تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۲۴۲۶۱۴

مراسم یادمان زنده یاد «ولوی» با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور در دهدشت

۰
کبنا ؛
مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا گفت: مراسم یادبود مرحوم ولوی نیمای شعر لری با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور در دهدشت برگزار می‌شود.


 به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،سید کمال‌الدین دولتخواه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مراسم یادبود زنده‌یاد دکتر حمزه ولوی با حضور محمد درویش معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دهدشت برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا تصریح کرد: این مراسم روز پنج شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای ارشاد واقع در کوی آزادگان دهدشت برگزار خواهد شد.

وی از زنده یاد دکتر حمزه ولوی به نیمای شعر لری یاد کرد و گفت: این مراسم با نام «بُهت بزرگ» و در راستای ارج نهادن به زحمت‌های آن شاعر سفر کرده اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش ،مرحوم حمزه ولوی از روستای القچین سفلی شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد، دارای دکترا در رشته زیست شناسی (اکولوژی – جانوران دریا) از دانشگاه خرمشهر بود و در کارنامه خود مسئولیت‌هایی مانند معاونت اداره کل محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را داشت.

او همچنین دارای سابقه تدریس در دانشگاه‌ها به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه مسایل محیط زیست به حساب می‌آمد و بسیاری از پژوهش‌‌هایش به زبان انگلیسی ارائه شده بود.

این مرحوم همچنین از شاعران خوب و ارزنده‌ای بود که بسیاری از اشعارش را به زبان محلی می‌سرود و سال گذشته در همین روزها به عنوان چهره ماندگار شعر مورد تجلیل قرار گرفت.



نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1