تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۲۴۲۵۹۸

برخورد با استفاده کنندگان از سلاح گرم در جشن و عزا / کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج /اعتراض به نتایج آزمون استخدامی/جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد / آمادگی کهگیلویه برای برگزاری انتخابات

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه کشور شد
محمدتقی علوی اظهار داشت: رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل و انتخابی تیم ملی بانوان روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین سال جاری در شهر شیراز برگزار شد.
وی افزود که سحر ضیایی عضو تیم دوومیدانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد موفق شد در ماده پرتاب نیزه و با پرتابی به طول ۴۴ متر و ۷۸ سانتیمتر به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پریسا جهانفکریان دیگر ورزشکار استان نیز در ماده پرتاب چکش این رقابت‌ها حائز رتبه پنجم شد.
علوی عنوان کرد که این ۲ ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی بانوان کشور که ۱۰ اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
برخورد با استفاده کنندگان از سلاح گرم در جشن و عزا
با استفاده کنندگان از سلاح جنگی و شکاری در آیین های جشن و عزا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برخورد می‌شود.
فرمانده انتظامی استان گفت: به دارندگان سلاح‌های جنگی و برخورد جدی با تیراندازی در جشن و عزاشکاری هشدار داده می‌شود که استفاده از این سلاح‌ها در مراسم جشن و عزا خلاف قانون است و جرم محسوب و با استفاده کنندگان از این نوع سلاح‌ها به شدت برخورد می‌شود.
سردار مهدی انصاری افزود: برخی رسوم‌ و باورهای غلط در استان موجب استفاده از اسلحه در مراسم‌های عروسی و عزا شده و بارها شاهد وقوع حوادث تلخ از جمله قتل در این مراسم‌ها بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه استفاده از سلاح شکاری در مراسم‌های جشن و عزا ممنوع بوده و با استفاده‌کنندگان برخورد خواهد شد.
سردار مهدی انصاری افزود: اگر فردی از سلاح شکاری مجوزدار به صورت غیرقانونی استفاده کند، مجوز آن لغو می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مالیات نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد
سید موسی خادمی  در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان افزود: جایگاه برتر این مجموعه در کشور مؤید تلاش بی‌وقفه کارکنان و تعامل سازنده با مؤدیان مالیاتی استان است که سبب شده تا ضمن رعایت حقوق شهروندان، حق دولت نیز وصول شود.
وی با اشاره به رشد چشمگیر درآمدهای پایدار مالیاتی نسبت به درآمدهای نفتی افزود: پرداخت مالیات نقش بسیار مؤثری در استقلال اقتصادی کشور دارد.
خادمی ادامه داد: برای تحقق استقلال اقتصادی باید در اجرای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم‌ترین آنها اجرای طرح جامع مالیاتی است تلاش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان با تمکین به امر مالیات و همکاری با دولت نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی شهر و دیار خود دارند.
خادمی در خصوص نحوه تخصیص عوارض مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: مقرر شده تا عوارض وصولی از شهروندان، به نسبت جمعیت و در قالب طرح‌های عمرانی تعریف شده در شهرهای استان هزینه شود تا ضمن فرهنگ سازی مالیاتی منابع وصولی هر شهر برای همان شهر صرف شود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های اخیر این اداره کل در کشور گفت: در سال گذشته اداره‌ کل امور مالیاتی استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی، به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد.
محمد علی غفاری افزود: تعامل و همکاری دوسویه‌ این اداره کل با مؤدیان مالیاتی استان سبب شد تا مجموعه‌ی مالیاتی در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف مصوب پیش بینی شده در بین ادارات کل در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: این اداره کل در شاخص رشد پنج ساله عملکرد مالیاتی، جایگاه نخست را از آن خود کرد.
مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: کسب جایگاه اولی در ابلاغ اوراق مالیاتی از دیگر موفقیت‌های اداره کل امور مالیاتی استان بود که مورد تقدیر مدیران سازمان امور مالیاتی کشور هم قرار گرفت.
غفاری با اشاره اجرای طرح جامع مالیاتی در استان گفت: با وجود اینکه در اجرای این طرح در بین استان‌های مرحله چهار بودیم اما با تلاش شبانه روزی همکاران و با تسریع در روند مهیا کردن زیرساخت‌ها، هم اکنون اجرای این طرح در استان در مراحل پایانی قرار دارد و در پایان سال ۱۳۹۵ گروه اینتکس (نرم افزار سیستم طرح جامع مالیاتی) این اداره کل بهترین عملکرد را در بین ادارات کل سراسر کشور داشت.
کشف و ضبط یک خنجر تاریخی از سودجویان در گچساران
 
