تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۲۴۳۰۰۷

گچساران قهرمان دسته یک والیبال نشسته کشور شد /برگزاری برنامه «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
گچساران قهرمان دسته یک والیبال نشسته کشور شد

در دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور که به عصر امروز به میزبانی تیم سامان سوله آمل برگزار شد، تیم نفت و گاز گچساران برابر تیم هیئت والیبال جانبازان مخابرات خراسان رضوی به پیروزی سه بریک دست یافت وجام قهرمانی را بالای سر برد.
در دیدار رده بندی این مسابقات تیم هیئت جانبازان و معلولان گرگان با پیروزی سه بریک برابر تیم سامان سوله آمل به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت تا دست آملی‌ها به عنوان میزبان از جام کوتاه بماند.
مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان حضور در مرحله مقدماتی با حضور ۲۴ تیم آغاز و پس از آن ۱۲ تیم در مرحله دوم صعود کردند و در نهایت چهار تیم از هر گروه به مرحله نهایی مسابقات در آمل صعود کردند.
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم مخابرات خراسان رضوی، شهرداری تبریز، نفت گاز گچساران، بیمه دانا گرگان، سامان سوله آمل، هیئت ارداق قزوین و هیئت رشت که از مرحله گروهی صعود کردند، از روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل آغاز وعصر امروز جمعه پایان یافت.
این رقابت‌ها ابتدا در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار شد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
تیم سامان سوله آمل درنخستین سال حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور با درخشش درمرحله رفت گروه یک مسابقات به عنوان تیم نخست گروه یک شد ودر بازی‌های برگشت، با قرار گرفتن در رده سوم و به لطف امتیاز ست شماری کمتر درنهایت به مرحله پایانی مسابقات صعود کرد.

گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم
فرماندار گچساران گفت: گزارشی از فوت مصدومان آتش‌سوزی امروز گچساران نداشته‌ایم.


عبدالرحیم رحیمی  در خصوص حادثه انفجار یک باب منزل مسکونی در محله لبنان گچساران که صبح امروز رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه ۵ مرد و یک زن دچار حادثه سوختگی شدید شدند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ کدام از این حادثه‌دیدگان فوت نکرده‌اند.

رحیمی با تقدیر و تشکر از انجامات انجام شده توسط متولیان امر در این شهرستان تصریح کرد: جا دارد از پرسنل بیمارستان شهید رجایی و اورژانس ۱۱۵ گچساران و آتش نشانی و آمبولانس بیمارستان نفت تقدیر و تشکر به عمل آورم که امروز در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شده و اقدامات عاجل را انجام داده‌اند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: انجام این عملیات با این سرعت نتیجه انجام مانورهای عملیاتی در این شهرستان است که شاهد بودیم در حادثه امروز در سریعترین زمان ممکن ارتباطات چندگانه برقرار شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده دو نفر از مصدومین به وسیله بالگرد و آمبولانس به یاسوج، دو نفر دیگر از طریق آمبولانس به شهرستان گناوه اعزام شده‌اند.

رحیمی ابراز کرد: با هماهنگی به عمل آمده با استان فارس بالگرد استان فارس در سریعترین زمان ممکن به گچساران آمده و در اعزام دو مصدوم دیگر به شیراز با ما همکاری لازم را به عمل آورده است.





