تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۴۲۶۹۳

پدیده‌ای به نام دکتر احمدی‌نژاد

۳۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سیدسعادت الله حسین پور ده‌بزرگ
 
بدون شک دکتر محمود احمدی نژاد  پدیده ای بی بدیل در عالم سیاست است.
امروز دکتر احمدی نژاد به همراه  و مهندس مشایی و شیخ الاسلام باهمراهی مهندس بقایی جهت ثبت نام ایشان به جهت ثبت نام برای پست ریاست جمهوری رفته بودند.
اماهمه خبرنگاران و سیاست مداران داخلی و خارجی را غافلگیر نمودند و با ثبت نام هرچهارنفر در انتخابات ریاست جمهوری به تیتر اول خبری در دنیای رسانه تبدیل گردیدند.
و درست در چند دقیقه رسانه های سراسردنیا باب میل سیاست خارجی خود این خبر را پوشش دادند.
و اما در سطح جزء یک سایت محلی به عنوان خومی نیوز توجهم را جلب کرد.
این سایت در همان دقایق اولیه ثبت نام نظری سنجی گذاشت که آیا به آقای احمدی نژاد رای میدهید یا خیر و نتیجه آن تا هنگام نوشتن این مطلب شش و شش درصد آری و سی و چهار درصد خیر بود.
و این درحالی است که هنوز دکتر احمدی نژاد آنچنان سخنی در مورد انتخابات نگفته است و نکته دیگر اینکه همه میدانیم که اکثریت طرفداران احمدی نژاد قشر فقیر و تهیدست جامعه است که توانایی خرید گوشی های اپل و اندروید را ندارند.
اما دکتر احمدی نژاد همیشه میگوید:احمدی نژاد یعنی مردم,مردم یعنی احمدی نژاد.
ذکر این نکته ضروری است که احمدی نژاد چهارسال است که همه سیاست مداران و مزدوران داخلی و همه سران دنیای غرب به همراه غولهای رسانه ای انان در تمام اوقات ایشان را بمباران خبری و ترور شخصیتی نموده اند.
شیمون پرز رییس جمهور  اسراییل میگفت:باید کاری کنیم که مردم از طرفدار احمدی نژاد بودن شرمسار باشند.
و کاردان ترین دیپلمات ما دکتر ظریف با ظرافتی خاص در جواب توییت دختر نانسی پلوسی یانکی میگوید:اونی که هلوکاست را نفی میکرد برای همیشه رفت.
و جماعت به اصطلاح اصولگرا بهتان و افترای انحرافی بودن به او میچسپاندند,(فردا در مورد جریان دروغین انحرافی مطلبی خدمت خوانندگان عزیز عرضه خواهم داشت.)
و اصلاح طلبان او را دزد و غارتگر بیت المال نامیدند و در صندوقچه احمدی نژاد از کویر فروشی تا دریا فروشی از نفت فروشی تا دلار و ارز فروشی گذاشتند و کمترین افترای آنها دکل فروشی بود که وقتی مشخص گردید دست فرزند وزیر ارشاد دولت هشتم(مهاجرانی)در دست دیگر یغماگران است آنرا سانسور خبری نمودند.
اما سؤالی که سیاست مداران و به اصطلاح‌ روشنفکر مأبان در ان مانده اند. این است که چرا با این همه بمباران افترا و تهمت توده مردم حرف آنان را باور ننموده اند و هنوز احمدی نژاد را فرشته نجات خود میدانند؟
چرا همه دنیا درست مثل سالهای اول انقلاب که دو ابر قدرت شرق و غرب در اوج جنگ سرد برای انزوا و نابودی انقلاب ایران به همراه ایادیشان اتفاق نظر داشتند و هرآنچه از دستشان ساخته می شد دریغ نداشتند ؟
از منظر من که نه خود را سیاست مدار میدانم و نه روشنفکر جواب ان شاید ساده باشد آنروز ابرقدرت های دنیا از بوجود آمدن ضلع سوم قدرتی که هم از غرب وهم از شرق مستقل بود و الهام بخش کشورهای فقیر و درحال توسعه با مردمانی فقیر و تهیدست که تحت استثمار  این دو ابر قدرت و ایادی انان قرار گرفته بودند از بیداری و اگاهی توده های مستضعف جهان می ترسیدندو خواهان نابودی انقلابی شدند که ملتی با پیشینه فرهنگی غنی و انقلابی که از هردو بلوک استقلال داشت.لذا خواهان نابودی آن بودند.