کشف و ضبط یک خنجر تاریخی از سودجویان در گچساران
هومن عنایی ضمن بیان این مطلب افزود: در پی گزارش های مردمی، ساعت چهار بامداد امروز چهارشنبه سه فرد سودجو در حین حفاری در یکی از مناطق شهرستان گچساران توسط تیم یگان حفاظت این اداره دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سودجویان سه متر حفاری انجام داده بودند، عنوان کرد: در این عملیات، دو خودروی پژوپارس و تیبا توقیف و یک خنجر تاریخی مربوط به دوره اسلامی کشف و ضبط شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
عنایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، این پنجمین باند حفار غیرمجاز آثار باستانی است که در شهرستان گچساران دستگیر می‌شود.
وی بیان کرد: حفاظت از میراث فرهنگی گام مهمی در آشنایی نسل‌های آینده با تاریخ کهن است و ما اجازه نمی‌دهیم سودجویان به میراث تاریخی مردم دست‌درازی کنند.
 
 
 

کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درثبت الکترونیک خدمات دهان و دندان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی این استان رتبه سوم کشوری را در ثبت خدمات الکترونیکی دهان و دندن در بین دانشگاه ها و دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور کسب کرد.
کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۴۹ هزار دانش آموز دارد که ۶۵ هزار دانش آموز ۶ تا ۱۴ ساله آن زیرپوشش فعالیت های کارشناسان بهداشت مدارس هستند.
اورنگ ایلامی اظهار داشت: به مناسب دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان، نمایشگاهی از دستاوردهای طرح تحول سلامت دهان و دندان با حضور وزیر بهداشت در هتل المپیک تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان توانست مقام سوم کشوری ثبت خدمات دهان و دندان را کسب کند.
ایلامی تصریح کرد: در این نمایشگاه هر دانشگاه یک غرفه شامل دستاوردهای خدمات دندانپزشکی، تجهیزات مراکز و تاسیس کلینیک ها و ثبت خدمات الکترونیک در سامانه الکترونیک کشوری ارائه داد.
وی افزود: سال گذشته تمام واحدهای دندانپزشکی مراکز استان، مجهز به کامپیوتر، نصب نرم افزار و ثبت الکترونیکی اطلاعات شد.
ایلامی عنوان کرد: سال گذشته ۷۵ درصد خدمات دندانپزشکی به گروه های هدف از جمله کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و شیرده اختصاص یافت.
وی گفت: به مناسبت هفته داندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی در یکی از مراکز مدارس یاسوج با چهار یونیت در ۲ شیفت صبح و عصر به دانش آموزان خدمات لازم ارائه می دهد.
اعتراض به نتایج آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش پیگیری شود
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت که افراد معترض به نتایج آزمون استخدامی سال گذشته این اداره کل موضوع را از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کنند.