برگزاری برنامه «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه «سپاس معلم» به مناسبت هفته معلم در مدارس سراسر استان خبر داد.
هادی زارع‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته معلم از روز ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله برنامه‌های متعدد و گوناگونی در این هفته اجرا می‌شود، افزود: این برنامه‌ها با هدف تبیین نقش محوری معلم و تجلیل از آنها برگزار می‌شوند.
وی با بیان اینکه در این هفته معمولا دو دسته برنامه اجرا می‌شود، گفت: یک دسته از برنامه‌‌ها توسط پرسنل و دسته دیگر توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شوند.
این مسوول دیدار با نماینده ولی فقیه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری همایش پیاده‌روی و تجلیل از معلمان نمونه را از جمله برنامه‌های اجرایی توسط پرسنل عنوان کرد.
زارع‌پور با اشاره به برنامه‌های اجرایی توسط دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان هر مدرسه نیز در این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشن‌های هفته معلم را اجرا می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم توسط دانش‌آموزان را برنامه «سپاس معلم» عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه در مدارس سراسر استان در هفته معلم برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه توسط دانش‌آموزان با هدف تجلیل از مقام معلم برگزار می‌شود، یادآور شد: بر اساس این برنامه دانش‌آموزان هر کلاس از معلم خود تجلیل می‌کنند.
این مسوول، خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت بهترین کادو و تجلیل از معلم موفقیت و رسیدن به مدارج بالای علم و تحصیل است که معلمان را از همه چیز بیشتر خوشحال‌تر می‌کند پس دانش‌آموزان باید بدانند وقتی معلم خود را تجلیل واقعی کرده‌اند که نتیجه زحمات آنها را در با فتح سکوهای موفقیت در سطوح مختلف علمی نشان دهند.
زارع‌پور برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی، برگزاری ۱۴ همایش شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برای تجلیل از معلمان نمونه و و اهدای گل به معلمان از طرف مسوولان اداره کل به نزدیک‌ترین مدرسه به محل کار را از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم عنوان کرد.

میزبانی گچسای جنوب گچساران از اقلید فارس در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال
گچسای جنوب گچساران به مصاف اقلید فارس در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور می‌رود.
از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم گچسای جنوب گچساران میزبان اقلید فارس است.
در این گروه ۷ تیم حضور دارند که تیم‌های مارون کهگیلویه و گچسای جنوب با هم همگروه هستند.
تیم‌های این گروه سن‌سون زاهدان، هامون سیستان، اقلید فارس، امیدفردا فریدن اصفهان، صدرا شیراز، مارون کهگیلویه و گچسای جنوب هستند.
مهدی صادقی سرپرست تیم فوتبال گچسای جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار با اقلید فارس اظهار کرد: این تیم متعلق به مردم شهرستان گچساران است و ما انتظار داریم که هواداران ما را در دیدارهای خانگی همراهی کنند.
وی ادامه داد: تیم گچسای جنوب به صورت خصوصی مدیریت می‌شود و وابسته به اداره و یا سازمانی نیست و از این رو انتظار داریم که مسوولان به کسانی که جیب شخصی برای اعتلای نام این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند همکاری کنند.
صادقی خاطرنشان کرد: نداشتن سالن برای تنها تیم گچسارانی در لیگ فوتسال کشور در شهری که تعداد سالن ورزشی زیاد دارد چندان مناسب نیست.
سرپرست تیم فوتسال گچساران جنوب گفت: تنها خواسته ما از مسوولان این است که نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند چرا که این تیم متعلق به مردم و این شهرستان است.
صادقی تصریح کرد: گچساران شهری است که استعدادهای فراوانی در زمینه فوتسال دارد که اگر نگاه ویژه‌ای به آن شود به راحتی می‌توانیم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.
وی در پایان با دعوت از مردم گچساران برای حضور و تشویق این تیم در روز بازی اظهار کرد: امیدواریم مسوولان شهرمان به این تیم مردمی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
این بازی جمعه ۲۵ فروردین از ساعت ۴ بعد از ظهر در سالن شهید بشارت گچساران برگزار می‌شود.