با کنار رفتن خوی انقلابی گری و دیپلماتی اندیشیدن امید مستضعفان جهان به ناامیدی گرایید و چون دروس دیپلماسی را در دانشگاههای انان و یا از کتب آنان فراگرفته بودند اندیشه انان این بود که دنیا خان و کدخدا دارد و ما هم رعیتی هستیم که باید حرف شنوی از ارباب داشته باشیم.
واما احمدی نژاد دیروز و امروز نسخه بی بدیل انقلابی است که طبق فرموده رهبری همانند قطاری بود که لکوموتیو رانان دیپلمات آنرا از ریل اصلی خارج نموده بودند و به واسطه دکتر احمدی نژاد به ریل اصلی بازگشت.
قطعا با بودن احمدی نژاد کسانی که در این چند دهه از انقلاب به برکت این انقلاب و جانفشانی شهدا و جانبازان و آزادگان وخانواده های آنان در کنار ملت ستم کشیده ایران که سهم مشکلات و معضلات آنان کمتر از خانواده شهدا نبود  به نون و نوایی رسیده بودندو بعضا برای جمع آوری ثروت و قدرت دست هزار فامیل اعلی حضرت پهلوی را از پشت بسته بودند  باید از دست احمدی نژاد عصبانی باشند و توسط مزدوران بی جیره و یا با جیره و مواجب خود و توسط مشتی روشن فکر نما به تخریب این چهره انقلابی راستین بپردازند و چنگال هایشان را تیزتر و دندان هایشان را برنده تر گردانند وهمانند گوشتی قربانی سرزمین و ملتی بنام ایران را در پستوی خانه بدرند و تکه تکه کنند و بین خود تقسیم کنند و در بیرون از خانه نقش منجی ملت را ابلهانه بازی کنند و عده ای ابله هم این جنگ زرگری را باور کند.
و اگر مقام معظم رهبری به دکتر احمدی نژاد توصیه به نیامدن میکند اگر با دقت چند مرتبه متن را بخوانید نه اینکه احمدی نژاد مشکلی داشته باشد نه اینکه به بازی بزرگان و به باور ساده دلان انحرافی باشد که اگر مکتب انحرافی وجود داشت قطعا یک هزارم فتنه به آن رهبری می پرداخت.
بلکه از دلهره ای است که این جماعتی که این مملکت را بین خود بنام چپ و راست تقسیم نموده اند دیگر تحمل احمدی نژاد را ندارند و قبلا ثابت نموده اند که اگر منافع آنان به خطر بیفتد بر سر انقلاب و ملت ایران و سرزمین ایران حاضرند با هرکس و ناکسی بنشینند و معامله نمایند.
قطعا قدرت های جهانی بخصوص آمریکا و دست نشانده هایش  از ایرانی که استقلال مادی و معنوی دارد و در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد باید بترسند.
احمدی نژاد اگر آمد فقط آمد تا تأییدی مهندس بقایی را بگیرد و اتفاقی که برای مهندس مشایی درسال ۹۲افتاد در سال ۹۶برای مهندس بقایی تکرار نشود.
هرچند رهبری در این رابطه حکم حکومتی نداده اند و همان گونه که خودشان فرمودند,توصیه برادر دینی به برادر مؤمن و دینی اش بوده است.
و چه بسا برای ان زمان خاص بوده باشد که مخالفین تفکر احمدی نژاد و رهبری  انسجام  و رهبری خاص خود را داشته اند.که حاضر بودند اگر از صحنه سیاسی و اقتصادی کشور حذف شوند انقلاب و ملت و همه ایران را باخود به زیر بکشند و با هر دشمنی در این رابطه مذاکره کنند. و اینکار را قبلاً هم انجام داده اند.
براستی که رهبر تنهاست و از دو قطبی فقیر و غنی سازشکار و پایدار چی خواص بی بصیرت و توده فقیر و اما اگاه و بابصیرت مردم اصحاب فتنه و طلحه و زیبرهای زمانه در دل شاید ترس و واهمه داشته باشد.
اما آقاجان خیالت راحت، ملت ایران به گفته امام راحل از ملت عهد رسول الله و امام علی و امام حسین(ع) وفادار تر هستند.
