تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۲۴۲۷۴۲

خادمی: سیاه‌نمایی کار درستی نیست / اجازه ندهیم اطلاعات دروغ به مردم داده شود / مدیران با آمارهای واقعی خدمات دولت را برای مردم بیان کنند

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجازه ندهند اطلاعات دروغ به مردم داده شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری امسال را به‌نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند و تأکید ایشان بر مقوله اقتصاد به این دلیل است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد بر کشور مسلط شود و یا از این طریق به کشور خسارت و ضربه‌ای وارد کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش تولید ملی، کاهش وابستگی به نفت و مصرف کالاهای داخلی مورد تأکید معظم‌له است، افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در سطح کشور انجام شد و شاهد رشد دو رقمی اقتصاد و تک رقمی شدن تورم در سطح مشور بودیم.
وی بیان کرد: ممکن است این تغییرات در سطح کلان اقتصادی با تاخیر به زندگی مردم تزریق شوند که همه مسؤولان موظف هستند با تلاش تغییرات صورت گرفته در سطح کلان اقتصادی را به کف جامعه منتقل کنند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع مهم اقتصاد در سال گذشته هم مورد توجه قرار بود و در این زمینه نشست‌های متعددی برگزار کردیم و خروجی خوبی در سطح کشور و استان داشت.
کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته رتبه اول کشور در کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد
خادمی با اشاره به کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در سال گذشته افزود: کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته رتبه اول کشور در کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد و برای اولین بار از جمع استان‌های با نرخ بالای بیکاری جدا شدیم و در رتبه ۲۰ و ۲۱ کشور قرار داریم.
استاندار کهگیلویه  بویراحمد با بیان اینکه اطلاعات برخی‌ها در خصوص دو رقمی شدن نرخ رشد اقتصادی کشور  و سایر حوزه‌ها کم است، افزود: بیکاری دو رقمی نرخ بالایی است اما کاهش ۴ درصدی در این زمینه اقدام ارزشمندی بوده که توسط مجموعه استان صورت گرفته است.
وی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: یکی از فلسفه‌های انتخابات ایجاد امید است تا مردم بتوانند با مشارکت بالا سرنوشت خود را تعیین کنند چرا که انتخابات بهار دموکراسی و مردم سالاری است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴ اصل مشارکت بالا، رقابت خوب، امنیت و سلامت در انتخابات مورد توجه ستاد انتخابات استان است و همه آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستیم.
اجازه ندهیم اطلاعات دروغ به مردم داده شود
وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد، افزود: مدیران خدمات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی اطلاع‌رسانی کنند و اجازه ندهیم اطلاعات دروغ به مردم داده شود.
این مسئول به برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان اشاره کرد و یادآور شد: در سه سال اخیر افزون بر ۴۶ میلیارد تومان در جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز استان تعهد شد و امسال هم این جشنواره به خوبی برگزار شود.
خادمی خاطرنشان کرد: چندین طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی روز ۱۵ اردیبهشت به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شوند که دستگاه‌ها طرح‌های افتتاحی خود را معرفی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کاهش وابستگی به نفت، افزایش تولید ملی و مصرف تولیدات داخلی را از مهم‌ترین اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اتفاق بزرگی که سال گذشته با تلاش دولت برای نخستین بار در تاریخ ایران رخ داد، رسیدن به نرخ رشد اقتصادی دو رقمی و تورم تک رقمی بود.
خادمی عنوان کرد: یکی از خروجی‌های مهمی که سال گذشته در سطح استانی داشتیم، کاهش چهار درصدی نرخ بیکاری بود که از این لحاظ یعنی کاهش نرخ بیکاری رتبه نخست را در بین استان‌های کشور به دست آوردیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد ستاد خدمات سفر استان در ایام نوروز، گفت: کاهش حدود ۳۸ درصدی فوتی‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای ستاد خدمات سفر در نوروز امسال بود که با تلاش دستگاه‌های عضو این ستاد به دست آمد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم چهره واقعی استان را نشان دهیم، افزود: گاهی ملاحظه می‌شود برخی افراد به استناد آمارهای نادرست مانند آمارهای ساخت و ساز، تخلفات شهری و غیره مطالبی را مطرح می‌کنند و برخی سایت‌های خبری هم این آمارها را برجسته کرده که چهره استان را خوب نشان نمی‌دهد.
سیاه‌نمایی کار درستی نیست
خادمی با بیان اینکه سیاه‌نمایی کار درستی نیست و باید در دادن آمارها دقت کنیم، عنوان کرد: متأسفانه جامعه ما به اخبار منفی توجه زیادی داشته و به آن میزان به اخبار مثبت توجه ندارد.
وی به انتخابات پیش‌رو اشاره داشت و ابراز کرد: بهار مردم‌سالاری دینی در انتخابات‌ها است و یکی از فلسفه‌های انتخابات، ایجاد امید است که مردم امیدوارانه‌تر به آینده نگاه می‌کنند و همه باید تلاش کنیم این انتخابات با مشارکت بالا انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت بالا، رقابت خوب، امنیت بالا و سلامت را چهار رکن اساسی در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی در کمک به برگزاری انتخابات از حیث تشویق مردم، دادان آگاهی‌های لازم به مردم و در اختیار قرار دادن امکانات برای برگزاری مطلوب انتخابات دریغ نکنند.
خادمی افزود: در عین حال، خدمات دولت را هم برای مردم تبیین کنید و در ارائه گزارشات و خدمات کوتاهی نکنید، البته بدون اغراق عین حقیقت را به مردم بگویید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
دیگه دیر شد !!!
تایم دولت شما برای اولین بار ۴ سال است !!!!
یاسوح
Iran, Islamic Republic of
امار بیکاری اعلام کن اقای استاندار ما از لحاظ امار در اداره کار تو کشور اخر شدیم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1