تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۴۲۷۱۸

فاز سوم گاز رسانی به چاروسا و دیشموک از هفته آینده شروع خواهد شد

۰
کبنا ؛خادم با بیان اینکه فاز سوم این پروژه کار مناقصه آن انجام شد ادامه داد: فاز سوم پروژه از هفته آینده آغاز بکار خواهد شد که در این فاز که فاز اصلی ما است پیمانکار در سه کارگاه واقع در قلعه دختر، قلعه رئیسی و دیشموک فعالیت خواهد کرد.

به گزارش کبنا نیوز  از کهگیلویه، رحمان خادم صبح امروز در سفر به قلعه‌رئیسی به وضعیت گازرسانی به دو منطقه چاروسا و دیشموک اشاره و عنوان کرد: یکی از عمده مشکلات دو منطقه قلعه رئیسی و دیشموک مشکل گازرسانی به این مناطق است که به عنوان اولویت اول مشکل آنها است.

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: با همت و تلاشی که مسوولان استان و کشور دارند امیدواریم این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

وی افزود: فاز اول و دوم این پروژه با کار شبانه‌روزی و تلاش پیمانکار تا قلعه دختر تا اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

خادم با بیان اینکه فاز سوم این پروژه کار مناقصه آن انجام شد ادامه داد: فاز سوم پروژه از هفته آینده آغاز بکار خواهد شد که در این فاز که فاز اصلی ما است پیمانکار در سه کارگاه واقع در قلعه دختر، قلعه رئیسی و دیشموک فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: در این فاز ۵۴کیلومتر شبکه تغذیه داریم و ۳۲۵ کیلومتر شبکه‌گذاری است که اعتبار مورد نیاز این فاز ۳۹میلیارد تومان است که امیدواریم تعدادی از این پروژه تا دهه فجر امسال افتتاح و دو سال آینده تکمیل شود.

وی در ادامه به وضعیت گازرسانی به استان اشاره و اضافه کرد: ۱۷۵۰در استان است که ۷۵۲ روستا بالای ۲۰خانوار است که از این تعداد ۵۷۲روستا گازرسانی شد و بقیه روستاها در سال ۹۶ و ۹۷ گازرسانی آنها تکمیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1