و فقط " ازتو به یک اشاره "
فقط تقاضا داریم دست مالک اشترت را باز بگذار که اینبار به خیمه معاویه صفتان خیلی نزدیک است.
آقا جان این چندماه آنان که در روزهای سخت گوش بفرمانت هستند و سر و جان می‌دهند تا اخم در چهره [نازنینت] را نبینند دچار افسردگی سیاسی شده بودند، استدعا داریم [با تدابیر حکیمانه و مثل همیشه] اجازه نده این دلخوشی را  دستان مستبد قدرت و ثروت با فشار به دستگاه‌های نظارتی از آنان بگیرند.
سرباز فداکار ولایت فقیه
سیدسعادت الله حسین پور ده‌بزرگ
نام شما

آدرس ايميل شما

مولود
Iran, Islamic Republic of
سعادت جان کاسه ها را آماده کنید تو ۸سال حکومت احمدی نژاد چه دیدی بجز نفع شخصی و خانوادگی همه این را میدونستن ولی درست یقین نداشتن حالا به یقین رسیدند واینو خدمتت عرض کنم تو که خودت ر.. میکنی
125
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای سربازفداکار این ب...رارهبری ازورود به انتخابات منع کرده ///سربازفداکار....
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
والله متعجبم این شصت و شش درصد کجا بوده که به ایشان رای داده بنده دو دوره به ایشان رای دادم و نسل به نسلم سفارش می کنم که به همچنین آدمهایی رای ندهند .شماهم اینقده متن آبدار برای احمدی ننویسید . ایشون ..گرفته اند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی به حرف های که زدی اعتقاد داری؟ به نظر من کمی بیشتر مطالعه کنید وقلم بزنید بلایی که احمدی نژاد سر این مملک آورد هیچ دشمنی نیاورد.
خیر اندیش
Iran, Islamic Republic of
واقعا با چه رویی این مطالب را نوشته ای . فکر می کنی مردم ...
وای بر ما وای بر ما وااااااای؟؟؟؟!!!!!!!
سینا
Iran, Islamic Republic of
اگه تایید بشه رای من و تمام خانوادم احمدی نژاده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
بويراحمدسفلي
سخنی کزدل برآیدلاجرم بردل نشیند.....
واقعا سیدبزرگوارگل گفتی ودرسفتی وشوره زاردل تشنه مردم وکام دوستداران ولایت را با کلمات گهربارت سیراب نمودی...
فدائیان رهبروعماریون ولایت دیگه نمی گذارن معاویه صفتان کام رهبری وچهره نورانی ایشان را مشوش نمایندوفتنه تکرارگردد.....
علی
Iran, Islamic Republic of
بنازم احمدی نژاد یاور محرومین را
حسيني
Iran, Islamic Republic of
جناب سید خودت بریدی ودوختی انگار هیچ کس دراین کشو ربه فکرآبادانی وپیشرفت نیست الا جناب احمدی نژاد نه برادر عزیز این ره که تو می روی به ترکستان است به زعم خودت گشایش مشکلات مردم فقیر ونادار دردستان احمدی نژاد است زهی خیال باطل درپایان انچه خیروصلاح مردم است پیش اید
ترمه رضایی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام محضر مخاطبین عزیز و فهیم کبنا نیوز (جانا سخن از زبان ما میگویی)بنده به شخصه با فرمایشات جناب حسینی عزیز موافقم قصد این را هم ندارم که دست به قلم شوم و قلم فرسایی کنم فقط خواستم به رسم ادب و متانت و به عنوان یک خواننده و مخاطب کبنا نیوز مراتب تقدیر و تشکر خودم را از اقای حسینی ا داشته باشم و عرض کنم که نکته خیلی خیلی ریز و کلیدی حضرتعالی اشاره فرمودید و ان هم این میباشد که طرفداران جناب دکتر احمدی نژاد قشر فقیر و تهیدست جامعه هست که توانایی خرید گوشی های اپل و اندروید را ندارند و اصلا دسترسی به اینترنت ندارند که بخواهند نظر بدهند فلذا بنده هم موافق فرمایشات حضرتعالی هستم و در پایان خدمت دوستان عزیز عرض کنم که هدف دکتر احمدی نژاد از کاندیداتوری در این دوره و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری فقط و فقط ۳ سه نکته مهم میباشد ۱ ایشان میخواهند به اشخاصی بفهمانند که هنوز و با