هادی زارع پور اظهار داشت: سهمیه استخدامی سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ۱۶۲ نفر در ۱۹ رشته بود که نام نویسی اینترنتی از متقاضیان در این استان همزمان با سراسر کشور از ۲۴ مهر آغاز و آزمون علمی نیز ۲۱ آبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
وی افزود که از یکهزار و ۵۶۰ متقاضی شرکت کننده آقا و خانم در این آزمون از کهگیلویه و بویراحمد همگی حداقل ۵۰ درصد نمره علمی را کسب کردند و از این تعداد نیز ۶۴۳ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان افراد قبولی برای انجام مصاحبه معرفی شدند.
زارع پور بیان کرد: ۹۸ نفر از مجموع این ۶۴۳ نفر به دلیل داشتن مشکل مدرک تحصیلی، بالا بودن سن، مشکلات جسمی و یا تطابق نداشتن مدرک تحصیلی با رشته مورد نظر حذف شده و اسامی ۵۴۵ نفر برای انجام مصاحبه به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
وی عنوان کرد که از مجموع ۱۶۲ نفر سهمیه استخدامی کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ درصد معادل ۴۸ نفر سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و سه درصد معادل پنج نفر نیز سهمیه معلولان بود که این سهمیه ها با دقت و حساسیت خاصی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان لحاظ شد.
زارع پور بدون اشاره به تعداد پذیرفته شدگان نهایی از کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون، ابراز داشت: ملاک قبولی افراد بر اساس ۷۰ درصد نمره آزمون علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده که توسط سازمان سنجش آموزش کشور لحاظ شد.
وی گفت که با توجه به همین ملاک‌ها نتایج نهایی پذیرفته شدگان کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون به اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شد.
زارع پور افزود که اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقش و یا تأثیری در نتایج این آزمون و اعلام پذیرفته شدگان نهایی آن نداشته و به همین دلیل نیز نمی‌تواند پاسخگوی افراد معترض باشد.
افزون بر ۱۴۹ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان نمونه استان در سه حیطه علمی، مهارت و ارزشی انتخاب و در هفته معلم تجلیل می‌شوند.
هادی زارع‌پور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش هر ساله برنامه‌هایی را به مناسبت هفته معلم اجرا می‌کند، اظهار داشت: در این راستا، ستاد بزرگداشت مقام معلم در سطح استان و شهرستان‌ها در بهمن‌ ماه سال گذشته برگزار و  برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: با توجه به شیوه‌نامه ابلاغی، انتخاب معلمان نمونه در سه حیطه علمی، مهارتی و ارزشی انجام شده و ۱۴ همایش شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برای تجلیل از معمان نمونه و بزرگداشت هفته معلم برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه شورای اجتماعی استان نیز مقرر شد که در هفته معلم، مسئولان هر اداره‌کل در نزدیک‌ترین مدرسه به محل کار خود حضور پیدا کرده و با اهدای گل از معلمان تجلیل کنند.
زارع‌پور دیدار با خانواده شهدای فرهنگی استان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتب شهید مطهری، اجرای همایش پیاده‌روی، صعود معلمان به یکی از قلل استان و دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار و امام جمعه مرکز استان را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.
وی دیدار معمان نمونه استانی به همراه مدیرکل با مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشوری، اجرای برنامه «سپاس معلم» در مدراس استان و دیدار با خانواده معلمان پیشکسوت و متوفا در استان را از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در ۳۰ فروردین ماه امسال خبر داد.
جهان محرابی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین امسال خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، تجلیل از خیرین گذشته و شناسایی خیرین جدید در امر مدرسه‌سازی است.
وی افزود: موضوع ویژه نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد بانک‌ها برای احداث حداقل یک واحد آموزشی در مناطق محروم استان است.
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه جشنواره گذشته، خیرین مدرسه‌ساز مبلغ ۴۵ میلیارد تومان را متعهد شدند که از این میزان تاکنون ۶۵ درصد محقق شده است.
محرابی عنوان کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کلاس درس توسط خیرین در استان ساخته شده و یا در ساخت آنها مشارکت کرده‌اند، همچنین در دو سال گذشته بیش از ۷۹ مدرسه پیش‌ساخته در استان نصب شده که ۶۳ مورد از این تعداد توسط خیرین خریداری شده است.
وی بیان کرد: بیش از ۳۹ مدرسه در قالب ۱۵۶ کلاس درس هم در دست اجرا داریم که هزینه آنها توسط خیرین متقبل شده است.

۱۶۲ معلم جدید وارد سیستم آموزشی کهگیلویه و بویراحمد شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۲ معلم جدید از طریق آزمون استخدامی وارد سیستم آموزشی این استان شد.
هادی زارع‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال گذشته اظهار داشت: در قالب ماده ۲۸ اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان سال گذشته ۱۰ هزار مجوز پذیرش نیرو داده شد که از این تعداد، ۱۶۲ نفر سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
زارع‌پور با بیان اینکه در ۱۹ رشته نیازهای خود را ارائه داده بودیم، گفت: یک هزار و ۵۶۰ نفر در استان ما ۵۰ درصد نمره علمی را به عنوان حد نصاب کسب کردند که از این تعداد، اسامی ۶۴۳ نفر از سوی سازمان سنجش به عنوان قبولی اعلام شد.
وی ابراز کرد: از ۶۴۳ نفری که از سوی سازمان سنجش به عنوان قبولی آزمون معرفی شدند، ۹۸ نفر در بررسی اولیه‌ حذف شده و ۵۴۵ نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۶۲ نفری که سهم پذیرش استان کهگیلویه و بویراحمد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بود، ۳۰ درصد سهمیه خانواده شهدا و جانبازان و سه درصد سهمیه معلولان بودند و دو درصد نیز مربوط به کسانی بود که سابقه خدمت در سایر دستگاه‌های اجرایی را داشتند.
زارع‌پور با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ۷۰ درصد نمره آزمون علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه اعلام شده است، گفت: در پاسخ به اعتراض برخی به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید بگوییم که ما در این آزمون تنها نقش مجری را داشته و در نتیجه آزمون هیچ نقشی نداشتیم.

 افزایش ۵۸ درصدی کتابخانه‌های عمومی گچساران در دولت یازدهم
رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: تعداد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در دولت تدبیر و امید ۵۸ درصد افزایش داشته است.

