاق و نوآور و این سرمایه بسیار، آیا در شان ملت است که شخص بیکاری شرمنده خانواده اش شود؟
?با یک مدیریت فراجناحی و تفکر فراتر از دسته جات سیاسی عمل می کند، و استفاده از همه توانمندی های کشور به ویژه نیروی انسانی کارآمد می تواند اقدامات خوبی صورت بگیرد.
?امروز وضعیت و شرایطی که وجود دارد، حتما امکان تغییر و تحول در آن وجود دارد که گام نخست آن تحول در نظام مدیریتی است، به این معنا نیست که دولتمردانی که اکنون حضور دارند و تلاش می کنند تلاش ارزشمندی نیست نه به این معنا است که رویکردها اصلاح شود، میتوانیم شرایط حمایت از تولید و هم بالا بردن نقش مردم در اقتصاد و بالا بردن بهره وری داشته باشیم.
**شعار من "کار و کرامت" است.
? در دولتها گام‌هایی در جهت پیشرفت ملت برداشته شده است اما وضعیت کشور به گونه ای است که مردم سئوال میکنند که چرا بیکاری؟! مردم نگران کسب و کار خودشان هستند.
? با مدیریتی که فرای دسته جات سیاسی فکر کند و به کشور و اعتلای کشور فکر کند، می‌توان این مشکلات را حل کرد.

*اجزای این نظام با رای مردم رقم می خورد، این از افتخارات نظام است که رای مردم در ان تشریفاتی نیست و رای مردم سرنوشت کشور و بخشهای مختلفی از کشور را رقم می زند.
وی افزود: مردم فرصتی دارند در هر انتخابات که ابتدا برای بازنگاهی به آنچه برگزیدند و ارزیابی به انچه انتخاب کردند اقدام کنند و فرصت دوم اراده کردن و تصمیم گرفتن برای اینده کشور است

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کدام از دولت ها به سهم خوب گام هایی در جهت پیشرفت کشور انجام داند که باید اقدامات خوب دولت ها دولتمردان را ارج نهاد لکن علی رغم همه تلاش هات وضعیت و شرایط کشور در وضعیتی است که مردم سوال می کنند چرا بیکاری؟ مردم نگران کسب و کار و رونق آن هستند

رئیسی گفت: روستاییان و شهرنشینان و نخبگان و صاحب نظران سخناشان این است کشوری با این همه سرمایه های ارزشمند و منابع عظیم انسانی و نیروهای جوان خلاق نوآور و این همه سرمایه که در کشور وجود دارد آیا در شان ملت ما است که شخص بیکاری شرمنده خانواده شود؟ ایا برون رفت از این مسئله امکان ندارد؟ بله امکان دارد، در صورتی که توانی فراتر از دسته های سیاسی فکر کند و به اعتلای کشور و استفاده توانمندی های کشور فکر کند.



وی تاکید کرد: در گام اول نیازمند تحول مدیریتی هستیم اما به معنای این نیست تلاش دولتمردانی که تلاش می کنند ارزمند نباشد بلکه معنا ابن است که باید رویکردها اصلاح شود باید به گونه روند را اصلاح کنیم که هم نقش مردم در اقتصاد قائل شویم و هم بهره وری داشته باشم و باید اقتصادی ایجاد کنیم که در تمکانه های ایام اقتصاد کشور را دچار مشکل نکند و اقتصادی مقاومتی به همین معنا است و این موضوع شدنی است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
والله و بالله اگر بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانجات و پتروشیمی ها و شرکت ها راه اندازی شود باز هم بیکاری وجود دارد و دلیل این مهم، فارغ التحصیل شدن دانشجویان مراکز آموزش عالی در هر ماه و سال است. هیچ رئیس جمهوری نمی تواند بیکاری را ریشه کن کند.
همچنین است که: امروزه بیشترین افراد جهت اشتغال از میان جنس ..انتخاب می شود پس ...، با مردم شفاف باشید.
unknown
Iran, Islamic Republic of
سید انقلابی انتخاب است.والسلام.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
همه می شناسنت ...
حشام
Iran, Islamic Republic of
من تربه وش نیکنی
سعید
Iran, Islamic Republic of
حجه الاسلام رئیسی کی ایت الله شد؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1