گذشت ۴ سال از عمر دولت تدبیر و امید و تخریب هایی که بر علیه دو دولت گذشته ایشان صورت گرفته جریان موسوم به دکتر احمدی نژاد حرف برای گفتن و اگر اغراق نکنیم سکاندار جریانات و اراء مردمی بیشتری هستند ۲ ایشان با ثبت نام کاندیداتوری خود و اعلام حمایت قاطع از اقای بقایی قصد این را دارند که اولا خود ایشان تا اخرین لحظه کارزار انتخاباتی و چه بسا اگر مناظراتی در کار باشد در مناظرات مستقیم و رو در رو شرکت و از حق قانونی خود برای دفاع از هجمه های زیادی که در این چند سال بر علیه او و دولت ۸ ساله او روا داشته اند دفاع کند و (همچنین با سفرهای استانی و سخرانی های کوبننده و افشاگر خود و حمایت قاطع از اقای بقایی )در ثانی از اقای بقایی به صورت مستقیم حمایت و مدام با بالا بردن دست ایشان به همه بفهماند که اگر احمدی نژاد را از امدن به صحنه اتنخاباتی و کارزار انتخاباتی به عنوان برادر دینی توصیه فرموده اند و ایشان هم عملا اعلام تبعیت کردند و به فرموده امام خامنه ای بنده توصیه میکنم و مانع نمیشوم ولی اقای احمدی نژاد تمکین میکنند تا به دیگران بفهماند که در تبعیت از رهبری به نحو احسن انجام وظیفه کرده و در ثانی به عنوان یک فرد حقیقی میتوانند از کاندید خاصی حمایت کنند ۳ نکته سوم و به نظر بنده تایید صلاحیت خودشان (دکتر احمدی نژاد) و اقای بقایی چرا که اگه اقای بقایی را هم رد صلاحیت کننند که ظاهر امر چیز دیگری را نشان میدهد با تاییید صلاحیت خودشان به همه ثابت خواهند کرد که نظرات دیگران و اتها ماتی که به ناروا به ایشان نسبت داده اند همگی نادرست و دادن اطلاعات غلط به مردم هست و پیش بینی بنده از انتخابات پیش رو انشا الله مثبت و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با اقتدار بیشتر و حضور حماسی خودشان و درصد مشارکت بیشتر نسبت به ادوار گذشته مشت محکمی به دهن یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی ودر راس انها استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایت کار و فرزند ناخلف ایشان یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد و انشا الله تمامی نقشه های انان را نقش بر اب خواهند کرد و در پایان عرض کنم که موارد فوق صرفا پیش بینی بنده نسبت به اتفاقات اتی کارزار ریاست جمهموری هست واما نکته کلیدی و مهم نباید از کاندید نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی غافل شد چرا که با سازکاز جدید و خیلی خوبی پا به عرصه کارزار انتخاباتی گذاشته اند و احتمال موفقیت کاندید جمنا درصد قابل توجهی و اگر اغراق نکنم شا یید بیش از ۵۰ درصد باشد با ارزوی توفیق برای تمامی مخاطبان سایت کبنا و تمامی خادمان این کشور
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خنده دارترین قسمت این متن،جمله ....مایه ولی فقیه بیشترنمی شناسیم که ایشون هم فرمودنداحمدی نژادنیا.ولی ..
علوی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد... کسی که به دفعات مکرر.. کرده

عمر سیاسی .. تمام شد
اسماعیل مدبرمقدم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما قلم خوبی دارین/ اگر لطف کنید مطالب رو کوتاه تر بنویسید ممنون میشم/ با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی .احمدی نژاد برا شما وخانوادتون خوب بود . باید ازش استوره بسازی .نمایندگی برادرت سید قدرت الله با ریاست جمهوری احمدی نژاد هم زمان بود هر کاری خواستید .......... .اون هم یه روزی بود گذشت
Iran, Islamic Republic of
.. برای شما تاحالافکرمی کردم باورىبه نکارشها وادعاهایت داری ..
کیوان
United States
خودت زمان سی قدرت خوردی حالا برا ما............
