تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۴۲۵۶۸

می توانیم ایران را بسازیم

۴
۰
کبنا ؛



ثبت نام حمید بقایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
بقایی پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تاکید کرد که حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دستور کار وی خواهد بود.


به گزارش کبنا، حمید بقایی در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز دراینجا حضور دارم و خود را برای پذیرش مسئولیت بزرگ آماده کرده ام، اظهار کرد: ایران سرزمینی بزرگ و سرزمین مردمان بزرگ و تاریخی کهن است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم ایرانی هستم، ادامه داد: ملت ایران شایسته هستند تا بهترین زندگی را داشته باشند. آنها همواره در صلح و ثبات و آرامش با دیگر ملت ها زندگی کرده اند. ملت ایران ملت جنگ طلبی نبوده و نیست. طرفداری آنها از زمانی که بزرگترین امپراطوری جهان بود، با همه ملت ها روشن و واضح است.

بقایی خاطر نشان کرد: بر این باورم می توانیم ایران را بسازیم  و می توانیم کشور را به جایگاه و قله های بلند برسانیم و ملت ایران می‌تواند با تلاش، صلح و دوستی  بر مشکلات فائق آید.

وی تاکید کرد:باید تمام موانع برداشته و اقتصاد فعال شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

وطنم سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
جناب بقایی ایران داشت ساخته میشد و همین احمدی نژاد شما آنرا ویران کرد.
پارسا
Iran, Islamic Republic of
امثال تو و احمدی نژاد اگر می خواستند کشور را بسازند در دوره ۸ ساله احمدی نژاد با نفت ۱۴۰ دلاری می ساختند نه اینکه جیبهای خود و دوستانشان را پر کنند و دکل های نفتی را .د!!! شما فقط ۴۵ تومان پول.. سر سفره مردم ریخته و بالای ۲۰۰ تومن به ازای آن از جیب مردم خارج و اقتصاد مملکت را نابود کردید!! کاری کردید که حداقل ۴۰ سال زمان لازم دارد تا مملکت تازه به روز اول بازگردد!!! شما از مردمی که به خاطر فقر در تگنا و نیاز قرار دارند و اطلاعات درستی ندارن.. کردید شما همان افرادی هستید که حتی حرف...ب را هم گوش نکردید متاسفم برای هر کسی که به حرف شما اعتماد کند روحانی هم نتوانست به وعده هایش عمل کند چون نه عمق فاجعه کارهای دولت احمدی نژاد را میدانست و نه با مردم.. و بیشتر زمانش صرف جمع کردن خرابکاریهای دوستان شما بود تا اصلاح کشور ولی حداقل تورم لحظه ای نیست جو روانی کشور آرامتر است و دلاری که شما یک شبه از ۹۸۰کردید ۴۰۰۰ تومان الان ۳۵۰۰ تومان است گزینه بهتر از روحانی حق مردم است ولی احمدی نژاد و بقایی بهتر از روحانی نیستند و کشور و مردم را بیچاره می کنند...
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شیر شیران امده محمود به میدان امده
قلعه مرکزی
Iran, Islamic Republic of
حتما منظورت شیر پاکتی بوده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1