آمریکا و شرکای داخلی به دنبال ناکامی جریان انقلابی در انتخابات هستند
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: حرف اصلی آمریکایی‌ها این است که جریان انقلابی نباید در ایران سر کار بیاید و قدرت بگیرد و شرکایی هم در داخل دارد که چون هدف مشترکی دارند پس به طور جدی با هم همکاری می کنند.
داود گودرزی در جمع مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زینب (س) و با اشاره به مراسمات معنوی ماه رجب و شعبان بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین مسأله‌ای که وجود دارد مسأله معنویت برای جوان انقلابی است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست ۵۰۰ نفره مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان که در اردوگاه امام حسین(ع) روستای دهنو در شهر یاسوج در حال برگزاری است بیان کرد: رهبری فرمودند برای دفاع از انقلاب دو حرکت نیاز داریم؛ حرکتی بیرونی و حرکتی درونی، حرکت بیرونی همان ساز و کارهایی هست که باید انجام شود که باید پیش برنده و پیش رونده باشیم و حرکت درونی که مهمتر است معنویت می‌باشد چرا که اگر رشد در اخلاق و معنویت نباشد هر چه امکانات باشد نمی‌توان از این انقلاب دفاع کرد.
گودرزی به آسیب‌های عدم معنویت در نیروها اشاره و تصریح کرد: اگر معنویت نباشد نه تنها نمی‌توان از انقلاب دفاع کرد بلکه در بعضی جاها نیز بر عکس عمل می‌شود؛ همان‌طور که می‌بینیم در این چند سال پیروزی انقلاب در بعضی از افراد رشد معنوی لازم و خودسازی نبود و بعد به قدرت رسیدند، دچار هوا های نفسانی شدند و ظاهر را نگه داشتند به اسم انقلابی‌گری اما رفتارهای دیگری نشان دادند.
وی به عناصر دخیل در انتخابات ۹۶ اشاره کرد و گفت: یکی از این عناصر فعال دشمن است با محوریت آمریکا؛ ما در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم که حتما برای انتخابات ما نقشه دارد و عنصر و بخش دیگر جریان غیر انقلابی است.
گودرزی با بیان اینکه آخرین حرف آمریکا چه در دولت قبل و چه در دولت کنونی این هست که اگر قبلا توصیه به عدم حضور می‌شد در انتخابات اما الان توصیه می‌کنیم همه پای صندوق‌ها بروند چرا که می‌شود در انتخابات سرنوشت کشور را تغییر داد و جریان مد نظر خود را سر کار آورد.
رئیس بسیج دانشجویی کشور افزود: حرف دیگر دشمن این است که ما نیازی به امتیاز دهی اقتصادی به ایران نداریم و تحریم‌ها را بیشتر می‌کنیم چون بخشی در ایران شکل گرفته است که تحلیل خود را از ما می‌گیرند.
وی ادامه داد: در سال ۹۵ گفته شد که آمریکایی‌ها تحریمی را بر نخواهند داشت و الان هم دیدیم که نزدیک انتخابات هستیم و تحریم جز در چند بخش محدود مثل یکی دو تا هواپیما که دست دولت را می‌گیرد برداشته نشد.
وی تاکید کرد: در هیچ عرصه‌ای تحریم‌ها برداشته نشد، نفت خرید می‌شود اما پول آن چطور برمی‌گردد معلوم نیست چون مبادلات بانکی و تحریم‌های آن برداشته نشده است و پولی دست ما را نمی‌گیرد.