کورش حسنی افزود: قبل از دولت تدبیر و امید هفت باب کتابخانه عمومی در مناطق مختلف این شهرستان وجود داشت که هم اکنون به ۱۲ باب رسیده است.
وی بیان کرد: بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب در موضوع‌های مختلف ادبی، تاریخی، جغرافیایی، سیاسی و علمی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان وجود دارد در حالی که این آمار قبل از دولت یازدهم ۵۰ هزار جلد بوده است.
حسنی ابراز کرد: در دولت تدبیر و امید پنج باب کتابخانه با زیر بنای بیش از ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال به فضاهای فرهنگی این شهرستان اضافه شد.
وی فضای مطالعه را هشت متر به ازای هر ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: با فعال شدن ۱۲ باب کتابخانه در گچساران این میزان به بیش از یک‌متر رسیده است.
رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: تعداد مراجعه کنند گان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان قبل از دولت یازدهم چهار هزار نفر بوده که هم اکنون به هشت هزارو ۳۰۰ نفر رسیده است.
وی مساحت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را بیش از ۲۸ هزار متر مربع اعلام کرد.

حضور دکتر اطفال و داخلی در شهر دیشموک
دو دکتر متخصص اطفال و داخلی در هفته دو روز بیماران دیشموکی را پذیرش می کنند.
مسئول مرکز بهداشت درمانی دیشموک گفت: روزهای حضور دکتر اطفال و داخلی در شهر دیشموکیکشنبه و چهارشنبه دو  دکتر متخصص داخلی و اطفال در شهر دیشموک حضور می یابند و بیماران این بخش را ویزیت و معاینه می کنند.
علیرضا افروغ افزود: ۱۱۷ کودک توسط دکتر متخصص اطفال و ۹۶ بیمار توسط دکتر متخصص داخلی ویزیت شد.
وی گفت: مسئولان شهرستانی در نظر دارند تا زمینه های حضور متخصص زنان را نیز در این شهر فراهم کنند.
دیشموک با ۲۳ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری دهدشت و از توابع شهرستان کهگیلویه است.
اجرای ۳۱۹ طرح اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات بانک کشاورزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۱۹ طرح اشتغال دامداری، کشاورزی، صنفی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان و افراد نیازمند اجرا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۴ فروردین) در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری این بانک با کمیته امداد، در زمینه ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش این نهاد بحث و تبادل نظر کرد.

محبی، گفت: با توجه به شعار امسال که تاکید بر اقتصادی مقاومتی و اشتغال و تولید است، ما موظفیم که در این زمینه و در خصوص توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه امکان تحقق اهداف کمیته امداد در راستای خدمات بهتر و مطلوب تر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه ‌های اقتصادی به خصوص بانک‌ های عامل امکان‌پذیر است، اظهار داشت: نیاز به همکاری همه جانبه در بحث اشتغال مددجویان داریم و امیدواریم که این تعاملات روز به روز روند رو به رشدی گرفته و شاهد پرداخت تسهیلات بیشتری در زمینه های مختلف به خصوص در بخش توسعه کشاورزی و مشاغل خانگی باشیم.

این مسئول حمایتی، با بیان اینکه سال گذشته اعتبار بانک کشاورزی از محل سفر ریاست جمهوری و تبصره ۲۶ قانون بودجه ۶۱ میلیارد ریال بود، اضافه کرد: ۳۱۹ طرح اشتغال دامداری، کشاورزی، صنفی و خدماتی از محل اعتبارات بانک کشاورزی با اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان و افراد نیازمند اجرا شد.

محبی، با اشاره به اینکه اجرای طرح های خرد و کوچک بسیار موثرتر از طرح های کلان است، شرایط بازپرداخت اقساط وام ها را خوب ارزیابی و عنوان کرد: آمادگی داریم تا تعاملات بیشتری با بانک کشاورزی داشته باشیم و با توجه به گردش مالی خوب بانک، نسبت به تعهدات فی مابین پایبند بوده و بر اجرای طرح های کوچک تأکید داریم.

