تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۲۴۲۸۲۴

دیدار اصولگرایان بویراحمد با رئیس ستاد انتخابات استان

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست‌اندرکاران امر انتخابات، خود را نسبت به حراست از آرای مردم و تأمین سلامت انتخابات و رعایت اصل مشارکت حداکثری مقید می‌دانند.

به گزارش کبنا، فتاح محمدی در دیدار با برخی از اصولگرایان شهرستان بویراحمد با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات و ایجاد فضای مشارکت حداکثری گفت که تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای یک انتخابات پرشور، مشی مجریان انتخابات پیش رو در این استان است.
وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ستاد انتخابات است و مجریان نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که مجموعه ستاد انتخابات در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا در سایه رعایت قوانین و مقررات و اصل بی‌طرفی این‌ انتخابات را در کمال آرامش و امنیت برگزار کند.
محمدی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پس از پیروزی انقلاب همواره با مشارکت حداکثری از استان‌های پیشتاز کشور بودند که این امر نشان‌دهنده حس مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی مردم نسبت به اهداف نظام است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش و هماهنگی اعضای ستاد و مدیران استانی، انتخابات به بهترین نحو برگزار می‌شود.
 
۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۷۴۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد و ۱۷ شهر انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1