گودرزی به جمع‌بندی خطرناک بیرون آمده از اندیشکده‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: آنها در اندیشکده‌ها نشستند و گفتند علت اینکه نمی‌شود به نظام حکومتی ایران ضربه زد به این خاطر هست که مردم محکم پشت سر حاکمیت خود هستند؛ چون حکومت دینی هست و مردم دین‌دار هستند، دست از حاکمیت دینی بر نمی دارند پس باید در دراز مدت دین را از مردم گرفت و در کوتاه مدت باید فشارهای اقتصادی را آن قدر زیاد کرد تا مردم دست از حاکمیت دینی بردارند و آن موقع ضربه زد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن بیان تلاش دشمن برای تغییر در ذائقه‌ها، فرهنگ، باورها و رفتارهای عمومی، گفت: تلاش دشمن بر جهت دهی افکار عمومی است تا طبقه‌ای را در ایران شکل دهد تحت عنوان طبقه متوسط شهری که بیشتر به دنبال معیشت باشد و نه سیاست و سرنوشت کشور باشد.
گودرزی تصریح کرد: حرف اصلی آمریکایی‌ها این است که جریان انقلابی نباید در ایران سر کار بیاید و قدرت بگیرد و شرکایی هم در داخل دارد که چون هدف مشترکی دارند پس به طور جدی با هم همکاری می کنند.
وی با بیان اینکه به عنوان بچه‌های انقلاب مبنا و معیاری داریم افزود: مبنای ما چارچوب اندیشه انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی است.
گودرزی گفتمان انقلاب اسلامی را قرآن، روایات اهل بیت، بیانات و نصایح امام و رهبری امت و قانون اساسی دانست و گفت: اگر نقدی می‌شود هیچ فرقی بین رجل سیاسی وجود ندارد چرا که همه آدم‌ها، رفتارها، گفتارها را در چهارچوب انقلاب اسلامی می‌بریم تا ببینیم جایگاهی دارند یا نه.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه سنجش‌ها بر اساس شاخص‌های بیان شده می‌باشد بیان کرد: در مورد هر کسی حرف زده می‌شود با شاخص حرف می‌زنیم و با کسی عهد اخوت و یا کینه‌توزی نداریم.
گودرزی ضمن بیان اینکه در این چارچوب ترسیم شده وقتی رفتارها و گفتارها را بررسی می‌کنیم در بعضی جاها اشتباهات قابل گذشت هستند ولی در بعضی دیگر قابل گذشت نیست، تصریح کرد: در بعضی جاها تناقض‌ها با شاخص‌های اصلی انقلاب دست و پنجه نرم می‌کند.
وی بیان کرد: محور همه اندیشه و گفتمان ما ولایت فقیه است، اندیشه سیاسی ما در اسلام این است که حکومتی تشکیل بدهیم و در راس آن ولایت فقیه است که نایب امام زمان (عج) می‌باشد و باید تبعیت محض کنیم.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه ما باید تلاش کنیم که ولی زمان از ما چه می‌خواهد ولو اگر سکوت کرده باشند، تاکید کرد: وای به حالی که ولی فقیه به ما سرانگشت اشاره نشان دهد و یا بیاید پشت میکروفن حرف بزند؛ چراکه اشتباه از جنس اشتباهاتی نیست که بگذریم و اینجا اگر حرف ولی فقیه را زمین گذاشتیم هیچ فرقی با جریان صفین نخواهیم داشت.
گودرزی به نقش رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش رهبری در جامعه اسلامی نقش تعیین کننده است و نه اتمام کننده و مثال بارز آن را می‌توان در جنگ احد مشاهده کرد، با وجود آنکه رهبری را پیامبر (ص) بر عهده داشتند و همه مسلمانان نیز در جنگ هستند اما باز هم مسلمانان شکست می‌خورند.
وی علت شکست در جنگ احد را عدم ولایت‌پذیری برخی از افراد بیان کرد که حرف گوش نکردند و محل ماموریت خود را در میانه کار رها کردند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصرح کرد: چرا حضرت امیر در کوچه ها می‌گشت و این عمار و این مالک می‌گفت، چون مالک و عمار مسیر اعمال ولایت را ایجاد می‌کردند؛ حرف‌های حضرت را تبیین می‌کردند  و حضرت می‌آمد و حرف‌های جدید می‌زدنند و به طور کلی دایره اعمال ولایت را گسترش می‌دادند.
وی تاکید کرد: اگر حضرت علی هم باشی ولی مردم حرف تو را گوش ندهند و امثال مالک و عمار در رکاب تو نباشند آخر باید سر در چاه کنی و گریه کنی.