باشت
Iran, Islamic Republic of
سعادت ا... نکن ... هستی نظرتون برا کسی ارزش نداره بیشتراز این خودتونو رو.ک نکنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کسی که جرات و شهامت آگاهانه اون باعث ترس / شده باید بهش حمله کند طبیعی هستش
بچه دیل
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی به نظر بنده یه کم یکطرفع قضاوت کرده ای.اینکه فرموده ای اصلا طلبان .. نامیده اند.هر چند بنده اصلاح طلب نیستم ولی لازم دیدم جواب حضرتعالی را بدهم.آقای حسینی عزیز البته و صد البته تحقیق کنید تا ببینید معاون اول آقای احمدی نژاد اکنون در کجا تشریف دارند؟زندان!!!!بله در زندان.به چه جرمی؟آقای بابک زنجانی رو چطور؟چه کسی به بابک نفت داد و گفت برای ما بفروش.حتما میخواهید بگوئید اصلا طلبان.نخیر عزیزم.بابک زنجانی در زمان دولت احمدی نژاد این کارها و این همه پول رو چپاول کرد.مردم عزیز ما باید بدانند که احمدی نژاد نفت ۱۲۰ دلاری میفروخت و با آن همه پول میشد ایران را از نوع ساخت ولی افسوس.ولی در زمان روحانی نفت به ۳۲ دلار رسید.این کجا و آن کجا.به نظرم اگر ما بخواهیم کشورمان را نابود کنیم باید به احمدی نژاد رآی دهیم.
Iran, Islamic Republic of
اگه سرباز ولی فقیه هستی چرا از کسی که جلوی و...ه دفاع میکنی هر چند که احمدی نژ...ه و عملکرد شما هم واضح میباشد
رحمتیان
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط احمدی نژاد...خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش دوستش داریم داریم داریم ..
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد.. هست.....۸سال رییس جمهور ما بود و بازم از رو نرفته!تکلیف احمدی نژاد مشخصه!!در عجبم از کسایی که هنوز طرفدارشن...!
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت
درود به مرد شجاع و نترس دکتر احمدی نژاد که خواب را بر اصلاحطلبان و اصولگرایان این ... کرد
Iran, Islamic Republic of
...ه این مطالب سخیف
...خوب ..ردی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
... خیلی خطرناک نشان می دهد
مراد
Iran, Islamic Republic of
خداییش با چه رویی این مطلب رو نوشتی با این۸سال کشور ۱۰۰سال به عقب برگشت اگه یه اصلاحاتی این کار رو انجام می‌داد مخالف.. بود اما ایشون نه . شما و امسال شما رو همه میشناسند اگه واقعا ولایی هستی نباید از امثال ایشان دفاع کنی ضمنا آدرس نظرسنجی رو بده ما هم ببینیم وای بر این ..
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ..ی نداره.فقط میخواهد سر خط خبرها باشد به هر طریقی..بالاخره فهمیدم مدیرت جهانی ایشان یعنی از یارها نفتن و به طریقی و یک جایی خودشو نشان میده....مثل قضیه .....
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود وسپاس سید بزرگوار البته انگار درمملکت نخبه مرور قحط الرجال پیش امده ،ازموده را ازمودن خطاست ،احمدی نژاد ۸سال وقت کمی نبود که در اختیارش بود ولی سرانجام ان چه بود گرچه در جاهایی هم جای دفاع دارد
Iran, Islamic Republic of
کجا صد سال به عقب بازگشت دولت آقای روحانی خوب بود که مخازن هسته ای را هم بستن ، حداقل احمدی نژاد زیر بار مکر امریکا نرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز فرمودید که فقرا طرفدار ایشان هستند ولی بسیاری از عزیزان اکنون می دانند که تفاوت خرید آرد ۷۰۰۰تومانی در فبل از اجرای هدفمندی یارانه با آرد۴۰۰۰۰تومانی که تنها یکی از اقلام می باشد و تفاوت حاملهای انرژی مانند بنزین وآب وبرق و ...که دیگر جای خود دارد را با گوشت و پوست خود حس می کنند
ستار
Iran, Islamic Republic of
بنازم تورابان قلم زدنت ماه هم بی صبرآنه منتظر مرادمان هستیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دوران احمدی نزاد برای فقرا خوب بود ولی برای اونهای که می خواهند مملکت را چپاول کنند خوب نبود
مراد
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس اگه کمی انصاف داشته باشی مراجعه کن به ابتدای ریاست ایشون و ۸بعدش آنچه که عیان هست ... ضمنا نگران نباش برنامه هستی با سرعت بیشتری در حال انجام عملیات اونی که بستن مثل چاههای قدیمی‌ها که یا آب ندارن یا تاریخ مصرفش گذشته
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1