الله داد محمدی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از کمیته امداد در زمینه اجرای طرح های اشتغال برای نیازمندان، گفت: کار و خدمت در کمیته امداد با توجه به شرایط خدمت رسانی، بسیار ارزشمند است.
وی رسیدن به اهداف مشترک و حمایت از جامعه هدف مورد نظر را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: تحقق اهداف کمیته امداد در راه خدمت رسانی به افراد محروم و بی بضاعت نیازمند مشارکت همگانی سایر دستگاه ها و نهادهاست.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در سال جدید و با توجه به رسالتی که این بانک دارد، در کنار کمیته امداد قدم های موثری در راه محرومیت زدایی بردارد.
محمدی، با بیان اینکه بانک کشاورزی خدمتگزار محرومین بوده و توجه به محرومین و نیازمندان جزء اولویت های کاری این بانک است، تصریح کرد: این بانک آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد در اجرای طرح‌ های مختلف جهت رفع فقر و محرومیت از جامعه را دارد.
وی ضمن تقدیر از کمیته امداد در ارائه خدمات به خصوص در بحث اشتغال به مددجویان، تاکید کرد: بانک کشاورزی در امورات خیر و کمک به جامعه هدف کمیته امداد از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه همکاری بیشتر در راستای پرداخت تسهیلات به مددجویان تاکید و برای همکاری در طرح های کمیته امداد  و همراهی با این نهاد در سال جدید اعلام آمادگی کرد.


مردم کهگیلویه و بویراحمد در مشارکت حداکثری انتخابات ‌پیشتاز کشورند
فتاح محمدی ظهر امروز در دیدار با برخی از اصولگرایان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ما به عنوان ستاد انتخابات است و ما نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل می‌کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رعایت قانون وظیفه اعضای ستاد انتخابات است، عنوان کرد: مجموعه ستاد انتخابات در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سایه رعایت قوانین و مقررات و رعایت اصل بی‌طرفی این همه پرسی عمومی را در کمال آرامش و امنیت برگزار و شرایط را برای حضور حداکثری مردم را فراهم کند.
محمدی تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در طول برگزاری انتخابات متعدد پس از پیروزی انقلاب همواره نشان داده اند در مشارکت حداکثری و میزان بالای افراد شرکت کننده از استان‌های پیشتاز کشور بودند که این امر نشان دهنده حس مسئولیت پذیری و علاقه مندی مردم نسبت به اهداف نظام است.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: همه مسئولان خود را نسبت به حراست از آرای مردم و تامین سلامت انتخابات و رعایت اصل مشارکت حداکثری مقید می‌دانند و امیدواریم با تلاش و هماهنگی اعضای ستاد و مدیران استانی، انتخابات را بهترین نحو برگزار نماییم.
 
آمادگی کهگیلویه برای برگزاری انتخابات
فرماندار کهگیلویه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه شوراهای اسلامی شهر و روستان خبر داد.
فرماندار کهگیلویه گفت: ما در انتخابات، قانون مداری را ملاک اصلی می‌دانیم آمادگی کهگیلویه برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامیو با صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس،با تمام توان، انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه‌های مختلف سیاسی نیز نباید از اخلاق و قانون عبور کنند.
علی پوزش افزود:انتظار است که همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات تلاش کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهرها و روستاهای این شهرستان گفت: بر اساس قانون انتخابات تمام الکترونیک در شهرهایی که ۷ نفر عضو شورا دارند برگزار می شود و به همین منظور تقاضای برگزای انتخابات به روش تمام الکترونیک در شهر دهدشت به مرکز استان ارسال شد است.
وی با بیان اینکه در شهر دهدشت تمام ظرفیتهای و امکانات برای برگزاری انتخابات به روش تمام الکترونیک وجود دارد افزود:در صورت تایید از سوی وزارت کشور دهدشت بعد از یاسوج و گچساران سومین شهر استان است که انتخابات به شیوه تمام الکترونیک در این شهر برگزار خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هزار و ۵۸ نفر در این شهرستان برای شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند گفت : از این تعداد ۱۵۷ نفر شورای شهری و ۹۰۱نفربرای شورای روستایی هستند.
پوزش تعداد مردان و زنان داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را به ترتیب ۹۸۸ و ۷۰ نفر ذکر کرد و گفت:تعداد داوطلبان مرد و زن برای شوراهای شهر ۱۴۷ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بوده است.
وی تعداد داوطلبان مرد و زن برای شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان را ۸۴۱ نفر مرد و ۶۰ نفر زن ذکر کرد و افزود: از مجموع افراد ثبت نام کرده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تاکنون ۷ نفر انصراف داده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه تعداد اعضاء هیات اجرایی در هر بخش این شهرستان را ۹ نفر بیان کرد و گفت: در مجموع تعداد اعضاء هیات اجرایی در شهرستان کهگیلویه اعم از شهری و روستایی ۴۷ نفر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

م دندانپزشک
Iran, Islamic Republic of
این رتبه سوم علوم پزشکی استان مربوط به سال ۹۵ و دوره ریاست دکتر چمن بوده است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1