گودرزی افزود: رهبری جهت دهی می‌کند، گفتمان ایجاد می کند و از انحراف جلوگیری می‌کند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی به شاخص‌های انقلابی‌گری در بیان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر شخصی و یا جریانی داری پنج مشخصه زیر باشد می توان به او انقلابی گفت که اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های اساسی انقلاب را قبول داشته باشد، تلاش برای تحقق این اهداف داشته باشد، با دشمن مرز داشته باشد و نسبت به دشمن حساس باشد، استقلال کشور را قبول داشته باشد و تقوای دینی و سیاسی داشته باشد.
گودرزی همچنین تاکید کرد: البته به گفته مقام معظم رهبری باید نگاه خود را باز کنیم و اگر کسی از ۱۰۰ نمره ۱۰ را هم بیاورد انقلابی می‌‌شود.
وی افزود: جنبش دانشجویی در یک کلمه یعنی روشنگری  و مردم می خواهند از ما واقعیت‌ها را بشنوند و باید مطالعه کنیم و مطالبه‌گر باشیم.


خدمات گسترده آبرسانی به روستاهای گچسارن طی سال‌های اخیر
فرماندار گچساران از خدمات گسترده آبرسانی به روستاهای گچسارن طی سال‌های اخیر خبر داد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به عملکرد اداره آبفار در این شهرستان اظهار کرد: تعداد ۴۴ روستا بالغ بر ۲۷ هزار نفر در چهار ساله اخیر آبرسانی انجام گرفته است.
وی با اشاره به کل اعتبار هزینه شده در زمینه احداث و بازسازی شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان گچساران گفت: مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال در زمینه‌های احداث و بازسازی شبکه آبرسانی و نصب مخازن و همچنین نصب دستگاه‌های کلرزنی به روش نمک طعام هزینه شده است.
فرماندار گچساران افزود: اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستاهای خیرآباد که در مجموع هفت روستای آن منطقه را در برمی‌گیرد با اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال با جمعیتی قریب بر ۳ هزار و ۱۴۵ نفر را در برمی‌گیرد را به بهره‌برداری رسیده است.
وی به آبرسانی امامزاده جعفر- ناصرآباد اشاره و عنوان کرد: تعداد روستاهای این منطقه ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۳ نفر و با اعتباری به مبلغ ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
رحیمی ادامه داد: آبرسانی به روستای آب توت و انجیر سیاه با جمعیتی ۶۹۱ نفر و با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آبرسانی به روستای آب انجیر سفلی و علیا با جمعیت ۲۰۷ نفر و با اعتباری به میزان ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین آبرسانی به روستای چهار بیشه علیا با جمعیتی ۸۵۲ نفر و با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال به انجام رسیده است.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران  با اشاره به آبرسانی دیگر روستاهای این شهرستان بیان کرد: آبرسانی به روستای ماهور باشت با جمعیت ۳۵۰ نفر و با اعتباری به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، آبرسانی به  روستای مظفر آباد لیشتر با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار و ۹۸۰ نفر و با اعتباری به میزان ۳ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال و آبرسانی به روستای سرآب ننیز و تلخاب شیرین با جمعیتی ۲ هزار و ۴۷ نفر و با اعتباری به میزان ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در چهار ساله اخیر انجام شده است.
رحیمی با اشاره به آبرسانی به دیگر مناطق روستایی ادامه داد: آبرسانی به روستای بابا کلان با اعتباری به مبلغ ۶۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال، آبرسانی هسته کوه  با هزینه یک میلیارد ریال، آبرسانی به روستای سربیشه با اعتباری به میزان ۶ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال، آبرسانی به روستای دیل به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال، آبرسانی به روستای گناوه به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و آبرسانی به روستای اسلام آباد باغ انار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انجام گرفته است.
فرماندار گچساران  با اشاره به خط انتقال آب به روستاهای شهرستان گچساران اذعان کرد: بیش از ۶۰ کیلومتر خط انتقال و ۵۰ کیلومتر شبکه داخلی همچنین بیش از ۱۶ مخزن یک هزار و ۲۰۰ متر مکعبی در این مناطق احداث شده است.
رحیمی به روستاهای فاقد آب که دچار تنش آبی شده‌اند اشاره و تصریح کرد: تعداد ۳۵ روستا فاقد آب با جمعیتی افزون بر هفت هزار و ۹۸۰ نفر با آبرسانی سیار و با اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال در چهار ساله اخیر انجام گرفته است.
وی با اشاره به تعمییر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان اشاره و عنوان کرد: مبلغ ۲۱ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال برای تعمیر و نگهداری از تاسیسات آب آشامیدنی روستاهای شهرستان گچساران هزینه شده است.



نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1